Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • du-te frate la service , dai 10 - 15 lei sa verifice antigelul din masina , se schimba la 4-5 ani , desfa capacul de la bol sa vezi ca se umple , cam asta se intampla

    Comment


    • Originally posted by usr1 View Post
      Colierul l-am desfacut super usor cu virful unei surubelnite fara sau dau jos scutul sau bara fata. Pur si simplu se baga mana pe linga radiator...eu am reusit sa-l refolosesc clipsindul (relativ mai greu) cu ajutorul unui cleste normal.
      Deci...la mine, ori fostul proprietar a mai schimbat odata antigelul si a pus alt colier ori la dci vine din fabrica cu alt tip. La mine era din ala normal cu surub (era ruginit) care se desface cu surubelnita/cheia de 8/10. L-am refolosit. Nu am avut nimic de clipsat cum zici tu l-am strans la loc tot cu surubelnita.

      Comment


      • Azi am schibat si eu antigelul ,conform sfaturilor si indicatiilor de pe acest topic (ex.pag.20), vreau sa spun ca operatiunea in sine nu este grea , dar cel mai mult a durat sa desfac colierul de la furtunul radiatorului de jos ,acesta fiind cu strangere ,,tiganeasca, cu 2 cleme care trebuie sa le strangi f. tare sa se desfaca ,spatiul fiind foarte limitat in zona din cauza recipientului de Ac ,abia incape mana pe acolo , dar intr- un final am reusit sa-l pun fara sa dau scutul jos .Colierul vechi nu sa rupt dar nu am mai putut sa-l repun in functie asa ca am pus altele 2 cu strangere prin surub . O sa mai verific si zilele urmatoare nivelul sper sa nu mai scada.
        Bft si voua si spor la treaba

        Comment


        • Am 4 ani de cand am masina...Nu i-am schimbat niciodata antigelul doar am completat de 2 ori in 4 ani deoarece era la minim.Sa fac un schimb complet?
          sigpic

          Comment


          • Da , la 4 ani sau 60000 km ,spune cartea!

            Comment


            • Originally posted by LUCIANAC79 View Post
              Stie cineva daca referinta 6001999501 este antigelul verde/galben fosforescent?

              Cu lichidul de răcire de la Dacia GLACEOL RX, maşina dumneavoastră va avea o:

              Protecţie a motorului la temperaturi de până la -39°C
              Protecţie anticorozivă datorită aditivilor speciali încorporaţi
              Solicită reparatorului tau Dacia, atigelul tip D de la Dacia 1L,vezi cod re ref. 6001997196 . Preț client recomandat 30 lei (TVA inclus).

              Lichidul de răcire GlaceolRX se utilizează pentru circuitul de răcire al motoarelor cu combustie internă şi poate fi diluat 1:1 cu apă distilată sau dedurizată, pentru un punct de congelare de – 39°C .

              Sfatul nostru:

              Verificaţi lichidului de răcire la fiecare intervenţie
              Înlocuiţi lichidului de răcire la fiecare 60.000 km
              Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

              Comment


              • da este cel verde fosforescent

                Comment


                • am luat si eu din cora acum cu 9 lei un tip de tester care nu prea stiu sal folosesc ....am citit eu pe acolo dar imi da valori diferite cand masor cu el! atasez poza poate stie careva cum naiba se foloseste corect
                  Attached Files

                  Comment


                  • Ce vrei sa masori cu el?
                    Nu cumva e pentru masurarea densitatii electrolitului din baterie?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • scrie pe el anti-freeze gauge(densimetru antigel). se masoara densitatea antigelului din sistemul de racire si am dat cu google translate si scrie pe el asa"meci anti-îngheţ impreuna ecartament cum veţi vedea în desenul (scoate spuma de cauciuc). hidrateaza interior metru cu apă. umple metru cu lichid de răcire în aşa fel încât contorul să fie flotare liberă în lichidul de răcire. atunci când motorul este fierbinte, citeşte partea galbenă a indicatorului, atunci când motorul este rece, utilizează indicatorul de culoare albă. trebuie doar să citiţi indicaţia glicol" deci partea galbena este partea verde!! la mine
                      Last edited by slim_daddy40; 2 January 2012, 19:00.

                      Comment


                      • Pai atunci desfaci busonul la vasul de expansiune,strangi cat mai complet cauciucul dupa care asa strans il scufunzi in bol cam jumatate (sa nu traga aer), si dupa ce va absoarbe lichid il ridici si citesti indicatiile care corespund lichidului, -25.....-33 sa zicem, in functie amestec.Ca sa nu ai indoieli, cel mai bine faci masurarea cand e rece motorul.(Vezi ca acel cauciuc sa nu fie pre tare infipt in eprubeta ai sa-i zic asa, ca atunci cand strangi poti sa o spargi)
                        Last edited by IancuMIC; 2 January 2012, 19:11.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • am reusit sai dau cat de cat de cap.....si majoritatea valorilor indicau -17 grade ce trebuie facut e mult sau este putin? adica e ok sau nu?

                          Comment


                          • Desi nu sunt 100% convins ca ai citit corect valoarea, daca ezista la -17 grC nu e chiar ok.
                            Trebuie sa fie la -25...-30 grC

                            Comment


                            • Pentru ridicarea punctului de inghet iti mai trebuie~1l de antigel concentrat;scoate aceasta cantitate din instalatie, dupa care pune in bol antigelul concentrat.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • octavian masina are 4 ani si vreo 5ok nu s-a schimbat deloc antigelul, la culoare a ramas acelasi verde frumos ...proprietatile se pare ca s-au pierdut!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google