De 3 ani merg in continuu cu anvelope de iarna Bf Goodrich, fie vara fie iarna.
Am parcurs astfel aproximativ 50 000 de km.
Singurul inconvenient este ca masina subvireaza un pic mai tare si directia se simte mai 'de jeleu' asa. Oricum, departe de a fi periculos la mers normal sau alte minuni.
Inainte am avut Kormoran de vara, asa ca voi spune comparativ cum se comporta cele de iarna comparativ cu Kormoranele.
Bf Goodrich G Force Winter(iarna) versus Kormoran K801(vara)
Franare pe asfalt ud
- sunt mult mai bune pneurile de iarna
Franare pe asfalt uscat
- sunt cu foarte putin mai bune cele de vara
Amortizare gropi
- sunt mai bune cele de iarna
Zgomot la rulare
- sunt mai silentioase cele de iarna /!\ cel putin in cazul de fata
Una peste alta mi s-a parut mai sigur sa merg cu anvelope de iarna vara decat sa merg cu Kormoranele execrabile pe care le stie toata lumea.
Faza ca sar bucati de cauciuc la viteze de 140-160 de km pe ora e folclor pur.
Am mers de destule ori cu 140 de km pe ora si masina nu vibra deloc deloc.
Pentru puterea mica pe care o are Loganul, nu vad nici o drama in folosirea cauciucurilor de iarna, vara.
Personal mi se pare o solutie foarte buna si folosirea anvelopelor all-season. Urasc plimbarea anvelopelor si toata logistica cu depozitarea si mersul pe la vulcanizari. In plus de asta stau la bloc si nu am spatiu de depozitare pentru patru roti suplimentare.
Cred ca o anvelopa all-season de la o marca cunoscuta este mai buna in majoritatea situatiilor decat o anvelopa ieftina de vara.
Am parcurs astfel aproximativ 50 000 de km.
Singurul inconvenient este ca masina subvireaza un pic mai tare si directia se simte mai 'de jeleu' asa. Oricum, departe de a fi periculos la mers normal sau alte minuni.
Inainte am avut Kormoran de vara, asa ca voi spune comparativ cum se comporta cele de iarna comparativ cu Kormoranele.
Bf Goodrich G Force Winter(iarna) versus Kormoran K801(vara)
Franare pe asfalt ud
- sunt mult mai bune pneurile de iarna
Franare pe asfalt uscat
- sunt cu foarte putin mai bune cele de vara
Amortizare gropi
- sunt mai bune cele de iarna
Zgomot la rulare
- sunt mai silentioase cele de iarna /!\ cel putin in cazul de fata
Una peste alta mi s-a parut mai sigur sa merg cu anvelope de iarna vara decat sa merg cu Kormoranele execrabile pe care le stie toata lumea.
Faza ca sar bucati de cauciuc la viteze de 140-160 de km pe ora e folclor pur.
Am mers de destule ori cu 140 de km pe ora si masina nu vibra deloc deloc.
Pentru puterea mica pe care o are Loganul, nu vad nici o drama in folosirea cauciucurilor de iarna, vara.
Personal mi se pare o solutie foarte buna si folosirea anvelopelor all-season. Urasc plimbarea anvelopelor si toata logistica cu depozitarea si mersul pe la vulcanizari. In plus de asta stau la bloc si nu am spatiu de depozitare pentru patru roti suplimentare.
Cred ca o anvelopa all-season de la o marca cunoscuta este mai buna in majoritatea situatiilor decat o anvelopa ieftina de vara.
Comment