If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ei atunci daca e sa contestam tot ce poate fi contestat, n-are rost sa mai citim fisele tehnice ale uleiurilor si sa aplicam metoda cu frecatul uleiului intre degete; aveam impresia ca vorbim serios.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
intrebare... 75w80 sau 75w90 ? am inteles ca 90 e sintetic si 80 e mineral dar ca 90 e mai vascos... are cineva idee?
De la cine ai inteles?
Din punctul meu de vedere, poate fi si ulei de masline verJi, daca producatorul recomanda 75W80, d-ala pun. Pentru ce sa ma complic cu alt ulei?
@Niki: perfect de acord... dar daca pot pune unul mai calitativ de ce nu as face-o? bineinteles fara sa afecteze confortul sau din cauza vascozitatii calitatea.
Am mai auzit un individ care afirma ca a bagat in rezervor,63l combustibil,cu toate ca documentatia prevedea 50l(efectele pot fi comentate).
Data viitoare o sa filmez in timp ce alimentez, sper sa reusesc sa fac plinul la pretul care e acum. De la ultimul plin am bon de 55,3l. Rezervorul era gol, am facut aprox. 50km dupa ce s-a aprins becul. Capacitatea aceea de 50l este la 80%, la fel ca la toate rezervoarele de combustibil.
Legat de cutie, eu am cumparat 3 litri de ulei. Cat au bagat mecanicii, habar nu am.
Fratilor, da' ce cutii mari aveti! Eu am schimbat uleiul din cutie pana acum la 2 loganuri, adica la actuala dCi si la predecesoarea 1,6 16v, ambele cu cutii tip JR5, si de fiecare data au intrat 2,4 l pana a dat pe-afara.
Prima orara, la 1,6 16v am schimbat uleiul cu ocazia inlocuirii pinioanelor de viteza a 5-a, masina tocmai iesise din garantie (1,5 ani) si avea 27500km rulati. Am scurs din cutie fix 2l de ulei negru la culoare, cu ceva pilitura fina pe fundul vasului, iar la completare au intrat, cum am zis, 2,4l. Meseriasii mi-au zis ca negreala era de la tratamentul termic al componentelor angrenajului, care se lasa relativ repede in ulei, pe masura ce se rodeaza cutia.
A doua oara, la actuala, am gasit la fel, 2l ulei in cutie, tot negru, bineinteles, si au intrat 2,4 l pana la semn.
Fratilor, da' ce cutii mari aveti! Eu am schimbat uleiul din cutie pana acum la 2 loganuri, adica la actuala dCi si la predecesoarea 1,6 16v, ambele cu cutii tip JR5, si de fiecare data au intrat 2,4 l pana a dat pe-afara.
Prima orara, la 1,6 16v am schimbat uleiul cu ocazia inlocuirii pinioanelor de viteza a 5-a, masina tocmai iesise din garantie (1,5 ani) si avea 27500km rulati. Am scurs din cutie fix 2l de ulei negru la culoare, cu ceva pilitura fina pe fundul vasului, iar la completare au intrat, cum am zis, 2,4l. Meseriasii mi-au zis ca negreala era de la tratamentul termic al componentelor angrenajului, care se lasa relativ repede in ulei, pe masura ce se rodeaza cutia.
A doua oara, la actuala, am gasit la fel, 2l ulei in cutie, tot negru, bineinteles, si au intrat 2,4 l pana la semn.
faptul ca ai gasit 2 litri ar trebui sa ridice semne de intrebare... de ce oare au crapat pinioanele de a 5a? ca alea probabil au ramas in aer, fara ungere.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment