Nu are nimic masina. E ok sa ti porneasca ventilatorul daca ai mers incet sau ai stat in relanti mai mult timp. In plus e normal sa bolboroseasca "apa" daca deschizi busonul cand e temperatura maxima. Strange bine busonul si mergi linistit...
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
Putin probabil sa se fi defectat busonul , mai degraba eu merg pe varianta unei pompe de apa aftermarket de proasta calitate posibil paleti mai mici care nu asigura un flux suficient cat sa raceasca cum trebuie tot circuitul.
Cauzele pot fi numeroase , incearca sa le elimini pe rand.Last edited by prometheus; 20 October 2014, 21:32.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Ai completat cu antigel cu motor oprit si ai strans busonul; trebuia sa lasi slabit busonul si masina pornita cateva minute. Cu busonul strans, lichidul din vas, datorita depresiunii create, nu a putut intra in circuit, in totalitate. Busonul are supapa de siguranta pentru eliminarea suprapresiunii; aer de afara nu trage.
...
Am patit ceva asemanator la inlocuirea antigelului, in 2011, cand meseriasul mi-a strans busonul, iar acasa bolborosea de rupea in vas.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by mariusgny View Post[...] am observat ca mi-a pornit electro-ventilatorul ..am oprit motorul, am ridicat capota , si am observat ca-mi bolboroseste antigelul in vas. [...]
Acum eu va intreb pe voi, de ce a pornit electro-ventilatorul pe frigul asta, si de ce bolborosea apa in vasul de expansiune cu motorul oprit?Originally posted by prometheus View PostVerifica sa nu ai vreo roata "blocata" , fa un drum cu masina, dupa care pune mana pe toate rotile .Originally posted by prometheus View PostE posibil sa ai probleme cu pompa de apa noua !!! ceva nu a fost montat bine sau paletii/rulmentul sunt blocati.
Alta varianta , posibil ca mesterul care ti-a schimbat pompa sa nu fi pus furtunele in ordinea corecta.
Termostatul poate nu lucreaza!!(posibil sa nu mai deschida??) eu a-si verifica in prima faza aici.
Cel mai rau caz s-a ciupit garnitura de chiuloasa ceea ce e cel mai nasol!!Originally posted by prometheus View PostVerifica daca poti s-au schimba termostatul este posibil sa nu functioneze corect.Eu aici a-si controla prima data.Originally posted by prometheus View PostDu-te in service-ul care ti-a facut schimbul de distributie , totusi ai garantie pe manopea/piese , vezi ce zic si ei.Originally posted by prometheus View PostPutin probabil sa se fi defectat busonul , mai degraba eu merg pe varianta unei pompe de apa aftermarket de proasta calitate posibil paleti mai mici care nu asigura un flux suficient cat sa raceasca cum trebuie tot circuitul.
Te rog sa te abtii, in conditiile in care, cauzele descrise de tine sunt la fel de imaginative si schimbatoare, precum realitatea perceputa de un schizofrenic trezit brusc din somn.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostAi completat cu antigel cu motor oprit si ai strans busonul; trebuia sa lasi slabit busonul si masina pornita cateva minute. Cu busonul strans, lichidul din vas, datorita depresiunii create, nu a putut intra in circuit, in totalitate. Busonul are supapa de siguranta pentru eliminarea suprapresiunii; aer de afara nu trage.
...
Am patit ceva asemanator la inlocuirea antigelului, in 2011, cand meseriasul mi-a strans busonul, iar acasa bolborosea de rupea in vas.
Comment
-
Sal am si eu o intrebare vreau sa schimb si eu antigelu din masina si vreau sa desfac furtunul ala de jos de la radiator si apoi cu un furtun racordat la reteaua de apa sa bag in furtunul de la vasul de rxpansiune acel furtun mai gros din vas de fapt cel de pe fundul vasului.Vreau sa fac treaba asta din trei motive,1 pt ca antigelul e cam murdar,2 pt ca e vechi,3 pt ca am un vas de expansiune nou.
Comment
-
Mda....
Idee nu e perfecta din mai multe motive. Daca vechiul antigel era murdar si cu depuneri radiatoarele , pompa de apa , termostatul , etc nu se vor curata.
Gandeste te doar ca apa din bol nu va trece de termostat deoarece acesta daca functioneaza va fi pe inchis...
Mai bine foloseste o solutie dedicata pentru curatarea sistemului de racire al autoturismului.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Cand mi-am schimbat distributia, am inlocuit si pompa de apa. Motivele mele.
Era in 2012 si undeva la 60 kkm.
Acum am 96969 km
Atunci am spalat instalatia: evacuat tot lichidul vechi prin furtunul inferior al radiatorului, reumplut cu apa distilata (!), incalzit motorul pana a declansat termostatul, apoi tinut bine in turatie, aruncata apa distilata si...solutia dedicata, finala.
Si acum este aproape identica culoarea din vasul de expansiune cu cea din bidonul cu antigel (care mi-a ramas).
Sfaturi: sa nu vada circuitul de racire decat antigel/apa distilata!
Este bine sa fie facuta aceasta curatare periodic (odata cu schimbul distributiei)
Si da, sustin si eu ideea lui Costi-bc, de a se curata cu solutii dedicate.
Spor!Last edited by 77sky; 24 October 2014, 22:43.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Ai primit deja sfaturi...
Eu ti-am precizat ca sistemul de racire nu are voie sa "vada" apa normala de la robinet.
Indiferent de timp/cantitate.
Ti-am precizat si cum sa realizezi curatarea.
E prima data cand aud despre o asemenea manevra, sa conectezi la reteaua de apa curenta, motorul de loganLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment