Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • o intrebare..tocmai am facut revizia de 40000 si e inclus si schimbul de antigel..dupa revizie am ajus acasa si constat ca niveul e la minim..sun la service si mesteru de acolo imi spune ca trebuie sa deschid busonul sa se aeriseasca dupaia sa completez eu la rece cat trebuie...cam cata dreptate are si care e posibilitatea sa nu fi strans el ceva bine..
    sigpic

    Comment


    • Nu, are dreptate mesterul de la service. Dupa ce iti schimbi antigelul, si pui altul nou, este aer pe instalatie, se aeriseste prin pornirea motorului, si tinerea acestuia turat cam pe la 2500 de turatii pana porneste ventilatorul si are loc o aerisire, si e normal ca nivelul din bol sa ajunga pe minim, deoarece aerul este evacuat. Completezi la rece cum ti-a spus el, pana la un deget sau doua de maxim. Poate exista si posibilitatea sa se scurga pe undeva, verifica la radiator jos unde vine furtunul, daca sunt stranse colierele si daca se scurge ceva pe acolo, ca daca se scurge trebuie sa fie umed scutul. Iar daca dupa completare, tot scade nivelul, inseamna ca e la pompa de apa o problema, se pierde pe acolo. Dar astea sunt niste ipoteze, oricum cred ca nu ai nici o pierdere

      Comment


      • Intrebare : daca antigelul e cu un deget peste maxim la cald in borcanu' de expansiune, ce probleme pot sa apara ?!
        Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

        Comment


        • Nu cred ca poate sa apara nici o problema...nu vad, e doar la cald asa.

          Comment


          • o intrebare am si eu baieti
            si sper ca sa nu o fi facut de oaie
            am completat acuma borcanasul cu antigel, am pus GLACEOL RX TIP D, de culoare verde, de la dacia
            - daca in borcanas pana acuma am avut antigel rosu si am adaugat aprox 1deget jumate de antigel GLACEOL RX TIP D verde, are ceva ?

            Comment


            • Culoarea este irelevanta. Ce tip de antigel e acel "rosu"?
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • din pacate nush
                pt ca eu cand am cumparat masina acum 2 ani
                am cumparat-o second de la dacia
                si ei mi-au schimbat consumabilele si mi-au dat 6 luni garantie
                si din pacate nush deloc ce tip de antigel este cel rosu...ceva bagat tot de la ei de la dacia

                Comment


                • Stai fara probleme, multe tipuri de antigel organic au culoarea rosie-rozalie

                  Comment


                  • eu am patito,am completat cu antigel verde peste cel original si nu imi mai baga caldura ,asa ca am schimbat tot antigelu,si nici acuma nu imi mai baga ca inainte

                    Comment


                    • @Cosmin 83...antigelul nu are absolut deloc legatura cu caldura din masina...Poti baga si apa de la robinet in motor ca,,,caldura tot trebuie sa ai si sa iti bage in habitaclu...Tu ai alte probleme tehnice,,termostat defect,,calorifer infundat,,etc!!

                      Comment


                      • cred k am facut-o lata...am schimbat antigelul astazi dar nu am stiut ca trebuie un anumit tip, asa ca m-am orientat dupa culoare...al meu era galben verzui si am cumparat si eu tot galben verzui de la OMV (produs de ei)...este necesar sa ma duc sa pun Glaceol tip D??? sau merge si asta???

                        Comment


                        • Pune si tu o poza a antigelului de la Omv cu specificatiile acestuia!!
                          Noi de unde sa stim ce ai bagat tu..Crezi ca le stim pe de rost pe toate?

                          Comment


                          • La specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...

                            Originally posted by cosmin_ionut View Post
                            La specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...
                            iar la ei pe site zice asa:Antigel concentrat fara nitriti, pe baza de etilen glicol. Este potrivit multor tipuri de motoare, inclusiv celor cu componente din metale usoare (aluminiu).

                            [QUOTE=cosmin_ionut;784351]La specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...

                            Iar la ei pe site zice asa:OMV coolant perfect ready este un antigel pentru radiator pre–amestecat,
                            gata de utilizat, pe baza de etan diol, care asigura o protectie sigura la inghet
                            pana la –40° C, fara diluare.

                            [QUOTE=cosmin_ionut;784351]La specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...



                            iar la ei pe site zice asa:Antigel concentrat fara nitriti, pe baza de etilen glicol. Este potrivit multor tipuri de motoare, inclusiv celor cu componente din metale usoare (aluminiu).

                            Originally posted by cosmin_ionut View Post
                            La specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...

                            Iar la ei pe site zice asa:OMV coolant perfect ready este un antigel pentru radiator pre–amestecat,
                            gata de utilizat, pe baza de etan diol, care asigura o protectie sigura la inghet
                            pana la –40° C, fara diluare.
                            eu am bagat dintr-ala preamestecat...pe baza de etan diol
                            Last edited by cosmin_ionut; 2 December 2010, 13:21. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Da bre. E ok antigelul, stai linistit.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Sărumâna.
                                Vin şi eu cu o întrebare:
                                Schimbai distribuţiunea ieri la reprezentanţa din Oradea Mare şi la sfârşit omu muncii a pus antigel în cantitate de numai 4 litri (50/50 cu apă). Păi cum adică ? Nu intră 5,45 litri ? Un stimat coleg de serviciu îmi spunea că nu are cum să intre 5,45 l doarece nu are cum să golească antigelul din blocul motor (dintre cilindrii).
                                Apoi stimaţi colegi, drept îi sau nu ?
                                Şi apoi care ar fi motivul că au intrat numai 4 litri ?
                                Aştept telegramele dvs. ca să mă pot elucida şi eventual să mă duc înapoi cu căruţa la service.
                                Căldură bagă de tâmpesc, liniuţele nu cresc mai mult de patru dar nici nu scad după.
                                Numai bine, Servustoc.
                                Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google