Ai folosit ulei pe post de combustibil. Oricum patania asta nu o sa o uiti niciodata. Nota de plata o sa fie generoasa, cel putin de 10x fata de suma initiala.
A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??
Collapse
X
-
Originally posted by toby_safe View PostDupa simptome (a doua zi dimineata) ... am scos joja atunci....ce sa vezi...motorul plutea in ulei (uleiul era cam la jumatatea jojei galbene)...m-am gandit ca o fi intrat apa de la radiator...o fi motorina....nicidecum ca am completat eu cu inca 4.2L peste cel vechi.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Salutare tuturor. Am si eu urmatoarea dilema, cand m-am bagat sa schimb uleiul la motor, am descoperit niste ulei prelins intre cutie si motor, l-am tot lasat si intr-un final am zis sa-l completez(uleiul din cutie).Am gasit pe net toate informatiile pe unde baga si cum, insa am inteles ca nivelul este maxim atunci cand incepe sa curga. Practit torni, torni pana incepe sa curga si gata s-a atins maxim, insa eu am avut urmatoarea surpriza: Am desfacut fluturele si direct a inceput sa curga, acele scurgeri sa fi aparut pentru ca a avut prea mult ulei in cutie? L-am infiletat la loc si l-am lasat asa, nu am pierdut decat 10 15grame, nu cred ca e mare pierdere, insa nu inteleg, daca nivelul maxim este atunci cand curge, normal ar fi trebuit atunci cand desfac acel fluture sa nu curga deloc. Imi poate da cineva o parere? Masina are 100k km.
Comment
-
Daca a curs cand ai desfacut fluturele (chiar si daca era 2-3 grade inclinata in bot) nu ai ce completare de ulei sa faci la cutie, da-i pace.
Asa m-a mancat si pe mine, am desfacut fluturele si a curs instant, masina un pic inclinata in bot.
Poate iti mai intra asa cu forta vreo 200 gr, dar n-o sa mai mearga nici mai bine nici mai prost si nici nu-i prelungesti viata, doar faci o cheltuiala in plus pt linistea psihica.
Uleiu prelins poa' sa fie si de la motor, dar atata timp cat nu vezi picaturi pe asfalt n-ai treaba.
Mie mi se prelinge pe la baia de ulei (un surub e rupt filetul, idiotii din service) dar nu picura si nivelul e ok de la schimb la schimb.
PS: daca vrei sa faci o treaba buna (desi nu se impune) schimba tot uleiul la cutie, am vazut ca ai 100000 km.
Dupa carte pare-mi-se ca trebuie 3,2 litri, dar 3 litri sunt f ok.Last edited by Octavian; 31 May 2015, 09:27.
Comment
-
Am prieteni care au scapat de acel ulei prelins intre cutie si motor prin strangere(foarte putin)suruburi imbinare motor-cutie,de preferabil aceasta operatiune sa se faca la rece.
De curand am schimbat uleiul la cutie iar acel zgomot produs la relanti(calci ambreiajul si dispare)de care multi spun ca este de la rulmentul de presiune la mine s-a diminuat considerabil,se aude doar de afara si daca esti foarte atent,in masina acum este liniste totala.
Comment
-
Decat sa il completati eu va recomand inlocuirea lui cu un Motul 75W80. Diferentele in bine va las pe voi sa le descoperiti.Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
Comment
-
Propaganda eftina!
Diferențele (ăsta dacă exista), sunt nesemnificative, cu siguranță diferența de bani, "nu face banii".
Băieții promovează la greu gama Motul (danviteza, unde ești, tati? ) inclusiv pe partea de uleiuri de motor, așa ca e de înțeles pe de-o parte, da' pe de alta, mai suntem destui care nu punem botu' la toate vrajelile de genu'.Last edited by Kojak; 7 June 2015, 16:28.
Comment
-
Unii nu dau 25 lei pe litru de Tranself 75w80, dar sa mai dea 46 de lei pe litru de Motyl 75w80.
80% dintre Logan-urile de pe strada au in cutie uleiul din uzina, Dacia Extragear, vechi de ani de zile.
Nu mai are lumea chef de experimente, Logan e deja o marca perimata ca imagine si ca valoare dupa entuziasmul initial de la lansare, cu performante (nu ca ar fi avut prea mult din asa ceva) in scadere odata cu introducerea normelor noi de poluare si noilor mototizari liliputane.
Ce sa mai imbunatatesti printr-un ulei de cutie, cand merge gear stick-ul si asa? Se uzeaza mai putin pinioanele? Greu de vazut/dovedit.Last edited by mr.K; 7 June 2015, 16:49.
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostSunt diferente notabile intre acest Motul 75w-80 si Elf NFJ 75w-80 ? nu stiu daca se justifica diferenta de pret pentru Motul.
Dar atata timp cat unii sunt gongati cu uleiu la motor sa fie za best of za best la 70-100 cp, asa sunt altii (multi se regasesc si in prima categorie) care vor sa stie ca au oloi foarte bun in cutie.
Comment
-
hi all, sa rezolvat problema in felul urmator (initial eu dadusem injectoarele jos cu gandul sa ma duc la un service sa le testeze, (le-am tinut 3 zile in casa) dar necunoscand orasul m-am lasat pagubas si le-am pus la loc), dupa ce am dus masina in service, mi-a zis ca treaba cu uleiul am gresito asta e bine ca nu am mers decat maxim 500m, dar nu trebuia sa dau inj. jos doarece mi-a gasit 2 injectoare blocate pe tester. si rezolvarea a fost: a pus testerul pe ea cu mot. pornit, a lasat programul deschis, am mers de 8 ori in treapta a 5 a variind de la 50 - 90 km/h nedepasind aceste viteze, dupa aceste 8 ori tras autovehiculul pe dreapta si lasat 10 min cu motorul pornit, dupa oprit motor 30 sec si dupa venit in service sa inchida programul. Deci: cand mi-a zis toate astea mecanicul am zis ca fabuleaza, dar dupa ce le-am facut (mai exact dupa ce am pornit motorul dupa cele 30 sec masina si-a dat drumul la injectoare atingea lejer 160 km/h). Cost ulei 150 lei, cost manopera 200 lei.
Comment
Comment