A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    ... parca mai agata...
    Poate piciorul este de vină...

    Comment


    • nu, sigur nu este. si am mai avut episoade cand efectiv nu intra intr-a treia. mergea mai greu in prima si intr-a cincea, dar nu intr-a treia. asta in mers. apasam ambreiajul si dadeam sprit si isi revenea uneori. alteori opream si opream motorul, si era ok. a facut asa de vreo 6-7 ori, dar nu la rand. avea perioade.
      mai ales dupa ce cam bruscam cutia. mergeam mai turat putin si schimbam des.
      bineinteles ca atunci cand am ajuns in service n-a mai vrut sa faca asa.
      aia s-au uitat la timonerie si la ulei si au zis ca ar fi ok.
      ar fi trebuit desfacuta cutia pentru clarificare, dar mi-a fost groaza de ce insemna asta.

      Comment


      • Exact așa mai face și a mea din când în când. De la o vreme încoace opune puțină rezistență, inclusiv intratul în tr.1. Are cam 90k km mașina și niciun schimb de ulei de cutie la activ.

        Comment


        • La mine nu intra din prima in marchariere , treaba asta se tot intampla de cand am luat masina , am inteles de la mecanici ca asta ar fi boala lor cu treapta de mers inapoi , in rest no problem , intra foarte usor in celelalte trepte.
          Last edited by prometheus; 18 October 2015, 13:46.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Eu doua loganuri acasa, unul din 2005 1.4 ,si 1.5 din 2008. Dieselul face destul de rar figuri in marchariere, insa al tatului 1.4 de noua a facut asa si face in continuare si km sunt apropiati la amandoua 125k respectiv 107k. E problema comuna. Oricum daca te-ai invatat cu masina simti cand a intrat si cand nu, ca sa mai faci o pedala.

            Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

            Comment


            • in marsarier e ceva comun. mai fac si altele, dar de ce face asa la a treia ?

              Comment


              • La mine nu face in a3a face in a2a. Dar e ambreiajul pe duca si merg pe ideea ca de la asta ar fi problema.

                Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  in marsarier e ceva comun. mai fac si altele, dar de ce face asa la a treia ?
                  Posibil sa ai probleme cu sistemul de cabluri de la cutie ?! stiu ca la mine schimbatul vitezelor se face cu ajutorul unei tije(cutie-Jh3) iar la diesel e prezent un sistem de cabluri(cutie-JR5)!
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • pai nu e aia timoneria ?! la service au zis ca e ok.

                    Comment


                    • Ba da aia e timoneria, în cazul tău e pe cabluri. Dacă la neutru, levierul de viteze are joc înainte - înapoi/ stânga - dreapta atunci da, poți suspecta tot ansamblul cabluri/cămași opritoare etc.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • pai nu e normal sa aiba joc stanga-dreapta ?!

                        Comment


                        • Nu ai nici o problema, e doar R-ul nesincronizat, ca nu e masina premium.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • @B997NDL NU și da.

                            Ai joc în poziția neutru, stânga -dreapta, până să începi să te duci spre I-II(unde ântâlnești o oarecare rezistență = arc) sau spre V-R (unde întâlnești o oarecare rezistență= arc)?

                            Dacă DA nu e ok, ideal ar fi 0 sau maxim 1mm.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Am constatat azi ca problemele de intrare intr-o treapta sau alta (in cazul meu vit 1 si R) pot fi si de la reglarea cablului de ambreiaj. L-am reglat acum sa tina un pic mai sus decat ieri si nu mai are problema de intrare greu in vit 1 sau R. Problema principala era de la faptul ca meseriasii din service nu au strans contrapiulita care vine pe cablu si se deregla singur in mers.

                              Comment


                              • Azi am schimbat uleiul la cutie (28600 km). Au intrat cam 3,1 - 3,2 l ulei elf nfj 75w80. Pare sa intre mai ușor în treapta 1, 2 și R. Revin cu impresii, după ce voi mai parcurge km. Înainte mai agata în treapta 2, caraia la R sau nu intra și trebuia sa apăs dublu ambreaj. Probabil o sa fie benefic acest schimb, chiar dacă unii au spus ca e prea devreme sau nu se schimba.
                                Attached Files
                                Last edited by aris86; 13 November 2015, 22:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google