Sonda de marsarier......
A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??
Collapse
X
-
Aha; ma gandeam eu dar vroiam sa fiu sigur ca nu te referi la senzorul de viteza; daca te misti repede, pierzi un pic de ulei; inlocuitul uleiului in cutia de viteze, dupa parerea mea, constituie rareori o urgenta.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Ai grija la schimbarea sondei. nu te grabi si sa o faci pe lumina. Ai grija ca peretele cutiei este foarte subtire si imediat se fisureaza, eu am reusit asta doar cu umarul unei chei. Cand am schimbat-o nu am pierdut mult si nu avea dc sa completez problema a fost ca am fisurat cutia si am avut alte probleme....
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View Postinlocuitul uleiului in cutia de viteze, dupa parerea mea, constituie rareori o urgenta.
de fiecare data am gasit span de m4tal cand am schimbat uleiul. cu Motul parca a fost o idee mai putin.
acum am mers pe Motul + http://www.oilmag.ro/uleimotor/aditi...-p-431077.html
se simte o idee mai bine si nu mai fluiera asa rau a 5 a intre 2000 si 2500 rom
Comment
-
Oricat ai vrea tot face span, mai ales de la sincroane, ca e Motul egal.
N-are absolut nimic spanul ala, ca nu sunt bucati mari de metal care sa se bage intre pinioane si sa-ti crape cutia (am patit, s-a rupt un dinte de pinion...).
Nu sunt temperaturi extreme, nu sunt forte de compresiune si forfecare ca in motor, d-aia se schimba rar sau nu se schimba deloc.
PS: la alea automate e altceva, o mica modificare de vascozitate fata de parametrii prescrisi si face figuri, d-aia au interval de schimb (numai zimbrii de la noi omit treaba asta)Last edited by Octavian; 3 July 2012, 19:10.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postdin punctul meu de vedere la panaramele astea de cutii... constituie. asta daca nu te deranjeaza sa stai cu span printre pinioane.
de fiecare data am gasit span de m4tal cand am schimbat uleiul.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Care este diferenta dintre uleiurile tranself TRJ 75W-80 si tranself NFJ 75W-80 ?? Este vreo diferenta intre TRJ si NFJ? am mai vazut ca exista si TRX !! Sau pur si simplu e acelasi produs dar difera denumirea? Ce norma se recomanda pt cutiile astea de logan GL4 sau GL5?
Ps,,pt logan 1.6 16v m-ar interesa , ca sa fac un schimb de ulei cutiei de viteze.Last edited by Ivan Marian; 4 July 2012, 14:24.
Comment
-
TRJ 75W-80 si tranself NFJ 75W-80 ?? Este vreo diferenta intre TRJ si NFJ?
Ca sa nu te stresezi, uita-te pe ambalaj sunt trecute exact modelele de cutii de viteza la care merge oloiul si vezi daca o gasesti si pe a ta. Eu asa am facut.
Comment
-
La Motul 75w80 m-am orietat si eu.Din 2009 de cand am trecut la Motul (ulei motor + lichid frana) am fost foarte multumit.Sper sa fiu la fel de multumit si de uleiul pentru cutie.
Comment
-
Spalatul adevarat se face piesa cu piesa; chestuinea cu un ulei, chiar si mai subtire pe care sa-l arunci dupa cateva ore de functionare(va mai ramane oricum pe pinioane, sincronizatoare, arbori ceva din acest ulei sacrificat pe care nu vad util sa-l amesteci cu unul bun), e ca si cum ai da sare.
Eventualele reziduri, spanuri, se depun in semicarterul inferior, care sunt eliminate odata cu evacuarea vechiului ulei.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment