If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Luna asta am pus folie pe geamuri la firma asta llumar. Folia a fost pusa din trei bucati, iar la imbinarile dintre cele trei parti au aparut niste linii plini cu aer de la un cap la altuL.Ce pot sa mai fac sa le remediez cat de cat? Am ma dat si 450.RON .
inainte de toate mai este deschis un subiect "folie geamuri", in al doilea rand din cate stiu eu, si nu vreau sa vorbesc prostii, foliile llumar se pun dintr-o bucata, chiar daca se da vreun geam jos sau nu; ce este de facut? nu stiu, sa te duci la ei, probabil ai o garantie de 5 ani, asa se da pentru llumar, si sa iti monteze altele, alta solutie nu prea vad...
din 3 bucati ?... waw.. sunt incepatori ce draq. la mine au puso dintro bucata.... tiau luat mult.. mie cu 400 de ron.. miau pus spatele fatza si parasolaru
nu e LLUMAR,aia de piata de pune din 3 bucati .
LLUMARUL se pune altfel,tocmai pentru ca este groasa merge mulata dupa parbriz.
Folie pe luneta se pune in felul urmator :
1.Se decupeaza folia
2.Se pune pe exterior pe toata luneta
3.Se muleaza pe luneta cu ajutorul pistolului la caldura,astfel incat se restrange pana cand ia exact forma lunetei.
Dupa ce a luat forma exacta a lunetei,s-a curbat de dupa luneta,o poti dezlipi si pune pe interiori.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
nu e LLUMAR,aia de piata de pune din 3 bucati .
LLUMARUL se pune altfel,tocmai pentru ca este groasa merge mulata dupa parbriz.
Folie pe luneta se pune in felul urmator :
1.Se decupeaza folia
2.Se pune pe exterior pe toata luneta