Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Niki, Omul avea o idee fixa cu asta si nu am insistat sa-l contrazic.
    @Costi-bc a folosit antigel Tip D de origine.

    Comment


    • pe spatele bidonului scrie foarte clar cum se foloseste,la cel de origine ma refer(sub forma unui tabel).

      Comment


      • Vreau sa schimb antigeleul din masina de serviciu. Cum golesc acest antigel din blocul motor? Unde are surubul de golire !
        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

        Comment


        • Banuiesc ca e vorba de logan. Loganu nu are buson/robinet (sau cum s-o numi) de golire a instalatiei de racire. Se scoate furtunul din radiator(jos dreapta cum te uiti la botul masinii), si desfaci busonul de la vasul de expansiune. Instalatia se umple in felul urmator: Se desface capacelul de pe furtun(vine din habitaclu pana langa termostat), si pui antigel pana incepe sa curga pe la acel aerisitor dupa care pui capacelul inapoi si completezi cu antigel pana la semnul de maxim. Ca sa faci aerisirea(defapt se face automat), trebuie sa porneasca gmv u de minim 3 ori. Sa nu strangi tare busonul de la vasul de expansiune. Imi cer scuze pentru explicatie daca n-ai inteles. Spor.

          Comment


          • Probleme Cu Antigelu

            Buna seara, dupa cum spune si titlu am mari probleme cu antigelu.Acum 2 saptamani am scos masina din service ca i-am rupt distributia in mers ai a trebuit sa ii schimb 2 supape ca, s-au indoit..In fine sa trecem peste.Am schimbat pompa de apa 2 supape cureaua garnitura de chiuloasa ( toate noi originale ). Decand am scoso din service la vreo 2 zile a inceput sa imi piarda antigel, am schimbat furtunele, colierele crezand ca, curge pe la ele dar in zadar.. Aseara pe la ora 21 am ridicat capota, si cand ma uit atent la motor in partea dreapta vad ud,, exact unde vine blocu motor cu chiuloasa.. dar nu se vede bine ca nam spatiu sa bag mana ca am furtunele acolo.. Cand o accelerez pe la 2600 turati incepe sa scuipe pe acolo antigelu si nush daca ar fii garnitura de chiuloasa.. Voi ce ziceti?

            Comment


            • Daca da printre chiuloasa si blocul motor este garnitura. Mergi la service-ul unde ai reparat masina si arata-le problema. Daca scuipa asa tare este clar ca trebuie alta garnitura. ori garnitura a avut defect, ori mecanicii nu au curatat bine blocul sau chiuloasa inainte sa puna garnitura noua.
              Last edited by MihaiiahiM; 28 January 2013, 21:22.
              sigpic

              Comment


              • Are ceva daca completez cu un antigel peste actualul? Ca e undeva la minim... la mine.
                Bolul este acela din dreapta bolului de lichid de frana, nu?

                Comment


                • Poti completa fara probleme, dar sa faci asta cand este motorul rece. Cel oval si se numeste vas de expansiune.
                  sigpic

                  Comment


                  • Da, Vlad, nu doar că poți dar chiar trebuie să completezi. Folosește același tip de antigel cu cel existent dar nu îl pune nediluat. În principiu, diluează-l în proporție de 1:1 cu apă distilată (jumate antigel, jumate apă); dacă vrei să știi exact care este temperatura de gel a antigelului, folosește în prealabil un densimetru pentru antigel.
                    Vasul de expansiune este cel din dreapta rezervorului de lichid de frână, corect. Așa cum a spus și Mihai, așteaptă vreo 15-20 min să se răcească motorul înainte să desfaci bușonul vasului.
                    sigpic

                    Comment


                    • Problema este ca eu nu mai stiu ce antigel a fost pus si am vazut ca e sub sau spre minim si am zis sa cumpar un antigel. Am gasit pe la 20lei Litrul TRW.
                      Pot pune de ala?
                      Si in legatura cu cantitatea, cat intra? Daca bidonul TRW are 1L, ar fi juma de L de antigel +juma de L de apa(robinet) ?

                      Comment


                      • Eu zic sa iei antigel de dacia (din cate imi amintesc este un bidon negru cu eticheta alb cu albastru si scrie dacia intr-un colt al etichetei). Este verde la culoare. Pretul tot pe acolo bate, 18-20 lei.

                        Asa arata http://www.okazii.ro/accesorii-auto-...n-1l-a44402951

                        Amesteci intr-o sticla de 2l 1L antigel si 1L apa(distilata este 2 lei litrul). Dar ai foarte mare grija sa nu bea cineva din el, scrie pe sticla, pune-i o eticheta...., este foarte toxic antigelul, adica nu am auzit sa fi baut cineva si sa fi scapat. GRIJA MARE !!!!!!!
                        Last edited by MihaiiahiM; 30 January 2013, 16:34.
                        sigpic

                        Comment


                        • Eu as zice sa fie tip "D"; culorile si producatorul conteaza mai putin.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • @VlaD2803 in nici un caz nu folosesti apa de la robinet. cumperi 1 litru de apa distilata si completezi 1:1. chiar poti folosi doar apa pt ca nu e cantitate mare. si completezi pana la nivelul maxim.
                            sigpic

                            Comment


                            • Cel de dacia este tip "D" garantat. Scrie pe bidon.
                              sigpic

                              Comment


                              • Multumesc de informatii. Am observat aceasta chestie, si am vazut pe bidonul recomandat de tine Mihai, o steluta, are importanta de sezon? De acum vine sezonul cald...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google