o intrebare..tocmai am facut revizia de 40000 si e inclus si schimbul de antigel..dupa revizie am ajus acasa si constat ca niveul e la minim..sun la service si mesteru de acolo imi spune ca trebuie sa deschid busonul sa se aeriseasca dupaia sa completez eu la rece cat trebuie...cam cata dreptate are si care e posibilitatea sa nu fi strans el ceva bine..
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
Nu, are dreptate mesterul de la service. Dupa ce iti schimbi antigelul, si pui altul nou, este aer pe instalatie, se aeriseste prin pornirea motorului, si tinerea acestuia turat cam pe la 2500 de turatii pana porneste ventilatorul si are loc o aerisire, si e normal ca nivelul din bol sa ajunga pe minim, deoarece aerul este evacuat. Completezi la rece cum ti-a spus el, pana la un deget sau doua de maxim. Poate exista si posibilitatea sa se scurga pe undeva, verifica la radiator jos unde vine furtunul, daca sunt stranse colierele si daca se scurge ceva pe acolo, ca daca se scurge trebuie sa fie umed scutul. Iar daca dupa completare, tot scade nivelul, inseamna ca e la pompa de apa o problema, se pierde pe acolo. Dar astea sunt niste ipoteze, oricum cred ca nu ai nici o pierdere
Comment
-
o intrebare am si eu baieti
si sper ca sa nu o fi facut de oaie
am completat acuma borcanasul cu antigel, am pus GLACEOL RX TIP D, de culoare verde, de la dacia
- daca in borcanas pana acuma am avut antigel rosu si am adaugat aprox 1deget jumate de antigel GLACEOL RX TIP D verde, are ceva ?
Comment
-
din pacate nush
pt ca eu cand am cumparat masina acum 2 ani
am cumparat-o second de la dacia
si ei mi-au schimbat consumabilele si mi-au dat 6 luni garantie
si din pacate nush deloc ce tip de antigel este cel rosu...ceva bagat tot de la ei de la dacia
Comment
-
La specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...
Originally posted by cosmin_ionut View PostLa specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...
[QUOTE=cosmin_ionut;784351]La specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...
Iar la ei pe site zice asa:OMV coolant perfect ready este un antigel pentru radiator pre–amestecat,
gata de utilizat, pe baza de etan diol, care asigura o protectie sigura la inghet
pana la –40° C, fara diluare.
[QUOTE=cosmin_ionut;784351]La specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...
iar la ei pe site zice asa:Antigel concentrat fara nitriti, pe baza de etilen glicol. Este potrivit multor tipuri de motoare, inclusiv celor cu componente din metale usoare (aluminiu).
Originally posted by cosmin_ionut View PostLa specificatii zice in felul urmator: OMV coolant ready este un lichid antigel destinat sistemelor de racire ale motoarelor moderne ale autovehiculelor. Produsul este gata preparat pentru folosire si asigura protectie impotriva inghteului pana la -40 C. Nu contine nitriti, amine si fosfati, contine 1,2 etanol, 2-etilhexanoat de sodiu...cam astea sunt specificatiile in romana...ma chiuni acum sa pun si o poza a etichetei de pe sticla...
Iar la ei pe site zice asa:OMV coolant perfect ready este un antigel pentru radiator pre–amestecat,
gata de utilizat, pe baza de etan diol, care asigura o protectie sigura la inghet
pana la –40° C, fara diluare.
Comment
-
Sărumâna.
Vin şi eu cu o întrebare:
Schimbai distribuţiunea ieri la reprezentanţa din Oradea Mare şi la sfârşit omu muncii a pus antigel în cantitate de numai 4 litri (50/50 cu apă). Păi cum adică ? Nu intră 5,45 litri ? Un stimat coleg de serviciu îmi spunea că nu are cum să intre 5,45 l doarece nu are cum să golească antigelul din blocul motor (dintre cilindrii).
Apoi stimaţi colegi, drept îi sau nu ?
Şi apoi care ar fi motivul că au intrat numai 4 litri ?
Aştept telegramele dvs. ca să mă pot elucida şi eventual să mă duc înapoi cu căruţa la service.
Căldură bagă de tâmpesc, liniuţele nu cresc mai mult de patru dar nici nu scad după.
Numai bine, Servustoc.Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
Comment
Comment