pai astia iau pastile pt putut?
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
-
ma fratilor antigel mok in tulcea cica au aia o fantana arteziana in oras care mere ku antigel au dat astia la stiri zilele trecute ,bine inteles au furat aia tot antigelulym! dorinu2005@yahoo.com
BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI
Comment
-
Originally posted by golanu View Postmie mi-au dat la service antigel ARAL, 19 ron litrul
Comment
-
Acum am citit si eu ce s-a scris in topicul asta si am vazut diferite pareri unele pertinente (Andrei) altele naive (nu spun ale cui ). Problema cu antigelul a cam asa (din experienta!), dupa doi ani antigelul care rezista initial la -25 sau -30 grade i se diminueaza propietatile si va rezista la temperaturi mult mai ridicate (-10 pana la -5 grade), dar nu asta ar fi problema cea mai mare, problema ar fi cu depunerile din sistemul de racire, daca nu se schimba antigelul periodic, apar depuneri si racirea nu mai este eficienta (unele orificii de comunicare se infunda si presiunea lichidului este scazuta in zonele respective, de aici racire defectuoasa), asa ca schimbati antigelul daca masina a depasit 60-70k km sau doi ani. O alta chestie de care trebuie tinut cont este urmatoarea: antigelul daca este concentrat respectati indicatiile de diluare a acestuia cu APA DISTILATA! nu folositi apa potabila! Daca nu respectati indicatiile de diluare pot apare doua probleme, si anume: daca solutia e prea concentata, exista riscul de dizolvare garnituri, mansoane, etc; daca solutia e prea diluata, exista riscul inghetului si implicit generarea de probleme mari (cum ar fi spargerea blocului motor sau a radiatorului).
Referitor la nivelul lichidului de racire, atat timp cat nivelul este intre min si max, nu e nici-o problema. Daca e mai putin de min exista riscul patrunderii aerului in instalatie si implicit, dezamorsarea pompei de apa; daca e prea mult, exista riscul exploziei vasului de expansiune (circuitul de racire este un circuit sub presiune in timpul functionarii).
Comment
-
Cu o mica adaugire.
Daca nivelul de antigel e peste maxim, iese prin aerisitor antigel si o sa tasneasca in motor, dar nu explodeaza vasul de expansiune.
Comment
-
Si 2 mici completari sau confirmari la ce a spus Sp!ke. 1 Dupa 2 ani de functionare o sa vedeti pe fundul vasului de expansiune o mazga depusa ceea ce reprezinta acele depuneri ce duc la racire defectuoasa. Apa potabila contine saruri minerale care formeaza depuneri(colmatari). Un foarte bun decomatant este acidul acetic din otetul alimentar dar mai concentrat.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by andrei View PostCu o mica adaugire.
Daca nivelul de antigel e peste maxim, iese prin aerisitor antigel si o sa tasneasca in motor, dar nu explodeaza vasul de expansiune.
Comment
-
Originally posted by andrei View Post19 lei e si Glaceol-ul, mai bine puneai din asta. Ce culoare are Aral-ul? L-au diluat?
@spike... in regula, deci este recomandata schimbarea antigelului daca am depasit 60-70K km... Deoarece schimbul as vrea sa-l fac eu si nu sa ma duc la service stie cineva cum se goleste antigelul din motor? Are vreun buson pe undeva? Pentru cel din radiator banuiesc ca se demonteaza furtunul acela cel mai de jos. MultumescDon't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Nu e rau Aral-ul dar era bine sa puna tot Glaceol.
Antigelul se scoate pe la radiator si se scoate vasul de expansiune si se goleste.
Comment
-
Mda, probabil ca duceau lipsa de Glaceol cand am fost eu :|
Pai inseamna ca mai astept sa se incalzeasca si am sa vad cum schimb antigelul si cureaua striata... apropo, am mai scris intr-un post, si stiu ca aici e off topic, dar ce sunt galetii? sper sa nu deranjeze prea tare ca am intrebat aici MultumescDon't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Da' de ce nu l-ai diluat? Scrie pe eticheta ca se poate folosi ca atare? Referitor la intrebare, e bine sa verifici instalatia de racire sa nu cumva sa ai pierderi pe undeva si, daca nu ai pierderi, verifica si nivelul si calitatea uleiului din baie (sa te rogi sa nu fie albicios si peste maxim!).
Comment
Comment