) probabil. Mersi de raspuns, deci iau din vas, ca sa nu ma chinui cu radiatorul.
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
Am schimbat azi antigelul, dupa 4 ani si cateva luni. Operatiunea in sine este foarte usoara. Se da drumul de jos (se vede un furtun ce intra in radiator), cum stai cu fata la motor, in dreapta. De mentionat ca nu se va scurge tot si va ramane in instalatie, anticipez eu, cam un litru. Tocmai d-aia, se vor pune 3 l antigel si restul apa demineralizata, pana la semnul Max pe vas. Dupa 2-3 porniri ale ventilatorului, nivelul scazuse de la Max la Min, in urma aerisirii instalatiei.
Antigel am folosit marca asta, adus din State.Last edited by darksid3; 20 October 2011, 16:39.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by usr1 View Post@lord_wader vreau si eu sa-mi schimb antigelul dar nu am habar cum se face. Am inteles tot de la voi ca trebuie sa scot furtunul din partea de jos a radiatorului.... ca sa fac aceasta operatiune trebuie sa ridici masina si sau dau jos scutul sau merge scos de sus?
Astept si niste poze daca reusesti sa faci.
Comment
-
Salutare
Cam intr-o luna vreau sa schimb tot antigelul din instalatie.
Masinuta 1.4 mpi, km vreo 28.000 si 3 anisori.
Intrebare: 1. cat se baga 2+2 sau 3+3 sau...
2. in afara de GLACEOL RX tip D (bidonasul de la Dacia) mai sunt si alte variante?
Tx anticipat...
Comment
-
Originally posted by McDan View Post2. in afara de GLACEOL RX tip D (bidonasul de la Dacia) mai sunt si alte variante?[/B]
Tx anticipat...In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostOrice tip de antigel organic cu inhibitori de coroziune! Poti sa cauti cu norma Tip D (Renault), poti sa cauti G12 (VW), unele au inscrise ambele norme, altele nici una. Cat tip e organic, e ok.
cica "Cei cu aditivi anorganici au in general o culoare verde sau albastra, cei cu aditivi organici au o culoare portocalie."...de aici ce sa mai inteleg?
conteaza culoarea? daca la mine e verde... si gasesc Tip D sau G12 de alta culoare?
Tx anticipat.Last edited by McDan; 4 November 2011, 17:00.
Comment
-
Nu conteaza culoarea! Punct.
Daca mergem pe rationamentul asta, antigelul cu care vine Loganul din fabrica, este anorganic, ceea ce e FALS.
Exista antigel cu norma Renault - Tip D, de culoare rosie, ca exemplu.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
inca o chestie: la Dci in veci nu veti reusi sa satisfaceti cerinta cu: "Lasati sa functioneze motorul la 2500 rot/min ,pâna la trei functionari ale motoventilatorului sau motoventilatoarelor (timp necesar degazarii automate)" Pur si simplu nu creste temperatura pe loc. La mine abia vara cand sunt 33 de grade afara si merg prin oras bara la bara porneste putin si apoi se opreste. La un momentdat ma intrebam daca nu e cumva defect. Ori daca te apuci sa desfaci furtunul, sa scoti pe ala caldut din instalatie si sa il pui pe ala rece mai ales acum la 10grade, abia daca faci 2 linii la temperatura turand in gol. Eu nici nu am mai insistat.
Comment
-
Originally posted by Renault View Post@Macs Colierul trebuie desfacut si eu te sfatuiesc sa il inlocuiesti cu unu clasic(ala care se strange cu surubelnita/cheia ca sa mai poti sa il strangi daca e cazul fara sa mai dai jos bara fata. Concentratia eu te-as sfatui sa o faci 40/60 (antigel/apa). Apropo de colierul original, iti trebuie un cleste special ca sa il spui sau sa te chinui cu un cleste "cioc de rata". Spor.
Colierul l-am desfacut super usor cu virful unei surubelnite fara sau dau jos scutul sau bara fata. Pur si simplu se baga mana pe linga radiator...eu am reusit sa-l refolosesc clipsindul (relativ mai greu) cu ajutorul unui cleste normal.
Atentie la colierele clasice cu surub ca ruginesc in timp.
Am observat ca dupa inlocuirea antigelului vechi se inacalzeste mult mai repede in habitaclu si baga caldura mult mai tare ca inainte. De ce credeti ca se intimpla asta?
Comment
Comment