Eu schimb uleiul din cutie o data la 2 ani, indiferent de numarul de km.
A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??
Collapse
X
-
Originally posted by boggi View PostUleiul din cutie se schimba,clar.
Comment
-
Eu l-am schimbat daca imi aduc bine aminte pe la 70000 km dupa ce au bagat in service DaciaOil ExtraGear (am luat un sant si am smuls planetara din cutie) , "agata" un pic cand bagam tr II mai ales daca era rece afara.
Am pus Elf 75W80 si nu a mai agatat.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postdaca inveti, vin sa mi-l schimbi si mie. unde in If ? eu vin saptamanal la Gruiu.
da nu schimbi prea devreme ?! cat de vechi poate fi 1,2 ?! a mea e din 2009 si n-am schimbat uleiul...
L-am schimbat ieri, la 104 500 km masina din 31.03.2010.(Am schimbat si uleiul de servo, iar antigelul si lichidul de frana acum 1 an) Am scos 2,5 L am bagat 3L si tot nu a curs pe la orificiul de umplere. Sa mai cumpar 1L sa ii mai completez sau o las asa??
Vidra, Ilfov. Fluturele se afla frontal sub baterie, ca sa ai acces la el trebuie sa dai scutul jos.Last edited by ady_green; 15 March 2015, 20:48.
Comment
-
eu cand v-am zis ca intra vreo 3.4l...
imi fac si eu curaj sa-l schimb dupa ce am vazut cum arata un ulei de motor neschimbat de vreo 50 de ani!
http://www.4 tuning.ro/filme-masini/view/GFGI4veYvJbLast edited by cristi....; 15 March 2015, 20:57.
Comment
-
Azi am schimbat uleiul din cutie dupa 195.000 km . Am dat jos aprox 2,4 l si am pus 2,8 l. Probabil nu am asteptat sa se scurga tot. Ca imbunatatire evidenta, dupa aprox 30 km parcursi, parca intra mai usor in viteza. Restul e cam la fel...
tapatalk...Mai este mult pana departe ...sigpic
Comment
-
Chiar zilele trecute ma uitam la un BMW E46 cu peste 200.000 km la bord, caruia i se schimba pentru prima data uleiul din cutia de viteze (automata). Magnetul care trebuie sa stranga eventuala pilitura acumulase ceva pudra fina, dar totul in limitele normale. Acu', daca intr-o cutie de viteze, automata, unde clar este mai multa activitate si tehnologie, uzura este in limite normale dupa atata rulaj cu uleiul din fabrica, ma gandesc ca intr-una manuala, unde treburile sunt mult mai primitive, nici nu ar trebui sa te sinchisesti. Ca fapt divers, insa, cea automata are filtru de ulei, pe cand cea manuala, nu.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostChiar zilele trecute ma uitam la un BMW E46 cu peste 200.000 km la bord, caruia i se schimba pentru prima data uleiul din cutia de viteze (automata). Magnetul care trebuie sa stranga eventuala pilitura acumulase ceva pudra fina, dar totul in limitele normale. ......................Ca fapt divers, insa, cea automata are filtru de ulei, pe cand cea manuala, nu.
La manuale lasa mai multa pilitura...e si normal
Comment
Comment