deschidere portbagaj din telecomanda

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alexalin2007 View Post
    salutare baieti..am si eu o intrebare?..cineva mi-a facut un sistem de deschidere al portbagajului din interior cu ajutorul unui buton separat...as vrea sa il deschid din telecomanda..ce ar trebui sa fac...loganul e din 2006 primul model fara buton in spate..doar pt cheie...multumesc..
    Salut si eu am asa ceva dar mi la facut cei care mi-au montat alarma, am buton dedicat pe telecomanda de deschidere portbagaj. in principiu e usor de facut, Bafta
    B 44 NWP

    Comment


    • deschiderea mea.. :d

      S-a folosit telescop si am inlaturat un arc !
      sigpic

      Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

      Comment


      • Am o problema : Am schimbat capota la portbagaj cu ce-a noua cu buton. Pe aceasta nu mai pot sa o deschid din telecomanda ca nu mai am sistemul de deschidere . Pot sa gasesc sistemul acela care e bagat in capota ?
        B 44 NWP

        Comment


        • @valeriuciprian "il apuci de mijlocul lui asa cum e el in repaus si tragi de ambele capete pana se distanteaza spirele..."
          spune-mi te rog ce distanta au arcurile tale in repaus(pentru ca nu reusesc sa le aduc la distanta optima.tot fac balans la capatul cursei, ori nu deschid complet)
          si mai spune-mi la cate spire ai pus soricelul, daca ai pus la ambele arcuri soricei.
          vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
          vand lampa adaptabila la torpedo

          Comment


          • Treaba cu balansul cursei am intalnit-o si la alte capace de portbagaj...atentie ...nu la toate...nu stiu care e misterul cu acel balans...oricum...ai reusit sa faci astfel incat capacul sa se ridice...e bine atunci.Fa in asa fel incat in momentul declansarii actuatorului ,capacul sa se ridice incet pentru a nu face balans prea mare la capat.Daca tot face balans incearca sa ingreunezi putin culisarea balamalei prin lipirea unei mochete pe stalpul balamalei.
            Atasez poze cu arcurile (dar nu cred ca te ajuta prea mult,deoarece difera in functie de intinderea pe care le-ai facut-o) si o poza cu locul unde trebuie pusa mocheta .
            Attached Files
            Last edited by valeriuciprian; 13 December 2010, 15:12.
            sigpic

            Comment


            • Foarte frumos...fara cuvinte
              Cum ai facut tu Valeriu sistemul de deschidere din masina este ok si sunt de acord cu el.
              Marea mea intrebare este ce se intampla pt. cei ce au montat sistemul de deschidere a portbagajului din telecomanda masinii sau a alarmei????.
              Daca cheile masinii se afla in buzunar sau un copil apasa din greseala pe butonul de deschidere al portbagajului si acesta se deschide,deschis ramane si asta este un neajuns zic eu,un neajuns in favoarea la hoti.
              Daca din acceasi neatentie se apasa butonul de deschidere al usilor acestea se inchid automat dupa 30 de secunde sau cum am eu se inchid si din alarma si nimeni nu ar baga de seama nimic.
              Dar daca se deschide portbajajul deschis ramane si poti sa iti iei adio de la tot ce ai pe acolo daca ramane deschis o noapte intrega in fata blocului.
              Asa ca nu mai optati pt. deschiderea din telecomanda ca este riscant ci pt deschiderea din masina.

              Comment


              • Fiecare sistem de inchidere centralizata sau alarma are un semn anume pentru a vedea de la distanta daca masina se inchide cand actionezi butonul de inchidere din telecomanda (chiar daca nu auzi acel "clanc" )...spre exemplu la inchiderea centralizata montata din fabrica becurile de avarii clipesc de 2 ori in momentul inchiderii masini...daca (,) capacul portbagajului sau o portiera nu este inchis/a nu se aprind becurile de la avarii...simplu.
                Si referitor la faptul ca portbagajul poate ramane deschis...da intr-o dimineata m-am trezit si ma uitam la masina si am inmarmurit...mi se parea ca (,) capacul portbagajului nu e bine inchis...in prima faza am spus ca m-au calcat hotii sau l-am uitat eu deschis ...dar pe urma mi-am amintit ca (,) capacul portbagajului la mine nu sta deschis decat in pozitia sus(adica deschis de tot)...
                sigpic

                Comment


                • Da, ai dreptate cu semnalele luminoase sau acustice sau cu animatiile de pe pager asa cum am si eu la alarma mea,dar ramane totusi riscant pt. ca daca portbagajul se deschide din casa de catre copil(cazul meu) si eu unul observ dupa 30 de min chestia asta este poate prea tarziu si hotului nu-i trebuie mult timp ca sa actioneze.
                  Sau ai masina parcata la un supermarchet(Cora,Carrefour,etc) tu esti in magazin si masina afara si cum pagerul bate mai bine de 600m iar este riscant pt. ca chiar daca observi animatia de pe telecomanda sau pager ceo fi pana ajungi la masina te OPEREAZA BAIETII VESELI.
                  Asa cum ai tu montat acest sistem se merita si o sa-l pun si eu,dar nu si in cazul meu cu acest pager,telecomanda,etc.
                  Chiar daca este mult mai comod sa apesi un buton din telecomanda si nu sa intri in masina ca sa deschizi portbagajul este mult mai sigur cu sistemul tau.

                  Comment


                  • stie cineva unde gasesc acuator de portbagaj [pt inchiderea tip ph1, an 2004] ieftin in Timisoara? eu am gasit unul de opel vectra, sh, la 40ron. e mult prea scump zic eu. am inteles ca-s bune cele de cielo. unii de pe-aici si-au luat acuatoare pe la 7-8RON, de aceea 40RON [cum am gasit eu] mi se pare f mult.

                    Comment


                    • Originally posted by Ivan Marian View Post
                      Sau ai masina parcata la un supermarchet(Cora,Carrefour,etc) tu esti in magazin si masina afara si cum pagerul bate mai bine de 600m iar este riscant pt. ca chiar daca observi animatia de pe telecomanda sau pager ceo fi pana ajungi la masina te OPEREAZA BAIETII VESELI.
                      Da in cazul apasarii acidentale pe buton cam ai dreptate...

                      bro...cumpara actuator clasic de inchidere centralizata si cu 2 maini pricepute se poate rezolva problema...in Timisoara gasesti 2 maini pricepute...numai eu stiu vreo 6 maini
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by bro View Post
                        stie cineva unde gasesc acuator de portbagaj [pt inchiderea tip ph1, an 2004] ieftin in Timisoara? eu am gasit unul de opel vectra, sh, la 40ron. e mult prea scump zic eu. am inteles ca-s bune cele de cielo. unii de pe-aici si-au luat acuatoare pe la 7-8RON, de aceea 40RON [cum am gasit eu] mi se pare f mult.
                        La Deva se gasesc in marile supermarketuri 4 bucati maxim 60 lei

                        Comment


                        • @valeriu: toate acuatoarele-s la fel? io credeam ca unele "trag", altele "imping", de aia nu stiam care-s "compatibile" cu incuietoarea portbagajului Loganului.

                          @martongrigore: din cate vad, in tara, difera f mult preturile. de exemplu, de multe ori ma uimeste ce preturi aud la piese luate din Vitan. dar asta este, nu-s din Bucuresti. nici din Deva.

                          Comment


                          • Daca schimbi polaritatea actuatorului va "trage"...actuatorul nu se arde.
                            sigpic

                            Comment


                            • Am o alarma Maat 679 extreme 2 montata la dealer de cand am cumparat Loganul ABS plus in decembrie 2007; din unitatea alarmei iese un cablu care nu duce nicaieri; cand alarma este dezactivata si apas circa 2 secunde butonul (de pe telecomanda alarmei) pe care scrie DISARM/TRUNK se aud 4 tacanituri in unitatea alarmei (plasata sub bord) si in acelasi timp clipesc semnalizatoarele tot de 4 ori. Sa fie acesta firul care ar trebui sa actioneze un eventual acuator pe care sa-l pun sa traga de butonul de la capota-portbagaj (este modelul cu buton) ?

                              Comment


                              • Masoara ce "iese" pe acel fir...daca ai tensiune pe el cand faci operatiunea descrisa de tine inseamna ca acel fir il poti lega la un actuator pentru portbagaj.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google