multumesc de informatii
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
am si eu o nelamurire! am citit tot topicul si m-am pus pe treaba!
am suflat in bol ca sa iasa tot antigelul vechi, apoi am bagat 2 l apa distilata
scurs si asta cu rest de antigel vechi, iarasi suflat in bol, pus 0,5l antigel nou , iarasi suflat in bol, a curs antigel curat.
am pus colierul, strans furtunul de la radiator si am pus exact 4 l de antigel nou in bol pana cand a inceput sa iasa antigel fara bule la aerisitor.
dilema mea este ca antigelul in bol este peste maxim la cald si la rece este aproape de maxim. am pornit si lasat sa se incalzeasca motorul la 4 linii de 3 ori si nimik. ma asteptam sa intre 5l ! unde am gresit ?
masina e un logan de 1.4 fara aer conditionat!
Comment
-
Originally posted by raoulserban View Postdilema mea este ca antigelul in bol este peste maxim la cald si la rece este aproape de maxim. am pornit si lasat sa se incalzeasca motorul la 4 linii de 3 ori si nimik. ma asteptam sa intre 5l ! unde am gresit ?
masina e un logan de 1.4 fara aer conditionat!
Tie iti creste nivelul la cald pt ca este normal si se dilata lichidul la cald ((isi mareste volumul))..pe cand la rece revine la normal.
Ps..mai scoate un pic de antigel si lasa-l pe la jumatea borcanului la rece!
Comment
-
Lord,,colierul original numai poate fi pus la loc,,iar pt unul nou trebuie clestele ala special de prins.
Cel mai bine iei 2 coliere normale..din alea care se strang cu surubelnita si costa vreo 2 lei bucata..iar ca marime sa fie de marimea furtunului de la radiator..stiu astia de la magazinele de piese auto ce trebuie daca ii intrebi!
Comment
Comment