A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by andrei View Post
    Asa e, dar trebuie inlaturat spanul ala care poate sa apara de la fabricatie, si cum altfel, decat prin schimbarea uleiului.
    Mai daca mie producatorul imi zice clar sa nu schimb niciodata uleiul de ce m-ar manca pe mine unde nu trebuie?
    numar secundele

    Comment


    • #17
      rau nu are ce sa faca un schimb de ulei...

      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by andrei View Post
        Asa e, dar trebuie inlaturat spanul ala care poate sa apara de la fabricatie, si cum altfel, decat prin schimbarea uleiului.
        tu chiar crezi ca piesele in cutie au fost montate direct de pe strung (toate au fost tratate si finisate uitate in magazine cum arata o cutie pe interior sau un pinion si o sa vezi ca sunt foarte slefuite,iar span in cutie posibil sa gaseasca doar cel care nu stie sa debraieze pina la capat sii cirie pinioanele la schimbare doar asa vei obtine span in cutie si atunci doar daca insisti mult cu ciriiturile) pai ar trebuii sa fie si in baia de uliei si in multe alte locuri - daca vrea sa schimbe cineva uleiul nu e rau dar pe motivul ca asa vrea muschiul lui

        Comment


        • #19
          Pai pilitura poate aparea si in baia de ulei, nu numai in CV. Si chiar e reala treaba, mai informati-va si voi...
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Andrei, de acord cu tine, pilitura poate apare de oriunde, dar atat timp cat uleiul nu este afectat termic, asa cum este afectat in motor, uleiul de cutie nu se degradeaza, si oricum, daca problema era atat de grava, Dacia impunea schimbarea uleiului la intervale regulate.

            Comment


            • #21
              Corect. Uleiul nu intra in contact termic cu nimic, dar asta nu inseamna ca in timp (peste 4-5 ani) nu isi pierde proprietatile de ungere. Teoretic nu ar trebui sa le piarda, dar practic... Si uleiul din cutie e Elf din cate stiu, care e foarte gros, ca o marmelada (cine a schimbat stie) si nu stiu cat de bun e. Oricum, eu recomand schimbarea pe la 10.000 km ca sa se elimine eventuala pilitura si peste 4-5 ani, pentru cine tine masina atata timp.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Sp!ke View Post
                Andrei, de acord cu tine, pilitura poate apare de oriunde, dar atat timp cat uleiul nu este afectat termic, asa cum este afectat in motor, uleiul de cutie nu se degradeaza, si oricum, daca problema era atat de grava, Dacia impunea schimbarea uleiului la intervale regulate.
                nu te supara dar te contrazici singur( Andrei, de acord cu tine, pilitura poate apare de oriunde,daca problema era atat de grava, Dacia impunea schimbarea uleiului la intervale regulate)deci ce spune Dacia apare sau nu(fara suparare)pilitura poate aparea cum am mai spus dar in urma unui efort mecanic pe care sil asuma fiecare Loganul nu e un monopost de F1 si deaia zice Dacia ca nu va aparea pilitura ......dar nimic nu e imposibil ,atit timp cit eu nu imi voi instraina masina sunt sigur ca nu va apare pilitura

                Originally posted by andrei View Post
                Corect. , dar asta nu inseamna ca in timp (peste 4-5 ani) nu isi pierde proprietatile de ungere. Teoretic nu ar trebui sa le piarda, dar practic... Si uleiul din cutie e Elf din cate stiu, care e foarte gros, ca o marmelada (cine a schimbat stie) si nu stiu cat de bun e. Oricum, eu recomand schimbarea pe la 10.000 km ca sa se elimine eventuala pilitura si peste 4-5 ani, pentru cine tine masina atata timp.
                ati pus mina pe cutia de viteza vreodata dupa vreo 400 km rulati continu IASI - BUCURESTI si sa vedeti ce temperatura are("Uleiul nu intra in contact termic cu nimic")pai ce rol are uleiul in cutia de viteze doar de a lubrifia sau de a si raci
                Last edited by andrei; 29 December 2007, 22:40.

                Comment


                • #23
                  Daca ma gandesc bine, uleiul din cutie are rol de a lubrifia, nu are rol de racire. Ce doamne-iarta-ma sa raceasca? Aerul de-afara? cutia de viteze se incalzeste pentru ca are contact direct cu motorul (care este fierbinte!), nu pentru ca se invarte ceva in ea. Ca fapt divers... ai mers vre-odata cu o masina ce nu mai are ulei in cutia de viteze? Daca "da", spune-mi, te rog, cum s-a comportat!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Sp!ke View Post
                    Daca ma gandesc bine, uleiul din cutie are rol de a lubrifia, nu are rol de racire. Ce doamne-iarta-ma sa raceasca? Aerul de-afara? cutia de viteze se incalzeste pentru ca are contact direct cu motorul (care este fierbinte!), nu pentru ca se invarte ceva in ea. Ca fapt divers... ai mers vre-odata cu o masina ce nu mai are ulei in cutia de viteze? Daca "da", spune-mi, te rog, cum s-a comportat!
                    ai un huruit groaznic si pina la urma din cauza ca pinioanele se vor incinge se va si gripa(poate mam exprimat gresit sa raceasca mai bine sa mentina o temperatura la care sa nu se intiple alte chestii dar fie cum spuneti voi nu va contrazic ca vad ca numi noi mai suntem in discutie pe acest thread(si apropo prin ce are contact direct cu motorul, eu stiu ca este o carcasa despartitoare destul de aerisita in care sunt placa si discul,din cutie iese doar priza de putere care ...........ma las pagubas sper sa nu fiu nevoit sa mai dau examen odata

                    Comment


                    • #25
                      mama ei de fizica... deci uleiul din cutie are rol de lubrifiere... daca nu ar fi ulei din cutie frecarile ar fi foarte mari deci temperaturi ridicate ce duc la diliatarea pieselor sau chiar la ``sudarea`` lor dar fiind ulei frecarea este redusa deci temperaturi mici...

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by SoNyKeL View Post
                        mama ei de fizica... deci uleiul din cutie are rol de lubrifiere... daca nu ar fi ulei din cutie frecarile ar fi foarte mari deci temperaturi ridicate ce duc la diliatarea pieselor sau chiar la ``sudarea`` lor dar fiind ulei frecarea este redusa deci temperaturi mici...
                        pina la urma trebue sa reiasa spanul e sau nu

                        Comment


                        • #27
                          da in prima faza va reiesii un span si dupaia peisele se vor suda...

                          PS. nu indrazniti sa ma contraziceti am calat o cutie de viteze pa autostrada soarelui din motiv ca misa scurs tot uleiul din cutie...

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by SoNyKeL View Post
                            da in prima faza va reiesii un span si dupaia peisele se vor suda...

                            PS. nu indrazniti sa ma contraziceti am calat o cutie de viteze pa autostrada soarelui din motiv ca misa scurs tot uleiul din cutie...
                            era vorba daca trebuie schimbat uleiul in cutie periodic deoarece ea produce span -iar findca tu ai produs span in cutie am spus mai sus ca depeinde si de exploatare - era masina ta ,daca da nu tea durut?

                            Comment


                            • #29
                              off topic da era masina mea dar nu am stiut ca am ramas fara ulei oservasem cu vreo 20km in urma ca nu mai am kilometraj am oprit intrun refugiu
                              cand sa plec sa auzit un huruit urat
                              am oprit iar mam uitat dar nam vazut nimic suspect nici nu stiam la ce sa ma uit am plecat din nou si era totu ok
                              si am ajuns la 110 si dupa 30 de secunde poc buf sau rupt planetarele sau infipt in jenti urate momente nu tu frane nu tu directie...

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by SoNyKeL View Post
                                off topic da era masina mea dar nu am stiut ca am ramas fara ulei oservasem cu vreo 20km in urma ca nu mai am kilometraj am oprit intrun refugiu
                                cand sa plec sa auzit un huruit urat
                                am oprit iar mam uitat dar nam vazut nimic suspect nici nu stiam la ce sa ma uit am plecat din nou si era totu ok
                                si am ajuns la 110 si dupa 30 de secunde poc buf sau rupt planetarele sau infipt in jenti urate momente nu tu frane nu tu directie...
                                îmi pare rau nu comentez dar sper sa o repari(sigur te-a durut mai ales daca era MCV-ul din avatar arata super bine

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google