azi am mai completat cu 1 litru de apa distilata.surpriza este ca nu mai porneste ventilatorul asa de rapid . cred ca antigelul era de vina. pornea ventilatorul la cateva minute.si azi am mers prin canicula si nu a pornit deloc. concluzia este sa respectam ce scrie in cartea de intretinere.
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
Probabil un densimetru antigel.
Originally posted by gaboneygg View Postazi am mai completat cu 1 litru de apa distilata.surpriza este ca nu mai porneste ventilatorul asa de rapid . cred ca antigelul era de vina. pornea ventilatorul la cateva minute.si azi am mers prin canicula si nu a pornit deloc. concluzia este sa respectam ce scrie in cartea de intretinere.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostProbabil un densimetru antigel.
Punand doar apa distilata, ai diluat antigelul existent, trebuia sa faci o proportie 50-50% cu antigel. Acum vara merge, in toamna o sa trebuiasca sa cresti densitatea antigelului.
Originally posted by vasile78 View PostVezi poate s-a ars siguranta GMV-ului , ati mai scos o cioaca... antigelul nou raceste mai bine !?
Comment
-
Dupa mai multe ezitari (timp in care am adunat informatii ) am hotarat ca saptamana asta sa schimb si eu antigelul. Totusi o fraza din manual ma nelinisteste: "-Umpleţi circuitul cu apă de la ROBINET pentru o clătire". De la robinet??? inteleg si ca multi nu au mai clatit instalatia. Ideea e ca odata ajunsa apa de robinet pe instalatie se va amesteca cu restul de lichid de racire care nu poate fi scos?!?
Bun ( sa zicem ca fac clatirea cu apa distilata, pe care o arunc dupa-sunt eu mai masochist ), acuma, inca o intrebare imi apare in minte: cand incep sa torn iar antigelul nou in instalatie e bine sa fie gata diluat 1:1 nu? ca nu o sa stiu cat intra la loc, deci nu o sa mai stiu concentratia ( daca nu e gata preparat ), corect?
PS: planul meu ar fi sa am un bidon de 5l gradat (in litri) sa vad cat antigel scot din ala vechi ca sa pun la loc cam tot atat, ce ziceti? La clatire e posibil sa mai ramana din apa in plus sau cat pun atata curge jos?Last edited by lord_wader; 28 September 2011, 14:22.
Comment
-
chiar ca esti un pic masochist , eu zic sa nu-i mai executi clatirea , ca doar n-o fii namol antigelul vechi, oricum ce sta prin chiulasa n-o sa scoti in veci, asa ca desfa furtunul de jos de la radiator si dupa ce se scurge tot iti faci intr-un bidon de 5l antigel undeva la -45 , ideea e ca in final dupa ce se omogenizeaza cu ce mai ai prin instalatie sa ai un minus 40 . Acolo e temperatura ideala la logan. Spor la treaba!Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
@lord_wader vreau si eu sa-mi schimb antigelul dar nu am habar cum se face. Am inteles tot de la voi ca trebuie sa scot furtunul din partea de jos a radiatorului.... ca sa fac aceasta operatiune trebuie sa ridici masina si sau dau jos scutul sau merge scos de sus?
Astept si niste poze daca reusesti sa faci.
Comment
-
Hai sa va zic ce prostie am facut eu (cred).
Acum 1 an de zile ma uit si eu sa vad cum stau cu nivelurile si cand va antigelul un pic sub minim.Am fost am cumparat antigel(dacia cutie neagra eticheta alba si albastru) si completez pana aproape de maxim.Acum 2 sapt m-am uitat si era fix la minim,si nu mi-am dat seama si am completat direct nediluat.
Ce probleme pot aparea?sigpic
Comment
-
ce crezi ca se poate intampla ... atata timp cat majoritatea (2 -3 litrii era cel de dinainte care isi pierde proprietatile si este fix ca o apa distilata?). Pe scurt l-ai combinat cu cel vechi... ceea ce si se face, pentru ca il improspatezi si pe cel vechi...
Comment
-
Originally posted by Pacco View Post........................ si completez pana aproape de maxim.Acum 2 sapt m-am uitat si era fix la minim,si nu mi-am dat seama si am completat direct nediluat.
Ce probleme pot aparea?
Dar verifica si remediaza problema (pe unde pierzi lichid).
Comment
Comment