Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • multumesc de informatii
    sigpic

    Comment


    • am si eu o nelamurire! am citit tot topicul si m-am pus pe treaba!
      am suflat in bol ca sa iasa tot antigelul vechi, apoi am bagat 2 l apa distilata
      scurs si asta cu rest de antigel vechi, iarasi suflat in bol, pus 0,5l antigel nou , iarasi suflat in bol, a curs antigel curat.
      am pus colierul, strans furtunul de la radiator si am pus exact 4 l de antigel nou in bol pana cand a inceput sa iasa antigel fara bule la aerisitor.
      dilema mea este ca antigelul in bol este peste maxim la cald si la rece este aproape de maxim. am pornit si lasat sa se incalzeasca motorul la 4 linii de 3 ori si nimik. ma asteptam sa intre 5l ! unde am gresit ?
      masina e un logan de 1.4 fara aer conditionat!

      Comment


      • nu ai gresit nimic.....pur si simplu nu are cum sa iasa tot antigelul din instalatie, mai mult de 4 litri...4 litri si ceva nu iti va intra
        ramane in radiatorul de incalzire si in canalele din bloc-chiulasa

        Comment


        • Am facut ca si raoulserban adica am suflat in bol pana nu a mai iesit nimica si am bagat 5.5l dar nu din prima ci dupa ce s-a mai aerisit.

          Comment


          • eu unul am masina din 2004, am schimbat antigelul de 3 ori pana acum si nu mi-a intrat niciodata mai mult de 4,5 litri

            Comment


            • Originally posted by raoulserban View Post
              dilema mea este ca antigelul in bol este peste maxim la cald si la rece este aproape de maxim. am pornit si lasat sa se incalzeasca motorul la 4 linii de 3 ori si nimik. ma asteptam sa intre 5l ! unde am gresit ?
              masina e un logan de 1.4 fara aer conditionat!
              Nu ai gresit cu absolut nimic,,inseamna ca ai aerisit cum trebuie si din cauza asta numai trebuie sa completezi.
              Tie iti creste nivelul la cald pt ca este normal si se dilata lichidul la cald ((isi mareste volumul))..pe cand la rece revine la normal.

              Ps..mai scoate un pic de antigel si lasa-l pe la jumatea borcanului la rece!

              Comment


              • Am schimbat si eu antigelul dar am pus Antigel HEPU−G12 made in germania,sper sa nu am probleme ,eu am bagat in instaltie 5,5 l.

                Comment


                • Colierul odata dat jos mai poate fi folosit? Daca nu trebuie 2 in loc? e vreun anumit tip de colier recomandat?ce marime

                  Comment


                  • Lord,,colierul original numai poate fi pus la loc,,iar pt unul nou trebuie clestele ala special de prins.
                    Cel mai bine iei 2 coliere normale..din alea care se strang cu surubelnita si costa vreo 2 lei bucata..iar ca marime sa fie de marimea furtunului de la radiator..stiu astia de la magazinele de piese auto ce trebuie daca ii intrebi!

                    Comment


                    • Multumesc!

                      Comment


                      • marius629 eu te-as sfatui sa nu mai bagi antigel de toate felurile ca o sa ai probleme cu radiatorutrebuie sa ii bagi glaceol rx tip d apropo cum se schimba antigelu de unde ii dai drumu la cel vechi , cum se face aerisire????

                        Comment


                        • Poti baga nu doar Glaceol tip D ci orice antigel care indeplineste norma. De exemplu TOTAL GLACELF Auto Supra TIP D.

                          Comment


                          • aha am inteles sa fie de tip d

                            Comment


                            • O mica completare: antigeluri care contin norma G12, sunt perfect compatibile cu norma Tip D, chiar daca pe unele ambalaje nu e specificat acest lucru. Culoarea nu este relevanta.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • antigelul din bloc se da jos pe undeva???

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google