If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am montat in seara asta tot ce trebuie pentru deschidere portbagaj din telecomanda si butonul din interior (lacat)si cam la 30 min porneste alarma
de ce ?
Ai probleme cu deschiderea ? Asa ama auzit?
Verifica starea contactului din partbagaj. Partea stanga. Altceva nu poate fi. Este singurul element comun dintre deschidere portbagaj si alarma. Orice alarma
Mersi mult valeriuciprian. Inca o intrebare: capetele alea de amortizor de unde ai facut rost? ca la momentul cand am cumparat amortizorul, a venit fara capete
Pai in cazul meu amortizoarele au venit cu niste inele la capete ...Si au fost prinse cu suruburi de acelasi diametru cu gaura...Sau ma rog putin mai subtiri.Ceva in genul pozei de mai jos.
Vreau sa imi fac deschiderea portbagajului din telecomanda alarmei la masina dar exista o problema,eu am modelul de portbagaj cu buton si are diferit mecanismul.
aseara am incercat sa vad daca se poate monta un actuator si nu intra de nici un fel pe acolo , mai am un electromagnet care iar nu am putut sa fac nimic cu el din cauza ca la mine trebuie tija aia impinsa iar electromagnetul decat trage.
dar am vazut actuatorul care blocheaza si deblocheaza butonul de deschidere ca este mult mai mic si ar merge bagat pe acolo, dar de unde fac rost de unul?.
A facut careva treaba asta la modelul nou de portbagaj si daca da cum?
montezi un acuator in paralel direct pe tija care se duce in incuietoare jos. Incearca saq pie montat cat mai drept , sa inpinga drept
Am reusit sa fac deschiderea portbagajului de la buton...Poze mai jos iar un filmulet gasiti aici .
Am renuntat la telescop si am mai torsionat arcurile astfel incat sa se deschida singur portbagajul.
Tija actuatorului actioneaza direct broasca de deschidere deci nu am legat tija actuatorului de tija de deschidere a butonului.
Eu am luat curent din uch. Prin intermediul unui integrat care iti actioneaza actuatorul la a 2-a apasare a butonului de deschidere (de pe cheie sau interior).
Poti lua +12V direct de la baterie ...
Deoarece intensitatea curentului care va trece prin buton la actionarea lui va arde butonul destul de repede. Si nu cred ca vrei sa schimbi butonul chiar atat de des. E mai sigur si mai practic cu releu si siguranta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment