@mr.K, pai majoritatea nu au simtit ceva schimbat in bine, multi se plang ca agata, "simtul" omului este intotdeauna subiectiv, multi dupa schimbul de ulei "simt" cativa cai in plus.
A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??
Collapse
X
-
Oare va mai aduceti aminte ce tampenii bagam in cutia de Dacia 1300? ))
Valvolina ca cica era prea subtire asta de magazin si iarna habar nu aveai daca era in viteza sau nu, ulei ars ca era bun ca nu facea spume...
O sa fac o experienta pe masina mea, o sa scot 1 litru de ulei din cutie sa vad daca mai agata (nu vad ce sa se intample cu peste 2 litri in cutie).
Imi aduc aminte la Oltcit, daca avem ulei full in cutie imi agata (tot vreo 3 litri intrau daca nu ma insel), daca era numai 1 litru mergea brici.
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostPentru ca nu scrie in carnetul de intretinere.
Comment
-
Daca nivelul e prea scazut de a ajuns sa buleasca direct treapta 2, inseamna ca a scazut brusc, s-a spart cutia? Iar daca era de la nivel ulei, agata de la a 2-a in sus, nu numai intr-a 2-a. Nu-i mai probabil un sincron bulit? Zic si eu, nu-s specialist si nici nu ma dau...
Comment
-
Am citit cu atentie toate comentariile si observ ca parerile sunt impartite, un lucru normal ca deh asa e la noi. Eu nu am cunostinta de aceste lucruri dar vreau doar sa va spun ca un prieten de-al meu tot cu logan si-a schimbat uleiul din cutie, la fel ca voi, preventiv. Pana aici nimic gresit sau rau, dar, de fiecare data cana e motorul rece (mai ales iarna) pana nu se incalzeste putin motorul si uleiul intra destul de greu in treapta a 2-a de viteza, fie ca e in sus sau jos. Acum nu stiu ce sa zic daca e bine sau nu sa fii preventiv. Eu am un prestige din 2007 cu 74k si nu am schimbat uleiul in cutie desi in treapta a 5-a "fluiera" putin si din ce stiu eu de la nenea mecanicul asta e un semn ca trebuie sa fac ceva acolo. Daca cineva stie ce ar putea fi astept raspuns, inainte de a merge la specialist. Numai bine"Only God can judge me"
Comment
Comment