"habarnistii" de la Voce, noteaza reclamatia intr- un formular tipizat, in care sunt trecute toate elementele de identificare, cine a preluat -numele, problema, intrebarea, ora...., o transmit mai departe pe un circuit dinainte stabilit conform standardelor de asigurare a caltatii (ISO, TUV), adica la persoane calificate sa raspunda, asta in timp rezonabil, max 30min, daca nu se poate se specifica de ce nu in timpul asta, hartia se intoarce la "habarnist" ,semnata, parafata, cu raspunsurile, recomandarile de rigoare, astfel primesti un raspuns profesionist in maxim 2-3 ore. "habarnistul" este acoperit legal, cu hartii, ca nu te-a sfatuit sa "dai foc la masina". Din pacate realitatea este alta, timpii de raspuns sunt de 2-5 zile, uneori nu te baga in seama, etc.
A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??
Collapse
X
-
Vocea Clientului nu exista ca sa ofere informatii despre service. Nici nu trebuiau sa spuna asa ceva.
La call center lucreaza niste operatori, care nu sunt angajati pe cxriterii de competente automobilistice !
@GFN, are magnet cutia deja, numai ca e asezat intr-un alt spatiu, cumva langa buson, in carcasa.
Trebuia sa insisti cu scurgerea, e clar ca o parte din uleiul de fabrica a ramas in cutie, acum le-ai cam amestecat.
Nici eu nu prea am fost multumit de 75w90 Motul, cam facea galagie cutia la cald.
Comment
-
Am adaugat asta, pentru ca si eu am fost un "habarnist" in domeniul lacurilor si vopselelor. Alergam toata ziua prin curtea fabricii cu hartiile in mana pt incadrarea in baremul timp raspuns ( telefonic, posta, fax, nu e-mail, nu era internet), un fel de acaru Paun, vinovatu de serviciu.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
prima turnare din fabrica e cu api gl5, exista discutii pe celalalt forum pe tema asta
ce se gaseste aftermarket e api gl4+
api gl5 e dacia oil extragear 80-90
gl5 o fi fost la inceput, intre timp si-au mai reactualizat fisele tehnice, nu doar pe hartie ci si practic
asta pt colegul Einstein parca care se minuna si nu ma credea ca dacia poate sa toarne api gl5, chiar daca nu are aplicatie pt cutia de logan dar exista, prin urmare exista si cutii in care sa se toarne
eu v-am mai zis ca e o mare prostie sa respecti carnetu de intretinere ”recomandat” de constructor
la fel si uleiu de motor dacia oil 5w30, l-au mai aditivat un pic odata cu introducerea tce-urilor, dar tot degeabaLast edited by cristi....; 3 May 2016, 16:49.
Comment
-
scuza-ma dar renault nu face uleiuri
ei au doar un parteneriat incheiat cu elf
in plus renault se cam joaca cu uleiurile sl pe motoarele sale moderne
trebuie sa intelegi ca renault n-are nici un interes sa-ti puna/recomande tie (utilizatorilor) solutia optima de ulei pt motorul/cutia ta;
pe renault il intereseaza doar sa te scoata din garantie cu costuri minime, atat si nimic mai mult. apoi daca se poate sa platesti tu o gramada de bani cu lanturi picate din cauza uleiului de 2 lei s.a.m.d
pana acu motoarele vechi au rezistat si cu posirci dastea, pt ca erau robuste, dar acu in noile motoare vad ca, cam dau rateuri
motoarele renault in care s-a bagat elf 5w40 pe la 100.000 km au inceput sa pape ulei
cele in care nu s-a pus elf ci mobil 1 sau altceva mai rasarit nu au papat ulei; ma refer la benzinare aspirate
daca au atat de mare incredere in tehnica si in consumabilele lor, sa puna 6-7 ani garantie, cum e la coreene/ Toyota si 200.000km
ii tine? nu-i tine
nu vezi? cu toate extra garantia, chiar daca se mareste durata in ani, ramai limitat la nr de km, ”nu mai mult de 120.000km”Last edited by cristi....; 3 May 2016, 17:02.
Comment
-
nu stiu, nu ma pronunt, inca nu i-am schimbat uleiul din cutie si habar n-am ce mi-au pus mesterii din fabrica.
când va fi schimbat in mod sigur va avea norma gl4+. acum nu stiu ce norma are in ea, dar de facut probleme inca nu face, fie si gl5 uleiu
insa discutiile din trecut, de pe celalalt forum, indicau ca uleiu din fabrica pus in cutie ar fi gl5. dar din moment ce masina ti-a mers bine pana acu si numai acu ti s-a aprins beculetu dupa atatia ani legat de norma, nu cred ca e un motiv de ingrijorare
Comment
-
Uleiul a fost schimbat acum 1 an si ceva , stiam ca este API GL4 si nu GL4+ , de aici si temerile legate de compatibilitate cu cutia , insa nu cred ca sunt probleme , imi merge foarte ok.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by dsign View PostVocea Clientului nu exista ca sa ofere informatii despre service. Nici nu trebuiau sa spuna asa ceva.
La call center lucreaza niste operatori, care nu sunt angajati pe cxriterii de competente automobilistice !
@GFN, are magnet cutia deja, numai ca e asezat intr-un alt spatiu, cumva langa buson, in carcasa.
Trebuia sa insisti cu scurgerea, e clar ca o parte din uleiul de fabrica a ramas in cutie, acum le-ai cam amestecat.
Nici eu nu prea am fost multumit de 75w90 Motul, cam facea galagie cutia la cald.
In legatura cu scursul uleiului chiar nu stiu unde putea sa mai ramana decat pe tavanul cutiei ca liliecii, masina a fost pe plan orizontal pe langa asta dupa ce am golit am mestecat putin in viteze cu motorul oprit tocmai ca sa se miste sincroanele sa nu ramana ulei printre componente.
Cealalta masina merge din jan 2009 cu ulei ca acesta iar noul proprietar nu mi-a zis nimic ca ar da semne sa ii cada sincroanele in baie , alt logan care are in cutie ulei d'asta functioneaza de 80000km daca nu si mai mult si iar nu au cazut sincroanele ca dintii cariati.
Acum m-am oferit eu cobai, in caz ca pica ceva la cutie va anunt.Last edited by GFN; 3 May 2016, 18:59.Captain of the black pearl
Comment
-
Originally posted by GFN View PostAm inlocuit uleiul la cutie la 31500km.
Ce a iesit se vede in poze in bidonul din stanga ,culoare inchisa , in bidonul din dreapta este cel nou 75W 90 BP Energear XLS.
..................
Nu e primul caz la vascozitate 75W90 (aproape de doua ori mai vascos la rece fata de un 75W80 Elf)
Comment
-
Intradevar era JH3 , am poze din 24.01 .2009 , uleiul uzat scos atunci din cutie.Last edited by GFN; 3 May 2016, 22:15.Captain of the black pearl
Comment
-
O sa ma exprim sa inteleaga toata lumea :
sincronul trebuie sa fie aderent pe pinion...asa ca placuta pe discul de frana....sa franeze
Sa pui GL5 in cutie e ca si cum ai da cu vaselina pe discul de frana...got it ?
Asta ar fi o problema. Cealaltă ar fi ca substantele care imbunatatesc protectia anti coroziva si anti frictiune din GL5...ataca compozitia chimica a alamei din care sunt făcute sincroanele.
Exista insia si GL5,uri pe care scrie 100%,compatibile cu materialele galbele folosite in cutii...adica sincroane si furci.
Comment
Comment