If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da ai dreptate , interpretasem prost , dar sunt curios cine i-a recomandat 75w-90 pentru cutia de Logan ? partea nasoala e ca acum daca vrea sa-l schimbe si sa puna ce trebuie de ex. un Elf nfj 75w-80 sau DaciaGearOilExtra trebuie sa mai scoata iar din buzunar vreo 90 de lei.NU-i nimic , din greseli invatam
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Am schimbat planetara stânga și am zis sa schimb și uleiul din cutie.Am mers pe mana celor de la service.Nici nu știam ce ulei trebuie ,dar mă gândeam ca ei stiu!Am 1.4 și uleiul l-am schimbat acum doua luni.
Litrul ăla care n-a curs a rămas prin cutie amestecat cu șpan. Dacă n-o desfăceam, nu stiam. Îmi pare rău ca n-am făcut poze.
Timp de aproximativ 3 ore am spălat la carcase, să iau șpanul și uleiul depuse pe pereți.
noi, cei aflati la mana mecanicilor, cum ne-am putea asigura ca nu ramane tot spanul acolo ? exista vreun service care sa aiba rabdare cu chestiile astea ?
Am schimbat uleiul din cutie (Mobil 75w90).Au intrat 3 litri si mai intra un pic, ca nu a curs pe la orificiu, dar am inteles ca e in regula si asa.Am 170 000km si e prima schimbare. Dupa schimbarea uleiului,intra mai greu in treapta I, in mers.
Nasol, pana nu vine iarna schimba pe 75W80 (la rece o sa-ti faca figuri pe tr I si II).
Sunt sensibiloase tare la vascozitate.
Litrul ăla care n-a curs a rămas prin cutie amestecat cu șpan. Dacă n-o desfăceam, nu stiam. Îmi pare rău ca n-am făcut poze.
Timp de aproximativ 3 ore am spălat la carcase, să iau șpanul și uleiul depuse pe pereți.
.................
Dau cu presupusu, dar la un zoom acolo se vede span de granulatie mare, cred ca s-a mers animalic cu masina aia
Last edited by Octavian; 16 October 2015, 22:38.
Reason: Automerged Doublepost
noi, cei aflati la mana mecanicilor, cum ne-am putea asigura ca nu ramane tot spanul acolo ? exista vreun service care sa aiba rabdare cu chestiile astea ?
Orice service serios ar trebui să aibă un endoscop, dacă nu orice mecanic amator își poate cumpăra unul.
eu n-am zis ca n-ar vedea pilitura, desi e foarte probabil, ci ca n-sr fi dispusi sa si curete cutia de viteze.
crezi ca face cineva ce a facut design la masina sa ?! te trimit imediat la plimbare daca vii cu idei din astea.
cat sa ceara pe manopera, daca dureaza trei ore doar s-o cureti ?
sigur e plina de pilitura. mi-a mai si carait de vreo cateva ori.
dar creaza probleme daca ramane in cutie ?
fiindca sigur n-o curata nimeni, iar eu chiar nu sunt in masura sa ma bag la asa ceva.
Last edited by B997NDL; 16 October 2015, 23:12.
Reason: Automerged Doublepost
Pai. Daca vrei sa platesti ti-o curata. Demontat cutie de pe masina, dezasamblat cutie, cativa litri de benzina si doua sprayuri de frane, garnituri, simeringuri... Tot ce se schimba.
Deci vreo cateva ore bune de manopera + materiale.
Nu stiu daca merita. Poate doar daca gasesti span pe busonul magnetic. Daca nu e span acolo...nici nu vad de ce ar fi in alta parte. Oricum uzura si lipsa cementajului nu se mai repara.
Last edited by skd_ozenel; 17 October 2015, 09:28.
Am schimbat uleiul din cutie (Mobil 75w90).Au intrat 3 litri si mai intra un pic, ca nu a curs pe la orificiu, dar am inteles ca e in regula si asa.Am 170 000km si e prima schimbare. Dupa schimbarea uleiului,intra mai greu in treapta I, in mers.
Cu 75w90 nu vei avea probleme doar iarna,va fi diferenta si de zgomot,in regim de viteza pe autostrada cutia era foarte zgomotoasa,eu la vechiul logan am facut trei schimburi de ulei la cutie in 75000km pe motiv de nemultumire(doua cu 75w90,la al doilea am adaugat chiar licoarea magica de la metabond si am fost nemultumit de ambele,al treilea a fost cu Elf 75w80 de care am fost foarte multumit de cum se comporta ca manevrabilitate si zgomot.
Alti pitici; schimbati uleiul din cutie, odata cu cel din motor, din cauza spanului.
...
Voi mai si circulati, sau doar stati toata ziua si bibiliti masina? ;motorul si transmisia la Logan, sunt ultimele lucruri la care ar trebui sa va ganditi.
Acele infime particule sunt absolut normale; doar nu credeti ca uzura sincroanelor, care sunt din aliaj neferos, se traduce prin emisii de...abur.
...
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Pai daca nu e span pe buson de ce sa umbli? Tu vrei si cutia luna si sa mai ramana si bani de carciuma la piata la gorjului?
carciuma din spatele pietii e customer friendly. nu-mi fac griji ca nu-mi ajung banii.
dar trebuie sa schimb uleiul, ca fac in putin timp 90 de mii de km si nu l-am schimbat niciodata. parca mai agata...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment