du-te frate la service , dai 10 - 15 lei sa verifice antigelul din masina , se schimba la 4-5 ani , desfa capacul de la bol sa vezi ca se umple , cam asta se intampla
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
Originally posted by usr1 View PostColierul l-am desfacut super usor cu virful unei surubelnite fara sau dau jos scutul sau bara fata. Pur si simplu se baga mana pe linga radiator...eu am reusit sa-l refolosesc clipsindul (relativ mai greu) cu ajutorul unui cleste normal.
Comment
-
Azi am schibat si eu antigelul ,conform sfaturilor si indicatiilor de pe acest topic (ex.pag.20), vreau sa spun ca operatiunea in sine nu este grea , dar cel mai mult a durat sa desfac colierul de la furtunul radiatorului de jos ,acesta fiind cu strangere ,,tiganeasca, cu 2 cleme care trebuie sa le strangi f. tare sa se desfaca ,spatiul fiind foarte limitat in zona din cauza recipientului de Ac ,abia incape mana pe acolo , dar intr- un final am reusit sa-l pun fara sa dau scutul jos .Colierul vechi nu sa rupt dar nu am mai putut sa-l repun in functie asa ca am pus altele 2 cu strangere prin surub . O sa mai verific si zilele urmatoare nivelul sper sa nu mai scada.
Bft si voua si spor la treaba
Comment
-
Originally posted by LUCIANAC79 View PostStie cineva daca referinta 6001999501 este antigelul verde/galben fosforescent?
Cu lichidul de răcire de la Dacia GLACEOL RX, maşina dumneavoastră va avea o:
Protecţie a motorului la temperaturi de până la -39°C
Protecţie anticorozivă datorită aditivilor speciali încorporaţi
Solicită reparatorului tau Dacia, atigelul tip D de la Dacia 1L,vezi cod re ref. 6001997196 . Preț client recomandat 30 lei (TVA inclus).
Lichidul de răcire GlaceolRX se utilizează pentru circuitul de răcire al motoarelor cu combustie internă şi poate fi diluat 1:1 cu apă distilată sau dedurizată, pentru un punct de congelare de – 39°C .
Sfatul nostru:
Verificaţi lichidului de răcire la fiecare intervenţie
Înlocuiţi lichidului de răcire la fiecare 60.000 kmInvingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
Comment
-
scrie pe el anti-freeze gauge(densimetru antigel). se masoara densitatea antigelului din sistemul de racire si am dat cu google translate si scrie pe el asa"meci anti-îngheţ impreuna ecartament cum veţi vedea în desenul (scoate spuma de cauciuc). hidrateaza interior metru cu apă. umple metru cu lichid de răcire în aşa fel încât contorul să fie flotare liberă în lichidul de răcire. atunci când motorul este fierbinte, citeşte partea galbenă a indicatorului, atunci când motorul este rece, utilizează indicatorul de culoare albă. trebuie doar să citiţi indicaţia glicol" deci partea galbena este partea verde!! la mineLast edited by slim_daddy40; 2 January 2012, 19:00.
Comment
-
Pai atunci desfaci busonul la vasul de expansiune,strangi cat mai complet cauciucul dupa care asa strans il scufunzi in bol cam jumatate (sa nu traga aer), si dupa ce va absoarbe lichid il ridici si citesti indicatiile care corespund lichidului, -25.....-33 sa zicem, in functie amestec.Ca sa nu ai indoieli, cel mai bine faci masurarea cand e rece motorul.(Vezi ca acel cauciuc sa nu fie pre tare infipt in eprubeta ai sa-i zic asa, ca atunci cand strangi poti sa o spargi)Last edited by IancuMIC; 2 January 2012, 19:11.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment