If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am si eu o intrebare in legatura cu ac
din ce am citit in manualul loganului am inteles k atunci cand folosesc ac-ul se simte o creste a consumului de carburant
cat consuma in plus mai exact sau cum functioneaza?
Atunci cand pornesti AC-ul, cureaua angreneaza si compresorul de aer conditionat, ceea ce conduce la cresterea consumului, pt ca motorul trebuie sa invarta ceva aditional.
Cu AC-ul pornit, consumul creste undeva in jur de 1L la 100Km.
bai baieti, de ce mintiti omu ? am logan 1.4 si fratele meu are 1.6 ! le-am condus pe amandoua muuuuuuult timp si timp de vara ! diferenta intre ele e de 3-4 litri la suta ! ala de 1.6 avand aer papa 3-4 mai mult ! asta vorbesc ca e pe testate de mine !
.... la cat schimbai tu ? mai mult de 1-1.5 litru nu poate fi dif..
si la 1.6 ala mare consumator..cum ii zici tu ..ai mai resetata amaratu ala de computer de bord ?
daca mergi in oras bara la bara ...asa da. POATE 3-4%, dar un consum mixt la 100km cam cu 1-1,5% creste....verificat de mine. am 1.6mpi.schimb treptele la 2500-3500rot/min. dar cum a spus@LOGANU, merita toti banii!!!
sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Diferenta de consum in oras, in cazul meu, este de un litru in plus. Iar in afara orasului, cam 0.5 %, poate si mai putin...
Adica in oras, 1.6-le cu ac consuma 14 la suta in loc de 10, iar in afara in loc de 7, consuma 11 la suta?
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
@stavros: stai jos, nota 4!
glumim, dar, fara suparare, 4% in plus fata de cei 7% consum mediu uzual, e imens. eu consumam vara cu 1.6 si 16v sub 11% in oras, la ore de varf. consumul mediu nu creste cu mai mult de 1-1.5% nici daca o talpaiesti putin sa compensezi acea lipsa de "zvac" la turatii mici. iar daca insisti s-o "calci" ca la carte, cu pedala blana si motorul peste 4500rpm, compresorul a/c e oprit automat de ecu injectie, tocmai ca sa favorizeze depasirile, ma rog, situatiile in care se cere putere de la motor, sa nu se pocneasca de masina de pe contrasens toti handicapatii care depasec cu 2000rpm in tr5 si a/c pornit. ori, in cazul asta, eu cred ca de la n>4500rpm vine consumul, nu de la pornirea a/c...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
cei de la dacia asa recomanda sa pornesti AC-ul cel putin la o luna de zile daca sta prea mult fara sa functioneze se duce gazul din el (explicatie data de cei de la service)
la mine dupa un an si jumatate a trebuit sa ma duc sa umplu iar instalatia de AC costa 150 RON
nu cred ca porneste a/c daca afara sunt sub -xx grade. citisem pe undeva, nu stiu daca e corecta informatia, in manualul de service nu specifica temperatura minima la care porneste a/c.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
asa este,nu functioneaza cand sunt temperaturi asa scazut...normal pana la -10 grade dar nu este recomandat sa il pornesti cand este asa frig cum este in perioada asta!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment