Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chestia e ca am luat masina SH..si nu stiu daca a mai fost schimbat inainte sau nu.M-am gandit si la un schimb complet,dar nu stiu cam cati litri mi-ar trebui..antigel+apa distilata.
    Masina are si AC.
    Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
    My ride

    Comment


    • Ivan Marian, acum poti pleca linistit pana in siberia
      eu nu l-am schimbat deloc in 5 ani dar am mai avut vreo 2 interventi pe la termostat..
      Punk 3 litri de antigel si 3 de apa distilata i amsteci , scoti cat poti de mult din motor antigel vechi, apoi bagi cat intra, ce ramane il folosesti la completari
      Last edited by floriche; 3 November 2010, 17:23.

      Comment


      • Sa vad..ca eu nu ma bag sa schimb antigelul ca nu ma pricep(cum trebuie aerisita instalatia,cum trebuie golita)..as incerca iarna asta sa o trec cu o completare,sa scot cat lichid pot din vasul de expansiune si sa bag antigelu fara sa il mai diluez..poate ingheata..poate nu
        Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
        My ride

        Comment


        • @Punk, mai la deal, la posturile 388, respectiv 406 (aici e si un document util), se descrie in detaliu "procesul" de schimbare al antigelului.
          Bafta !
          I don't ride low, I fly high...

          Comment


          • Foarte util.
            Multumesc.
            Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
            My ride

            Comment


            • tare faza cu congelatorul si utila , am sa bag si eu sxr 5w 40 intai la -28, apoi la -32 in congelator sa vad ce face.
              la fel o sa fac maine cu antigelul, am 4 ani si 96000 km , sa vad ce zice.
              o intrebare:
              daca schimb antigelul, singur sau cu ajutor , este cumva daunator pentru mediu cel pe care il arunc, sau nu, nu-mi place sa fac mizerie; teoretic e organic, practic nu stiu.

              Comment


              • Originally posted by Punk View Post
                Am fost de mi-am verificat concentratia(densitatea)antigelului si rezultatul este: -15grade.Ce imi recomandati?o schimbare completa(masina are 4 ani si 53000km) sau o completare(sa scot lichid din vasul de expansiune si sa pun antigel-diluat sau nediluat-nu stiu cum ar fi mai bine).
                Multumesc.
                unde ai fost de ai verificat concentratia antigelului??? Are cineva idee cat costa un densimetru si cum s-ar folosii el???

                Comment


                • Am un prieten care lucreaza intr-un service auto,toata treaba am rezolvat-o intr-o parcare

                  Si ca mod de folosire: mi-a scos cu seringa aproximativ 300 ml lichid de racire intr-un pahar,apoi a introdus densimetrul,si in functie de concentratie acesta iti arata pe partea gradata temperatura pana la care rezista antigelul.
                  Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                  My ride

                  Comment


                  • Mi-am comandat si eu Antigel de la Cartechnic, CT 12 plus, e pe baza de etilen glycol, rosu,fara silicati , pe el scrie ca merge la motoare si elemente de racire din aluminiu si fonta.
                    Este OK pt Logan???
                    Eu cred ca da, dar sa dorm linistit, doar de asta aveau baietii cu schimb gratuit, si ma costat 58 RON(3 l antigel + 3 l apa) il schimb maine.
                    Mai aveau Febi, dar deja facut, si costa 25 RON 1.5l.

                    Astept raspuns
                    Mersi

                    Sunt doua antigeluri , pe care sa-l aleg:

                    . Antigel Universal Concentrat CARTECHNIC
                    Este un antigel universal ce oferă protecţie de încredere împotriva îngheţului şi supraîncălzirii pe tot parcursul anului. Este potrivit pentru motoare din fontă, aluminiu sau aliaje din fontă şi aluminiu, dar şi pentru sisteme de răcire din aliaje de aluminiu şi cupru. Antigelul universal Cartechnic nu conţine substanţe potenţial nocive precum nitriţi, amine şi fosfaţi.
                    Oferă protecţie împotriva îngheţului până la -36° Celsius la un amestec de 1:1. Dimensiunile recipientelor: 1,5 l, 5 l, 20 l, 60 l şi 200 l.

                    Clasificări şi specificaţii:
                    ASTM D 3306
                    SAE J 1034
                    AFNOR R-15-601
                    BS 6580:1992

                    Aria aplicaţiilor:
                    Este potrivit pentru motoarele moderne, inclusiv pentru cele din aluminiu. De asemenea, este potrivit şi pentru motoarele fabricate din fontă, aluminiu, ori dintr-un aliaj între cele două metale.
                    Pentru sistemele de răcire fabricate din aluminiu sau din aliaj de cupru.
                    Protejează motorul, radiatorul şi pompa de apă pe tot parcursul anului împotriva îngheţului şi a coroziunii.

                    2. Antigel CT12 Plus Concentrat CARTECHNIC
                    Antigelul CT 12 este un produs pe bază de etilglicol. Nu conţine substanţe potenţial nocive precum nitriţi, amine şi fosfaţi şi nu conţine silicat. Protejează împotriva coroziunii şi a cavitaţiei. Produsul oferă protecţie ce nu necesită întreţinere împotriva îngheţului şi coroziunii pentru motoarele din fontă cenuşie şi aluminiu sau combinaţia acestor două materiale, dar şi pentru sisteme de răcire din aliaje de aluminiu şi cupru.
                    Oferă protecţie împotriva îngheţului până la -36° Celsius la un amestec de 1:1. Dimensiunile recipientelor: 1,5 l, 5 l, 20 l, 60 l şi 200 l.

                    Clasificări şi specificaţii:
                    ASTM D 3306/D4656/D4985
                    SAE J 1034
                    BS 6580
                    VW TL 774 F

                    Aria aplicaţiilor:
                    Protejează radiatorul tuturor automobilelor la care este recomandată utilizarea produselor fără silicaţi, prin utilizarea tehnologie pe bază de acid organic (inclusiv Ford, GM, MAN)
                    Potrivit la motoarele din fontă şi aluminiu
                    Este un fluid cu proprietăţi de răcire şi încălzire în camerele de combustie
                    Pentru motoarele din fontă, aluminiu, sau un aliaj dintre cele două metale
                    Pentru sistemele de răcire fabricate din aluminiu sau din aliaj de cupru.
                    Protejează împotriva îngheţului, coroziunii, nu necesită întreţinere, se poate folosi în toate anotimpurile, pe parcursul întregii vieţi a motorului.


                    Acestea sunt normele de pe GLACELF AUTO SUPRA:
                    AFNOR NFR 15-601
                    ASTM D 3306, D4656 and D4985
                    BS 6580
                    Last edited by vllad; 11 November 2010, 16:52. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • E bun, dormi linistit.

                      Comment


                      • E ok daca am cu un deget mai mult antigel peste maxim in borcanul de expansiune?
                        Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                        My ride

                        Comment


                        • Nu-i OK, ca d-aia e semnul de maxim.

                          Comment


                          • Atunci ma intorc iar la seringa.
                            Multumesc
                            Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                            My ride

                            Comment


                            • daca vreau sa completez lichidul de racire de care sa cumpar si daca se amesteca sau se dilueaza cu ceva.si la mine e la minim si nu-mi place chiar daca pana acum nu am avut vreo problema cu chestia asta

                              Comment


                              • GLACEOL RX TIP D parca. Completezi cu el, nu se dilueaza. Daca nu gasesti glaceol, cauta un antigel organic concentrat cu inhibitori organici destinat motoarelor cu blocul din aluminiu

                                O oferta exista si pe daciashop

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google