Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este poza de după, cu noul antigel, de un galben intens.

    Am înțeles de la alți forumiști și discuțiile lor cu mecanicii, că lichidul se mai "lasă" în primele câteva zeci de km (acolo cca 2-300 ml). Acum la mine este pe min, așa-i. O să completez până la 1/2 dintre max și min. Când am mai făcut această manevră (astă vară, de la min la jumătate, și a fost prima și singura dată în acest an), am pus cam 250ml din sticla de apă demineralizată pe care o am permanent în portbagaj.

    Comment


    • Originally posted by gecmc94 View Post
      Mă gândesc că a rămas stratul verde de deasupra pentru că vremea a fost rece și nu a apucat să clocotească cu totul. Asta dacă este valabilă supoziția că transferul termic îi schimbă culoarea în galben.
      Daca "clocoteste" ai pa-pa chiulasa, deci nu e cazul.
      Culoarea se schimba prin diluția cu apa, adică "paleste" din tendinta verde fosforescent la concentrație maxima în galben s.m.d. fct. de amestec.
      Îți faci prea multe probleme.

      Dupa aerisirea completa poți completa liniștit pana la nivelul maxim, oricum dupa un timp (îndelungat, dacă instalația e în mințile ei) o sa scada puțin.
      Last edited by Kojak; 4 December 2017, 17:14.

      Comment


      • Eu as zice ca a fost pus antigel de culoare galbena.

        Antigelul verde + apa demineralizata 1:1 doar ii reduce nuanta dar tot verde ramane. (acu doua zile am facut eu ptr completare un amestec 1:1 ca eram la minim)
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Atunci misterul "dacă este galben sau verde" rămâne. Totuși, există un strat de cam un cm la suprafață (se vede în poză, deși cam lipsea lumina) de un verde deschis.

          Dlor, se pare că problema este adâncă. Frământă și pe niște americani... Pe forumul de mai jos, cineva explică faptul că lichidul pare verde când pleacă de pe gâtul bidonului și devine galben în bol ...



          Se pare că este o iluzie optică dată de culoarea bolului. Incredibil.

          1) I put the coolant back in the car today. I poured it from the thick WHITE plastic bucket that it appeared bright yellow in, into the YELLOW plastic coolant containers that the coolant came in from the store. As i was pouring it from the white bucket i observed that it appeared to be green once it left the white bucket. It also appeared green in the yellow containers. When i poured it from the yellow containers back into the engine, it appeared very neon green once again.

          So,it was just a little trick on the eyes due to different background colors.

          2) haha, no, im not color blind.

          Really, it was just the background color making a difference. As soon as the coolant left the bright white bucket and was in mid air or entering the aluminum reservoir, it appeared neon green again and not neon yellow.
          Last edited by gecmc94; 4 December 2017, 23:20.

          Comment


          • Originally posted by prometheus View Post
            Vad ca prin S.U.A. si U.K. mecanicii incep sa foloseasca un antigel mai special denumit "Waterless-coolant" care practic nu contine apa si este net superior atat la punctul de inghet(-60 grade C) cat si la cel de fierbere(180 grade C) fata de antigelul standard" etilenglicol " acum nu stiu daca poate fi pus si in motoare de Renault/Logan ? oare se gasesc firme pe la noi care sa aduca asa ceva in tara ?
            In urma cu cateva zile pe unul din canalele de documentare TV (sunt doi tipi simpatici care cumpara masini sh,le reconditioneaza,dupa care le vand si scot oaresce profit)mecanicul care repara masina,vorbea despre folosirea acestui tip de antigel fara adaos de apa,"Waterless-coolant".Unul din marile avantaje este ca aceste tipuri de antigel,nu sunt corozive si spre exemplificare arata pompa de apa si lichidul de racire care era plin de rugina. Printre altele mai spunea ca penru a inlatura orice urma de apa de pe circuit,va folosi un lichid special pe care il va sufla cu aer comprimat.Poate aveti mai multe informatii despre acest tip de antigel.

            Comment


            • E un antigel diluat din natie la un anume nivel. Este un antigel concentrat exact atat cat e nevoie sa nu mai fie diluat.

              Comment


              • Rugina la motor Renault n-am vazut in circuitul de racire, caroseria are probleme cu rugina.

                Comment


                • Nivel Minim Antigel

                  Încep prin a mi cere scuze ca poate repet aceeași nedumerire , dar e normal ca După 5000 km - mașina noua , nivelul lichidului de răcire sa fie la minim ?multumesc anticipat

                  Comment


                  • La fel si la mine. Duoa 6000 am completat cu 300-400 ml.

                    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

                    Comment


                    • nu ti-au zis la predare sa fii atent la nivel, pt ca dupa o sa folosesti instalatia de climatizare este posibil sa scada nivelul?

                      Comment


                      • Posibil să nu fie nimic grav, doar să nu fi fost aerisită instalația din fabrică. Urmăriți și voi situația, dacă continuă să scadă, atunci e o problemă. Vedeți dacă rămâne vreo pată pe locul unde stă mașina sau se vede ceva umed pe sub ea sau pe la îmbinările furtunelor.

                        Comment


                        • Am patit la fel și la l1 și la l2.... Prima data, apoi totula fost ok.

                          Comment


                          • Si eu am sesizat scăderea nivelului de antigel. La 3000km cât are mașina nivelul lichidului este puțin peste jumătatea dintre minim si maxim iar când am luat-o stiu sigur ca era la maxim. Daca se păstrează trendul probabil la 6000-7000km va fi cam aproape de minim. Urmăresc des nivelul luantigelului deoarece la vechiul Logan 2007 completam mereu 200-300ml la aproximativ 6-8luni.

                            Comment


                            • Kypry, pune o poza cand era scazut. La mine asa arata: Mi s-a zis sa il tin la nivelul cu carioca, care e cel minim?
                              Attached Files

                              Comment


                              • O sa va linistiti voi mai incolo... Daca masina pierde antigel va fi sesizabil, o sa ajungeti repede sa completati. La inceput se mai lasa furtunele de la presiune si caldura, se mai elimina aerul din instalatie, e si vara si se mai evapora...
                                Nu va bateti capul cu antigelul, nu e ca la ulei sa se uzeze motorul, e suficient daca ati observat ca e la nivel sa il verificati la intervale de cateva luni...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google