Da ai dreptate , interpretasem prost , dar sunt curios cine i-a recomandat 75w-90 pentru cutia de Logan ? partea nasoala e ca acum daca vrea sa-l schimbe si sa puna ce trebuie de ex. un Elf nfj 75w-80 sau DaciaGearOilExtra trebuie sa mai scoata iar din buzunar vreo 90 de lei.NU-i nimic , din greseli invatam
A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??
Collapse
X
-
Originally posted by dsign View PostLitrul ăla care n-a curs a rămas prin cutie amestecat cu șpan. Dacă n-o desfăceam, nu stiam. Îmi pare rău ca n-am făcut poze.
Timp de aproximativ 3 ore am spălat la carcase, să iau șpanul și uleiul depuse pe pereți.
Comment
-
Originally posted by mady View PostAm mers pe mana celor de la service.Nici nu știam ce ulei trebuie ,dar mă gândeam ca ei stiu!.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by mady View PostAm schimbat uleiul din cutie (Mobil 75w90).Au intrat 3 litri si mai intra un pic, ca nu a curs pe la orificiu, dar am inteles ca e in regula si asa.Am 170 000km si e prima schimbare. Dupa schimbarea uleiului,intra mai greu in treapta I, in mers.
Sunt sensibiloase tare la vascozitate.
Originally posted by dsign View PostLitrul ăla care n-a curs a rămas prin cutie amestecat cu șpan. Dacă n-o desfăceam, nu stiam. Îmi pare rău ca n-am făcut poze.
Timp de aproximativ 3 ore am spălat la carcase, să iau șpanul și uleiul depuse pe pereți.
.................
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postnoi, cei aflati la mana mecanicilor, cum ne-am putea asigura ca nu ramane tot spanul acolo ? exista vreun service care sa aiba rabdare cu chestiile astea ?Attached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
eu n-am zis ca n-ar vedea pilitura, desi e foarte probabil, ci ca n-sr fi dispusi sa si curete cutia de viteze.
crezi ca face cineva ce a facut design la masina sa ?! te trimit imediat la plimbare daca vii cu idei din astea.
cat sa ceara pe manopera, daca dureaza trei ore doar s-o cureti ?
sigur e plina de pilitura. mi-a mai si carait de vreo cateva ori.
dar creaza probleme daca ramane in cutie ?
fiindca sigur n-o curata nimeni, iar eu chiar nu sunt in masura sa ma bag la asa ceva.
Comment
-
Pai. Daca vrei sa platesti ti-o curata. Demontat cutie de pe masina, dezasamblat cutie, cativa litri de benzina si doua sprayuri de frane, garnituri, simeringuri... Tot ce se schimba.
Deci vreo cateva ore bune de manopera + materiale.
Nu stiu daca merita. Poate doar daca gasesti span pe busonul magnetic. Daca nu e span acolo...nici nu vad de ce ar fi in alta parte. Oricum uzura si lipsa cementajului nu se mai repara.Last edited by skd_ozenel; 17 October 2015, 09:28.
Comment
-
Originally posted by mady View PostAm schimbat uleiul din cutie (Mobil 75w90).Au intrat 3 litri si mai intra un pic, ca nu a curs pe la orificiu, dar am inteles ca e in regula si asa.Am 170 000km si e prima schimbare. Dupa schimbarea uleiului,intra mai greu in treapta I, in mers.
Comment
-
Alti pitici; schimbati uleiul din cutie, odata cu cel din motor, din cauza spanului.
...
Voi mai si circulati, sau doar stati toata ziua si bibiliti masina? ;motorul si transmisia la Logan, sunt ultimele lucruri la care ar trebui sa va ganditi.
Acele infime particule sunt absolut normale; doar nu credeti ca uzura sincroanelor, care sunt din aliaj neferos, se traduce prin emisii de...abur.
...Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View PostPai daca nu e span pe buson de ce sa umbli? Tu vrei si cutia luna si sa mai ramana si bani de carciuma la piata la gorjului?
dar trebuie sa schimb uleiul, ca fac in putin timp 90 de mii de km si nu l-am schimbat niciodata. parca mai agata...
Comment
Comment