A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @mr.K, pai majoritatea nu au simtit ceva schimbat in bine, multi se plang ca agata, "simtul" omului este intotdeauna subiectiv, multi dupa schimbul de ulei "simt" cativa cai in plus.

    Comment


    • Da. Merita sa incerci sa schimbi uleiul odata si vezi ce "simti".
      Iar cu lichidele, daca nu merge cu apa, incerci sa consumi cat de cat, o 2 beri, un pahar de vin...

      Comment


      • Oare va mai aduceti aminte ce tampenii bagam in cutia de Dacia 1300? ))
        Valvolina ca cica era prea subtire asta de magazin si iarna habar nu aveai daca era in viteza sau nu, ulei ars ca era bun ca nu facea spume...

        O sa fac o experienta pe masina mea, o sa scot 1 litru de ulei din cutie sa vad daca mai agata (nu vad ce sa se intample cu peste 2 litri in cutie).
        Imi aduc aminte la Oltcit, daca avem ulei full in cutie imi agata (tot vreo 3 litri intrau daca nu ma insel), daca era numai 1 litru mergea brici.

        Comment


        • Originally posted by alessandro View Post
          Pentru ca nu scrie in carnetul de intretinere.
          Cum au fost prevazute termene(ani,Km.) la celelalte lichide:antigel,lichid de frina,ulei motor, credeti ca-i durea mina sa scrie un termen si pentru ulei cutie de viteze? Unora le place sa se considere, "mai catolici decit Papa"...!

          Comment


          • Astia suntem noi

            Comment


            • Macar daca ar fi cu folos...

              Comment


              • caraie in viteza a2 a

                salutare, va rog sa-mi spuneti de ce imi caraie cand bag in viteza a-2-a???
                I deea este ca asta se intampla de mult timp, cred ca aproape de cand am luat-o. Nu caraie chiar de fiecare data, dar destul de des. Am 91 de mii cu ea .

                Comment


                • Vezi poate ai ambreiajul reglat prea jos , dar nu cred , ca tu zici ca doar in tr2 iti caraie.
                  Eu ti`as zice sa schimbi uleiul, dar o sa vina unu ca vasilica sa zica ca nu scrie in cartea service.

                  Comment


                  • Da, schimba-l din 10 in 10 mii ca asa spune CataFOF, raceru'. Viali mergi mai bine la un mecanic, ala teoretic ar trebui sa stie care-i problema acolo.

                    Comment


                    • Viali, macar dupa ce rezolvi ai putea sa scrii si aici motivul, suntem mai multi curiosi.

                      Comment


                      • Poate uleiul din cutie e la un nivel prea scazut. Si eu sunt curios de motiv.
                        91k sunt prea putini ca sa fie uzat pinionul de a 2-a in halul in care sa caraie.

                        Comment


                        • Daca nivelul e prea scazut de a ajuns sa buleasca direct treapta 2, inseamna ca a scazut brusc, s-a spart cutia? Iar daca era de la nivel ulei, agata de la a 2-a in sus, nu numai intr-a 2-a. Nu-i mai probabil un sincron bulit? Zic si eu, nu-s specialist si nici nu ma dau...

                          Comment


                          • multam de raspunsuri, o sa merg la un mecanic si o sa va scriu care e problema, pana acum nu am avut timp.Oricum e curios, de ce doar in a 2. Bafta

                            Comment


                            • Acum doua saptamani , cu ocazia reviziei l-am schimbat si eu, pe cel din fabrica cu Tranself NFJ 75w80. Nu era o urgenta; am facut-o doar preventiv.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Am citit cu atentie toate comentariile si observ ca parerile sunt impartite, un lucru normal ca deh asa e la noi. Eu nu am cunostinta de aceste lucruri dar vreau doar sa va spun ca un prieten de-al meu tot cu logan si-a schimbat uleiul din cutie, la fel ca voi, preventiv. Pana aici nimic gresit sau rau, dar, de fiecare data cana e motorul rece (mai ales iarna) pana nu se incalzeste putin motorul si uleiul intra destul de greu in treapta a 2-a de viteza, fie ca e in sus sau jos. Acum nu stiu ce sa zic daca e bine sau nu sa fii preventiv. Eu am un prestige din 2007 cu 74k si nu am schimbat uleiul in cutie desi in treapta a 5-a "fluiera" putin si din ce stiu eu de la nenea mecanicul asta e un semn ca trebuie sa fac ceva acolo. Daca cineva stie ce ar putea fi astept raspuns, inainte de a merge la specialist. Numai bine
                                "Only God can judge me"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google