A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @madi,este posibil sa fie putin 2,8 litri.Ce iti pot spune ca in cutia de viteze 1.2 16v,intra 3,2 litri.Cutia de viteze trebuie sa fie in plan orizontal,nu rotile masinii pe o suprafata dreapta.

    Comment


    • Am scos 2.8 l si am bagat tot 2.8l, nu am urme de pierderi ulei, parca e ceva pe la planetara stanga (pata ) si ceva pe la furtunul de barbotare. Nu am elevator , e posibil sa fi ramas pe undeva in cutie 300ml.

      Comment


      • Originally posted by aris86 View Post
        După 2,5 ani și 43000 km rulați, a venit vremea sa schimb iar uleiul la cutie. Am scurs cam 3,2 litri din cutie și am pus tot elf 75w80. Cam asa arata uleiul scurs din cutie.
        O intrebare. E recomandat la fiecare 40k km sa schimbi uleiul? Sau o faci tu ca asa iti doresti? Eu nu am schimbat niciodata uleiul din cutie, la nicio masina avuta in dotare. Si au functionat perfect.
        Poate la masinile mai noi sa recomanda asa ceva. Totusi Octavia de servici din 2013 nu i-am schimbat niciodata uleiul din cutie, si are aproape 200k km.

        Comment


        • Stii cum e, daca vrei il schimbi daca nu, nu; nu e specificat ca cerinta de intretinere din partea producatorului, desii unii au asociat aceasta operatiune, in mod gresit din punctul meu de vedere, cu inlocuirea lichidelor la 4 ani.
          Eu l-am inlocuit la 54 de mii; de atunci am mai facut peste 80 de mii si n-am de gand s-o mai fac odat
          Last edited by IancuMIC; 27 June 2018, 12:21.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Schimbatul ca schimbatul, dar nivelul uleiului in cutie il verifica vreunul?
            Nu toate cutiile dau semneale cand scade nivelul uleiului.
            Una e sa nu schimbi uleiul, alta e sa nici nu il completezi macar odata la cativa ani.

            Comment


            • Eu sunt mai afon putin. Unde Doamne iarta-ma fuge uleiul ala din fabrica, daca nu ai scurgeri?

              Comment


              • Sigur verific daca nu ai scurgeri? Adica, dupa ce pleci de pe loc, opresti masina si inspectezi locul de parcare?
                Sau, te bagi des sub masina si inspectezi daca sunt urme de scurgeri?

                Scurgerea poate fi mica, dar in decurs de multi ani, sa conteze. Dupa ce ai rulat cu niste pinioane fara lubrifiere, apare uzura.

                Comment


                • pentru 60 de lei la un diesel pentru schimbat uleiul la vreo 50 de mii de km, sigur rau nu ii faci...
                  laureate 1.5l, albastru marin

                  Comment


                  • O poveste dintr-o patanie... Aveam de schimbat un ambreiaj si am zis ca cu ocazia asta ar fi cazul sa schimb si uleiul la cutie la un Logan din 2006, 1.4, 130.000km. Zis si facut. Am luat eu trei litri de Liqui Moly (GL 5) 75W-80 si doua flacoane de aditiv Liqui Moly MOS2 si am facut schimbul.

                    Dupa cateva plimbari cu masina, am observat un zgomot nou si anume o bataie la relanti, care se accentua la pornirea AC, la rotirea volanului pe loc sau la pornirea unor consumatori de curent, in general, faruri, dezaburire etc. Prima data am crezut ca ambreiajul a fost montat gresit sau ca placa e descentrata, ceva defectiune din fabrica. Apoi am dat vina pe compresorul de AC.

                    In timp, m-am convins ca zgomotul vine de fapt din cutia de viteze. Mecanicii pe la care am fost mi-au spus ca din cauza uzurii componentelor cutiei, incep sa apara "jocuri" si de acolo provine zgomotul, dar ca nu e nimic de facut in afara de inlocuirea cutiei si ca pot sa merg inca mult si bine. Poate ca au dreptate, dar ma intreb acum daca ar mai avea rost sa incerc totusi sa schimb uleiul cu cel recomandat (Tranself 75w80) sau chiar cu ceva mai vascos inainte de a trece la schimbarea cutiei sau a masinii sau e deja prea tarziu. Am mers cu bataia asta cam 9 luni, 10.000km.

                    Oricum, ca o concluzie, poate ca e mai bine sa se lase uleiul de la cutie in pace sau sa se schimbe fix cu unul identic cu cel original. Altfel pot aparea surprize... De asemenea, nu e clar daca uleiul Liqui Moly e problema sau faptul ca am adaugat acel aditiv.
                    Last edited by Kobra; 13 September 2018, 12:20.

                    Comment


                    • Tocmai, ca uleiul nou trebuia sa ajute, plus ca ai respectat cerintele producatorului.
                      Vezi sa nu bata altceva, bucsele bratelor fata se reaseaza odata ce umbli la cadru motor, ambreiaj.

                      Sau bieleta antirasturnare.
                      Sau vreun suport motor.

                      Comment


                      • Nu trebuia API GL5 + in opinia mea ai facut si mai rau cu acel aditiv(producatorul nu cred sa recomande asa ceva) .Acum degeaba il mai schimbi doar in speranta ca vor disparea sunetele ciudate, stricaciunea s-a produs , nici cu schimbarea vascozitatii nu rezolvi mare lucru , la iarna nu va intra cum trebuie in viteza.
                        Last edited by prometheus; 13 September 2018, 12:41.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Am uitat sa mentionez ca bataia dispare la apasarea pedalei de ambreiaj, iar in mers nu se aude deloc. Deci, nu prea are cum sa fie de la bucse. Prima data m-am gandit si eu ca a ramas ceva surub nestrans cand s-a montat ambreiajul, dar pana la urma m-am resemnat cu faptul ca e din cutie. Am de gand sa cumpar Elf Tranself NFJ, 75W80 si sa schimb din nou uleiul. Sunt curios daca se amelioreaza ceva.

                          @prometheus Da, asa e cand vrei sa fii mai catolic decat papa. Am vrut sa bag ceva bun dar m-am fript. Nu e de joaca cu cutia de viteze.
                          Last edited by Kobra; 13 September 2018, 12:44. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Pai expune toate datele problemei ! la ambreiaj te-ai uitat ?

                            Oricum in familie la un Renault care a avut probleme in cutie , la apasarea ambreiajului disparea zgomotul ciudat (huruit) insa in mers era prezent , mai ales in frana de motor , 2 rulmenti in cutie stricati , si asta la doar 43k , masina luata de noua si neumblat in cutie.

                            Cu uleiul original !
                            Last edited by prometheus; 13 September 2018, 13:25. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Ambreiajul l-am suspectat primul, dar pe nedrept. E un Valeo made in Korea, kitul arata foarte bine finisat si in mers se comporta admirabil. La mine problema trebuie sa fie in cutie la pinioane, probabil. Odata ce cutia se incalzeste, exista un mic joc intre dintii pinioanelor care nu se mai imbina perfect si de acolo zgomotul. Daca era de la rulmenti, zgomotul se accentua la accelerare, dar la mine la accelerare (pe loc sau in mers), zgomotul dispare.

                              Comment


                              • @ Kobra:
                                Este problema veche despre care s-a vorbit mult pe forum. Celebra zornaiala ce dispare la apasarea pedalei de ambreiaj. Este un "asa face ele"!
                                Cauta prin topicurile mai vechi despre ambreiaj.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google