Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @irinell24:
    este vorba de proprietatile si compozitia lichidului de racire. plus ca instalatia de racire este o instalatie sub presiune. nu intamplator producatorul recomanda un anumit tip de lichid de racire.
    cum zicea si cris_iasi, tipurile diferite nu trebuie amestecate.
    ai crezut ca vei iesi mai ieftin, dar vei iesi mai scump, caci va trebui sa cureti instalatia de racire si sa spui ce trebuie. daca tii la masina...
    Computer, did we bring batteries?... Computer?...

    Comment


    • Depinde daca Valvoline-ul ala era antigel de tip D. Daca nu, e o problema.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Are ceva daca complectez numai cu apa distilata.. e fix pe minim cu motorul rece, asta pana cand o sa gasesc afurisita aia de garnitura de termostat nu se comercializeaza la pachet cu termostatul, nu prea e de gasit..

        Comment


        • Pune apa distilata dar nu pana la Maxim...cam pana pe la jumatate. Sa nu uiti cand se raceste timpul sa completezi cu antigel nediluat.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • sper sa nu uit.. ce ma sfatuiesti sa fac cu termostatul are deja 2 ani jum desi e inca bun sa il schimb..? daca ma hotarasc sa inlocuiesc tot lichidul de racire mai spre toamna..

            Comment


            • De ce sa-l schimbi daca functioneaza normal ? N-are rost. Ala se schimba cand face figuri.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Originally posted by TopCat View Post
                @irinell24:
                este vorba de proprietatile si compozitia lichidului de racire. plus ca instalatia de racire este o instalatie sub presiune. nu intamplator producatorul recomanda un anumit tip de lichid de racire.
                cum zicea si cris_iasi, tipurile diferite nu trebuie amestecate.
                ai crezut ca vei iesi mai ieftin, dar vei iesi mai scump, caci va trebui sa cureti instalatia de racire si sa spui ce trebuie. daca tii la masina...
                Nu mai faceti din tantar armasar.
                Recomanda si atat!
                O dam ca la oloiuri, ca Dacia recomanda Elf...
                Poti sa combini cat vrei albastru cu verzui, atata timp cat amandoua sunt etilen glicol (si sunt).
                Nu culoarea e criteriu de alegere.
                Aditivii sunt un criteriu important de alegere, organici (cum e Glaceolul RX) sau anorganici (mai slabi, pierd relativ repede proprietatile de anticoroziune).
                Dar daca se tot completeaza nu apuca nicicare sa isi piarda din proprietati ))

                Comment


                • Si eu am completat zilele astea cu vreo 200 de ml de Glaceol Dacia de origine(25 lei, al dracu de scump). Nivelul era aproape de minim si am completat pana aproape de maxim, dar fara sa pun si apa distilata(evident am fost cerut sfatul unui prieten mecanic).

                  Comment


                  • CIne e mai in tema sa-mi spuna si mie cam cat m-ar costa sa schimb antigelul din masina. Cam cati litri de antigel imi trebuie si cam cati de apa. Asta e o sa-l schimb dar prin toamna nu cred ca s-ar putea intampla ceva cu motorul(sau alta componenta) avand in vedere ca e tot antigel nu e apa minerala. De schimbat o sa-l schimb ca ma-ti cam bagat la idei.De curatat cum se curata instalatia??? Mai trebuie vreo solutie ceva sau se goleste si atat? E tarziu in toamna????????
                    ps antigelul folosit este valvoline coolant af bs 6580 poate isi da cineva si cu parerea despre el daca e ok sau nu
                    Last edited by irinell24; 15 August 2010, 22:23.

                    Comment


                    • Valvoline-ul ala nu apare sa fie tip D. Daca tot nu are importanta cum isi dau unii cu parerea, chiar ma intreb ce ne mai obosim sa dam atatia bani si nu luam zeama albastra la 3,5 lei litru gata diluat. Difera nu doar protectia, trebuie sa luam in considerare si ce anume din sistemul de racire poate fi atacat de compozitia unul alt tip de antigel decat cel recomandat sau ce deuneri pot apare pe instalatie..
                      irinell24, cumperi 3 l antigel +3 l apa distilata, in faci 50-50% pentru minus 35 de grade si pe aia de la service ii pui sa-ti dea ce ramane, ca oricum nu pot goli complet instalatia de racire. De curatat instalatia, nu stiu cu ce, intreaba un mecanic care stie ce e cu el.
                      Last edited by mr.K; 16 August 2010, 08:10.

                      Comment


                      • am umblat la termostat pe acolo curgea...am competat cu 1 litru de apa dist si juma de litru de antigel budget il aveam prin garaj nu specifica pe ambalaj ce tip e.. dar parea la fel la gust

                        Comment


                        • Originally posted by cris_iasi View Post
                          Valvoline-ul ala nu apare sa fie tip D. Daca tot nu are importanta cum isi dau unii cu parerea, chiar ma intreb ce ne mai obosim sa dam atatia bani si nu luam zeama albastra la 3,5 lei litru gata diluat. Difera nu doar protectia, trebuie sa luam in considerare si ce anume din sistemul de racire poate fi atacat de compozitia unul alt tip de antigel decat cel recomandat sau ce deuneri pot apare pe instalatie..
                          irinell24, cumperi 3 l antigel +3 l apa distilata, in faci 50-50% pentru minus 35 de grade si pe aia de la service ii pui sa-ti dea ce ramane, ca oricum nu pot goli complet instalatia de racire. De curatat instalatia, nu stiu cu ce, intreaba un mecanic care stie ce e cu el.
                          Mersi cris. Stiu ai drepatate dar uneori cand nu te gandesti mai faci si chestii care nu trebuiesc. In mod normal imi luam antigelul care trebuia si nu mai aveam problema asta, doar ca in urma cu cateva zile imi ridicase masina si pt 2ORE AM PLATIT 870 DE LEI. Am fost foarte suparat si mam zgarcit la in ca 10 lei in plus. Si acum ma mai gandesc daca sa-l schimb. Cred ca daca o fac o sa fie mai prin toamna in colo cand or scadea temperaturile.

                          Comment


                          • Am 90.000 de km si am cumparat 4 Litri antigel Glaceol Tip RX - D si apa distilata de rigoare. Mecanicul a facut testul cu densimetrul la antigelul existent pe instalatie si imi arata ca are o concentratie de -35 C - imi spune ca nu are rost sa il schimb. Ce sa fac , sa insist sa il schimbe sau sa il mai las ? Multumesc.

                            Comment


                            • Antigelul are rost si de protectie a garniturilor, a rulmentului pompei de apa, nu doar sa previnta inghetul. O utilizare indelungata poate sa cauzeze depuneri in instalatia de racire.
                              Schimba-l.
                              Apropo, mecanici sunt multi, dar priceputi putini. Am avut si unul care ma tot freca sa nu schimb uleiul din cutia de viteze ca stie el ce spune, dar fiind vorba de banii si masina mea, eu decid, mai alesca si producatorul recomanda. Pana si la Dacia 1310 schimbam uleiul din cutia de viteze, ca nu costa mult. Asta ca o paranteza.
                              Daca tii la masina ta, fa ce scrie ca trebuie sa faci.

                              Comment


                              • Am decis sa il schimbe dupa ce am mai citit, si ai dreptate in ceea ce priveste garniturile si rulmentul pompei de apa. Ma iau nervii cand trebuie sa duc munca de lamurire cu unu si cu altu ( ma refer la mecanici ) , cand trebuie schimbat antigelul , lichidul de fana ( si la asta imi zicea ca e curat si nu este necesar sa il schimb ). Mersi pentr informatie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google