Ai scapat super ieftin.Alta data casca ochii bine cand e sa faci vreun schimb de ulei .
A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??
Collapse
X
-
Originally posted by toby_safe View Postmi-a gasit 2 injectoare blocate pe tester. si rezolvarea a fost: a pus testerul pe ea cu mot. pornit
Comment
-
Am schimbat eu uleiul din cutia de viteze si va spun sincer ca nu este nicio diferenta, asta poate ca am pus acelasi ulei. Din cate stiu in cartea de intretinere la Logan, nu zice nimic de schimbarea uleiului, doar se completeaza. Am schimbat uleiul din cutie datorita burdufului de la planetara.
Sent from SM-G920F using Tapatalk
Comment
-
Cel mai indicat este sa schimbi uleiul din cutie cand schimbi planetara stanga. Astfel rezolvi 2in1. Ai si planetara schimbata ca trebuia, ai si uleiul din cutie nou si poti sta linistit fara sa te complici inutil. Ca ai 100k sau 200k nu mai conteaza.
Comment
-
Daca in carte nu scrie, asta nu inseamna ca uleiul ala trebuie tinut in cutie pe veci.
Se completeaza... pe bune? Dar de ce? Cutia de viteze consuma ulei???
Cand iti curge pe la simeringuri/garnituri/burdufe e alta treaba, normal ca trebuie sa completezi.
Insa de schimbat e normal sa schimbi, pentru ca uleiul ala nu isi pastreaza proprietatile 100 ani. In timpul functionarii se produce frecare (si vai! cate piese se afla in frecare una fata de cealalta in cutie !!!) iar frecarea produce pilitura. Numai cine a desfacut cutii de viteza stie ce spun eu aici.
Asadar, alegi sa schimbi uleiul ala de 90 lei la fiecare 60 000 km, sau alegi sa repari cutia de viteze?
Normal ca dupa un schimb de ulei de cutie nu simti nimic, ca doar nu primesti 50 cai in plus pt asta.
Am mai auzit balarii de genul "mama, ce bine trage masina cu noul ulei de motor!"
Comment
-
Tocmai am zis mai sus ca-l schimbi o data cu planetara stanga. Daca aia te tine doar 60.000 km, il schimbi atunci. La V.C. mi-au zis ca nu se inlocuieste, se completeaza la nevoie (pierderi din diferite motive). Daca pierzi ulei pe la burduf, semering etc, nu te retine nimeni sa-l schimbi in loc sa completezi.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View PostLenush...dar prostii aia de producatori auto care dau intervale de schimb la ulei in cutie ce zic?
Rar am vazut cutii moarte din lipsa de ungere si si mai rar intre 60 000-100 000 km cand ai putea zice ca e uleiul uzat. Daca sunt proaste, sunt de la inceput.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View PostLenush...dar prostii aia de producatori auto care dau intervale de schimb la ulei in cutie ce zic?
Comment
-
Cand trebuie sa dea 1000 de lei pe o distributie zic ca de ce, astia sunt hoti, tine mai mult de 60 000 sigur, fara probleme (mai bine nu recomanda renault nici o schimbare de curea, sa vand motoare).
Cand nu trebuie sa dea 100 de lei pe ulei si manopera, cauta explicatii ca sa ii dea sau tot constructorul e hot ca nu recomanda mentenanta preventiva ca sa iei altul . O data e bine sa-l schimbi ca dai afara tunderul de pe pinioane, ala negru. A doua oara deja e moft, nu necesitate. Rau nu face cutiei, doar portofelului.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment