A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am gasit Castrol 75w80 asa ca am luat Elf 75w80, l-am schimbat acasa f repede si usor. Cutia este JR5 si a intrat 2.5 litri. Patratul este de 8 si la cutie si la baie.

    Comment


    • Poate la DCI sa fie aceeasi cheie atat la motor cat si la cutie , dar cel putin la al meu nu se potriveste cheia de la baie ulei motor cu surubul de golire pt cutie.

      Rog pe cei care au schimbat la benzinare uleiul in cutie sa confirme acest lucru.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Am schimbat la benzinare...este aceiasi cheie si pentru busonul de la motor si pentru cutie.

        Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

        Comment


        • Nu este aceeasi.

          Nu stiu ce tip de cheie este ca sa stiu ce sa cer la magazin .
          Last edited by prometheus; 21 June 2014, 22:36. Reason: Automerged Doublepost
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Nu cred ca are o importanta prea mare ce fel de patrat este la busonul de golire. Important este ca sunt doar 2 si ca cel de la ulei este langa bieleta de basculare/rasturnare (cred ca asa ii zice). In situatia in care se scapa busonul in ulei sa cautati neaparat in ulei garnitura de cupru care vine pe buson. Strangerea se face moderat. In cazul in care umplerea se face cu palnie , dupa ce ati introdus 2 litri se toarna mai incet pana ce uleiul incepe sa curga din CV. Se pune busonul fluture care deasemenea se strange cu simt. Acesta are o garnitura de cauciuc.

            Comment


            • Eu cred ca are o importanta destul de mare pentru mine , deoarece nu stiu ce cheie imi trebuie acolo din moment ce nu se potriveste cea de golire pentru motor.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Ghinion...la mine se potriveste aceiasi.

                Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

                Comment


                • La 1.2 16v e diferit , o sa fac maine cateva poze cu ambele suruburi de golire.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Posibil, desi cutia e tot un JH3.
                    Incearca cu un patrat de clanta.

                    Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

                    Comment


                    • La mine la DCI patratul este de 8 . L-am cumparat cu 7.90 lei de la un magazin de piese auto.

                      Comment


                      • Am schimbat uleiul din cutie , am atasat cateva poze in care sunt doua borcane , intr-unul am ulei nou ELF Tranself NFJ 75w-80 , iar in celalalt borcan(mai mic) , am uleiul vechi (cca. 16.000 km / 2 ani).

                        Se observa o oarecare diferenta de culoare intre cele doua uleiuri , dar nu asta m-a surpins cel mai mult !! ci zgomotul produs(mult mai silentioasa cutia si nu este nici un efect placebo) de cutie dupa schimb la viteze ce incep in treapta - V - de la 2800 rot./minut.

                        Schimbul s-a facut la nivel , masina nu a fost inclinata in nici un fel , ceea ce ma face sa cred ca aveam poate putin sub nivelul la care ar fi trebuit in cazul uleiului vechi .
                        Attached Files
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Interesante şi mai mult decât sugestive pozele.
                          Mulţumim frumos pentru ele!

                          Comment


                          • Nu ma pronunt uitandu-ma la 2 poze.

                            Uleiul de fabrica a spalat pinioanele de grafitul cu care sunt ele acoperite, sunt convins ca nu ai gasit impuritati, span....

                            Comment


                            • Nu e grafit, e tunder de la tratamentul termic, arsura. Al doilea schimb ar trebui sa fie mai curat.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Nasol e ca nu poti verifica usor daca ai nivelul uleiului scazut, in cutie, trebuie sa completezi ca sa iti dai seama daca era sau nu nevoie de ulei. Sau sa inceapa cutia sa faca ceva galagie.
                                La toate modelele, treapta a V-a e prima afectata de scaderea nivelului de ulei?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google