Originally posted by B997NDL
View Post
A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??
Collapse
X
-
nu, sigur nu este. si am mai avut episoade cand efectiv nu intra intr-a treia. mergea mai greu in prima si intr-a cincea, dar nu intr-a treia. asta in mers. apasam ambreiajul si dadeam sprit si isi revenea uneori. alteori opream si opream motorul, si era ok. a facut asa de vreo 6-7 ori, dar nu la rand. avea perioade.
mai ales dupa ce cam bruscam cutia. mergeam mai turat putin si schimbam des.
bineinteles ca atunci cand am ajuns in service n-a mai vrut sa faca asa.
aia s-au uitat la timonerie si la ulei si au zis ca ar fi ok.
ar fi trebuit desfacuta cutia pentru clarificare, dar mi-a fost groaza de ce insemna asta.
Comment
-
La mine nu intra din prima in marchariere , treaba asta se tot intampla de cand am luat masina , am inteles de la mecanici ca asta ar fi boala lor cu treapta de mers inapoi , in rest no problem , intra foarte usor in celelalte trepte.Last edited by prometheus; 18 October 2015, 13:46.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Eu doua loganuri acasa, unul din 2005 1.4 ,si 1.5 din 2008. Dieselul face destul de rar figuri in marchariere, insa al tatului 1.4 de noua a facut asa si face in continuare si km sunt apropiati la amandoua 125k respectiv 107k. E problema comuna. Oricum daca te-ai invatat cu masina simti cand a intrat si cand nu, ca sa mai faci o pedala.
Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postin marsarier e ceva comun. mai fac si altele, dar de ce face asa la a treia ?sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Ba da aia e timoneria, în cazul tău e pe cabluri. Dacă la neutru, levierul de viteze are joc înainte - înapoi/ stânga - dreapta atunci da, poți suspecta tot ansamblul cabluri/cămași opritoare etc.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
@B997NDL NU și da.
Ai joc în poziția neutru, stânga -dreapta, până să începi să te duci spre I-II(unde ântâlnești o oarecare rezistență = arc) sau spre V-R (unde întâlnești o oarecare rezistență= arc)?
Dacă DA nu e ok, ideal ar fi 0 sau maxim 1mm.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Am constatat azi ca problemele de intrare intr-o treapta sau alta (in cazul meu vit 1 si R) pot fi si de la reglarea cablului de ambreiaj. L-am reglat acum sa tina un pic mai sus decat ieri si nu mai are problema de intrare greu in vit 1 sau R. Problema principala era de la faptul ca meseriasii din service nu au strans contrapiulita care vine pe cablu si se deregla singur in mers.
Comment
-
Azi am schimbat uleiul la cutie (28600 km). Au intrat cam 3,1 - 3,2 l ulei elf nfj 75w80. Pare sa intre mai ușor în treapta 1, 2 și R. Revin cu impresii, după ce voi mai parcurge km. Înainte mai agata în treapta 2, caraia la R sau nu intra și trebuia sa apăs dublu ambreaj. Probabil o sa fie benefic acest schimb, chiar dacă unii au spus ca e prea devreme sau nu se schimba.Attached FilesLast edited by aris86; 13 November 2015, 22:22.
Comment
Comment