Tot ce se poate...eu vorbesc de acum un an...e criza )))
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
eu mi-am schimbat singur 'antiger'-lul ca am avut unde sa imi sui masina pe elevator sa nu ma chinui. si cel de ford, facut de ford pentru masinile lor acelasi cod il are ma rog, numa ca ala castrol pe care l-am laut e rozaliu asa si ala de la ford e albastru.. e decat colarantu diferit.. si mi-am schimbat tot antigelu si mi-am si spalat instalatia cu apa normala, nu am mai folosit si otet, ca pot ramane urme si oxideaza, chiar daca curata.. si nu mai e panica, merge in parametrii.
Comment
-
eu am o mica problema la care nu-i gasesc raspuns. poate aici e locul potrivit.
de ceva zile, mai ales saptamana trecuta cand au fost 15-20 de grade ziua am observat ca dupa jumate de ora plimbat prin oras a crescut apa la 6-7 liniute. la drum lung nu am nici o problema, sta la 4 liniute.
azi mi-am curatat climatizrea si am lasat sa mearga motorul 10 min la relanti. cum stateam afara am auzit pornind termocupla. curios fiind, dupa ce s-a evaporat spray-ul prin conductele masinii am deschis-o si cand m-am uitat pe bord aveam 6 liniute, mentionez ca afara nu erau mai mult de 5 grade.
antigelu e in parametrii adica pe la jumatate intre minim si maxim, dar era fierbinte rau de tot, iar culoarea lui era putin dubioasa. original era verde fosforescent, am completat anul trecut la revizie dar cred ca asta era galben...nu mai stiu sigur. cert e ca acum culoarea din bol e e un verde pamantiu iar la suprafata de vreo 2 degete un fel de roz inchis, acu mi-am dat seama ca am uitat sa-i fac o poza.
are 4 ani vechime antigelu, de scapat nu scapa, pompa de apa nu am schimbat-o pana acum ca n-am avut motiv, si nici distributia, inca.
care ar putea fi problema cresterii temperaturii apei? termostatul sigur nu e deoarece motorul intr-adevar e cald.
Comment
-
diabolique si la mine arata cam la fel, privit din exterior. Cand am desfacut capacul si am bgat densimetrul, am constatat ca antigelul avea aceeasi culoare ca la inceput, adica acel verde fosforescent. mentionez ca antigelul implineste in curand 5 ani de cand "face servici". La masuratoarea mea (in jur de 10 grade afara, motorul rece) pe densimetru mi-a dat ca duce undeva intre -12 si -17 grade. La service cand am fost, mi-a masurat meseriasul antigelul cu un alt dispozitiv, ceva optic, adica a luat cateva picaturi de antigel din bol, le-a pus intr-un aparat, a privit prin el si imi zice ca antigelul e undeva la -40 grade (?!). Am privit si eu prin aparat, mi-a zis sa observ marginea superioara a unei portiuni albastre vizibile si intr-adevar aceasta se situa undeva intre 40 si 45. Tot meseriasul mi-a zis ca nu este recomandata completarea cu antigel pur, ca dovada valorile antigelului meu si c aceasta poate duce la deteriorarea garniturilor. Mentinez ca am completat de vreo doua ori cu antigel pur, cand nivelul acestuia ajunsese cam la limita inferiara de pe bol, in total vreo 400 de grame
Comment
-
Din cate inteleg eu doar iarna are o importanta deosebita antigelul, ma refer la proprietatea lui de a nu inghetza la temp. scazute. Vara nu prea are importanta daca isi pierde din proprietati,nu? Adica daca o masina face 4ani de cand foloseste acelasi antigel, cu diverse completari intre timp, pana se face iarna din nou merge tot ala vechi? tot asa cu eventuale completari?Last edited by lord_wader; 7 March 2010, 14:30.
Comment
-
La mine culoarea antigelului e cam asa :
e bun? e rau?Attached FilesLast edited by lord_wader; 10 March 2010, 13:54.
Comment
-
Originally posted by Diabolique View Post............................
dar diluat cu apa intr-o anumita proportie poate sa nu inghete decat la -49
vara nu conteaza daca mergi doar pe apa distilata...important e iarna sa nu iti inghete si fisureze motorul
Proportia optima e ~1:1 adica la o parte antigel tot o parte apa distilata.
Comment
Comment