A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai daca se schimba odata la 60.000 de km nu mai bine bagam ceva de calitate?

    a mai folosit cineva ?
    sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

    Comment


    • L-am folosit eu acum vreo 2 ani parca. E ok dar nu stiu cat se merita diferenta de pret.
      Elf 75w80 works just fine.

      Comment


      • multumesc alessandro.... asta il bag
        sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

        Comment


        • Originally posted by vyalli View Post
          pai daca se schimba odata la 60.000 de km nu mai bine bagam ceva de calitate?

          a mai folosit cineva ?
          Daca e mai scump nu insemna obligatoriu ca si face ceva in plus fata de NFJ sau TRX.
          Allesandro, TRX e fuel saving, nu racing. Dar nu cred ca se mai produce.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • merci pentru raspuns mr. K ... tranself bag

            Comment


            • Elf TRX 75w80 http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oiluri/elf/1076.pdf

              Comment


              • Merci, fisa se gaseste. Daca gasesc bidonul in raft o sa fie mai interesant
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Elf are o gramada produse " super smechere " care la noi nu se gasesc.

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    Exact; toate uleiurile cu gradul la rece 75w, au aproximativ aceiasi densitate la rece(~0.884 kg/m3); la cald sunt diferentele. Aici vad ca multi fac confuzie intre 75w80 si 75w90, spunand ca al 2-lea e mai vascos la rece.
                    ...........................
                    A nu se face confuzie intre densitate si vascozitate.
                    Au ambele densitatea ~0,88 dar ca vascozitate un 75W90 e cel putin dublu mai vascos la rece decat un 75W90.

                    Cu agatu in tr II sau sa intre ceva mai greu iarna cu ulei 75W90 e cat se poate de adevarat.
                    Cutiile astea sunt sensibile la vascozitate.

                    Bagati ce spune uzina 75w80.

                    Comment


                    • si eu am w90. merge mai frumos vara, o idee mai greu iarna la rece. nu-l mai schimb niciodata

                      Comment


                      • Si tu faci aceiasi grava confuzie, Octaviane.
                        Uleiul 75w 80 de la Elf are densitate 0.884kg/m3; la fel are si 75w90 de la Liqui Moly.
                        Diferenta intre ele e ca unul are 80, si 8.5mm2/s la 100 grade iar celalalt are 90 si 14,0mm2/sec. Comportamentul la cald difera. Cutiile de viteze cu aceste uleiuri vor "mesteca" pe timp rece la fel.


                        Deci?
                        Last edited by IancuMIC; 17 June 2013, 21:23.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Comportamentul cutiei difera la rece, lucru confirmat de cei care au bagat 75W90, nu mesteca deloc la fel.
                          Razvan nu e singurul de aici care a bagat 75W90 si a sesizat ceva dif de comportament la rece si la cald nimic.

                          Cofuzie grava e cand pomenesti de densitatea unui fluid si spui ca nu este diferenta de vascozitate la rece intre un 75W80 si 75w90 atata timp cat densitatea este cam aceeasi la ambele, la rece.

                          Comment


                          • Pai hai sa ne intelegem; daca gradul la rece winter, este acelasi, la doua uleiuri, adica 75w in cazul uleiului de transmisie, unde ar fi diferenta? Am pus si documente care nu pot fi contestate; la 15grade C au aceiasi densitate; cand gradul la cald adica 80, 90...140 difera, acolo sunt diferente.
                            Fie vorba intre noi Razvan a spus altceva; oricum perceptiile sunt ceva, iar o fisa tehnica altceva.
                            Originally posted by razvanamza View Post
                            si eu am w90. merge mai frumos vara,
                            ...ceea ce inseamna ca e mai vascos la cald, cum e si normal pentru ca e un 90.
                            Cofuzie grava e cand pomenesti de densitatea unui fluid si spui ca nu este diferenta de vascozitate la rece intre un 75W80 si 75w90 atata timp cat densitatea este cam aceeasi la ambele, la rece.
                            Aici chiar n-am inteles ce ai vrut sa spui.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • eu inteleg ce spune, doar ca vascozitatea la rece este masurata la un 10 grade, pe cand noi le folosim si la -20, unde s-ar putea sa fie niste diferente. pana si uleiul alimentar se solidifica la congelator, deci cand vorbim de "rece" noi vorbim de conditii de iarna grea, gen siberia

                              Comment


                              • Pai si asta se intampla la fel la toate uleiurile(fie de motor fie de transmisie), cu gradul la rece identic; uita-te la pour point , in link-urile puse de mine si vei intelege.
                                Last edited by IancuMIC; 18 June 2013, 09:12.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google