Intrebare??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    poate sau ars filtrele din toba intermediara si de aia se incinge asa de tare in spate si ai si flueratul specific unor filtre uzate nu neaparat sa se sparga toba la exterior ca sa zici ca e stricata se ard si filtrele in intetrior de la condens

    Comment


    • #17
      Originally posted by petroman View Post
      poate sau ars filtrele din toba intermediara si de aia se incinge asa de tare in spate si ai si flueratul specific unor filtre uzate nu neaparat sa se sparga toba la exterior ca sa zici ca e stricata se ard si filtrele in intetrior de la condens
      am pornit-o azi si mergea normal, nu am putut sa o scot din garaj deoarece e zapada pe strada de un metru aproape astept pe cei de la dezapezirea pana o sa faca drumul ...pana nu se opreste zapada nu cred ca o sa-i vad...vreo cateva zile cred ca o sa mai merg pe jos
      sigpic

      Comment


      • #18
        tureazo unpic mai tare si vezi daca mai fluiera(atunci inseamna ca ai filtrele arse - sa speram ca nu )

        Comment


        • #19
          Originally posted by petroman View Post
          tureazo unpic mai tare si vezi daca mai fluiera(atunci inseamna ca ai filtrele arse - sa speram ca nu )
          mi-o fac aia de la garantie daca sunt arse filtrele , aburul care il datea pe teava era ff fiebinte... dupa ce am stins foculetul am oprit motorul si am ramas surprins ca, apa a scazut foarte repede la 4 liniute, in 5min...mai aveam 3 liniute pana sus
          sigpic

          Comment


          • #20
            da se repara pe garantie daca mai ai,dar inti iti face un test de noxe si isi dau ei seama (sau nu am impresia ca sunt consumabile)

            Comment


            • #21
              Originally posted by petroman View Post
              da se repara pe garantie daca mai ai,dar inti iti face un test de noxe si isi dau ei seama (sau nu am impresia ca sunt consumabile)
              garantie am ca am masina de aproape 2 luni, oricum le zic eu ce am facut, nu am ei ce sa imi zica, e masina mea luata cu bani jos merg cum vreu cu ea daca vreau ma duc cu ea in fiecare cu motorul spart si trebuie sa-l inlocuiasca...masina are 200 in bord deci ar trebui sa prinda 200

              cei de la dacia spun sa mergi cu masina usor pana la 3000km

              cand am avut prima belea cu masina, la o saptamana dupa ce am luat-ocu bobina de inductie, m-am certat rau cu aia de la service... cica ei nu au nici o vina ca se strica masinile...ei ca service sau dealer au si ei partea lor acolo din vanzari...sa nu mai manance rahat...si sa repare masinile fara se mai suceasca...sa nu mai zic ca nici scule nu aveau..iar notiuni despre gpl nu stia nici unu de la dealerul&service-ul din giurgiu de unde au luat-o.dupa scandal mare cu ei si telefoane la vocea clientului si amenintarea cu datu` in judecata, au sunat cei de la vocea clintului laservice si imediat s-au uitat la masina nu mai m-au lasat o saptamana sa astept cand ma programase ei....
              sigpic

              Comment


              • #22
                in legatura cu cei 200 km/h te contrazic uitate in certificat cu cat e recomandat sa mergi cu loganul banuesc ca ceasul de chilometraj este standard pentru reno cred ca il folosesc si pe alte motorizari si de aia are 200 dar nu cred ca loganul co motorizarea actuala va prinde eu unul nu risc iar apropo de reparat motorul pe garantie ei sunt obligati sa faca ce spui tu dar eu eu eu eu nu mias rupe masina in doua pe baza asta daca nu7 ar fi amea poate si eu am mer si cu 220km/h chiar am si poza de la radar spre amintire cu 180km/h pe fr4inare dar nu era masina mea era masina de servici si mie nu imi place sa stau prin servis cu masina mea stiu cit de badarani sunt daca nu stai linga masina(sa vezi cum scoate bratul stergator la reprezentanta WV in iasi(SANDRA AUTOMOBILE) cu levierul deee ce naiba am garantie ....nu Iar la piesele ce se considera consumabile nu ai ce sa comentezi (rodajul trebuie facut isi pot da repede seama daca lai facut corespunzator - daca ai forjato calumea in rodaj si tiau gasit injectoarele albastrite ca un cui care lai inrosit si apoi sa racit sa vezi ce te umple de garantie dar e masina ta si faci ce vrei cu ea doar ai garantie pin la proba contrarie (poti sa ma injuri) si daca iai speriat pe cei de la service asa tare ce crezi ca o sati aduca piese de acasa de la ei ti-o tine in service pina o sa vina piesele si o sa vina pisele cind or vrea ei motive gasesc ei destul de justificate oricum te sfatuiesc sa schimbi servisul

                Comment


                • #23
                  Originally posted by petroman View Post
                  in legatura cu cei 200 km/h te contrazic uitate in certificat cu cat e recomandat sa mergi cu loganul banuesc ca ceasul de chilometraj este standard pentru reno cred ca il folosesc si pe alte motorizari si de aia are 200 dar nu cred ca loganul co motorizarea actuala va prinde eu unul nu risc iar apropo de reparat motorul pe garantie ei sunt obligati sa faca ce spui tu dar eu eu eu eu nu mias rupe masina in doua pe baza asta daca nu7 ar fi amea poate si eu am mer si cu 220km/h chiar am si poza de la radar spre amintire cu 180km/h pe fr4inare dar nu era masina mea era masina de servici si mie nu imi place sa stau prin servis cu masina mea stiu cit de badarani sunt daca nu stai linga masina(sa vezi cum scoate bratul stergator la reprezentanta WV in iasi(SANDRA AUTOMOBILE) cu levierul deee ce naiba am garantie ....nu Iar la piesele ce se considera consumabile nu ai ce sa comentezi (rodajul trebuie facut isi pot da repede seama daca lai facut corespunzator - daca ai forjato calumea in rodaj si tiau gasit injectoarele albastrite ca un cui care lai inrosit si apoi sa racit sa vezi ce te umple de garantie dar e masina ta si faci ce vrei cu ea doar ai garantie pin la proba contrarie (poti sa ma injuri) si daca iai speriat pe cei de la service asa tare ce crezi ca o sati aduca piese de acasa de la ei ti-o tine in service pina o sa vina piesele si o sa vina pisele cind or vrea ei motive gasesc ei destul de justificate oricum te sfatuiesc sa schimbi servisul
                  de forjat nu o forjez doar cand mai e nevoie, la rodaj am mers usor cu ea. uneori mai trebuie sa mergi si cu ea putin tare, aseara daca nu o fortam si o lasam afara la capatul strazi nu o mai vedeam de zapada azi...
                  a si cu garantia stiu cum lucreaza cate unii, daca nu stai langa masina...vai de ea saraca, oricum ei au un PERSONAL CALIFICAT si "UNDE POTI SA PUI SARMA E PACAT SA PUI SURUB" ) )
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    si ala din poza ta cred ca era in garantie sau cel putin avea CASCO

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by petroman View Post
                      si ala din poza ta cred ca era in garantie sau cel putin avea CASCO
                      ce crezi avea casco... da nu-l mai platise...si a ramas cu masina...o are bibelou
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        dar el nui bibelou acum? la cum arata masina............daca a scapat sa zica ca sa uitat Dumnezeu la el - vezi ce inseamna CASCO (nu lucrez la asigurari dar eu cel putin 6 ani o sa am)

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by petroman View Post
                          dar el nui bibelou acum? la cum arata masina............daca a scapat sa zica ca sa uitat Dumnezeu la el - vezi ce inseamna CASCO (nu lucrez la asigurari dar eu cel putin 6 ani o sa am)
                          am facut un Thread cu pozele mai mari
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            am pus poze azi, acolo e pentru remorcare??? se poate sa se fi ars si filtrele din toba intermediare cum mi-a zis petroman ?

                            @petroman: ms pentru ce mi-ai spus ;)
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Da, ala e dopul care acopera suprotul inelului de remorcare, si costa 30 ron. Filtrele n-au cum sa se arda, ca daca era asa se aprindea un martor in bord.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by andrei View Post
                                Da, ala e dopul care acopera suprotul inelului de remorcare, si costa 30 ron. Filtrele n-au cum sa se arda, ca daca era asa se aprindea un martor in bord.
                                da era normal sa ia foc ala? care o fi cauza din care o fi luat foc?? asa prost au fost concepute ?? sau nu s-a gandit ca se gaseste vreun nebun sa mearga cu ea 30min la turatia de 5500
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google