Fuzete Punte Spate Sau Punte Spate Ce Sa Fie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fuzete Punte Spate Sau Punte Spate Ce Sa Fie

    Am si eu o problema pe care as vrea sa o rezolv neaparat
    Mi-am facut de curand o diagnoza si un unghi de fuga a loganului meu si a iesit pe spate urmatoarea diagnoza unghi cadere stanga -1`29 dreapta 1`13
    semiconvergenta stanga 0`34 stanga-0`16
    Adica ce rezulta ca dreapta sta asa/ si stanga\ dreapta e pe exterior si stanga in interior
    Meseriasul zice ca merge si asa ,mentionez ca loganul l-am luat la sh si nu am vazut acest lucru m-am bucurat la pret
    As vrea sa stiu daca cineva poate sa-mi spuna ce cedeaza mai repede puntea ca e doar o teava indoita sau fuzeta desi ma indoiesc ma indoiesc
    As aprecia orice idee ,am gasit punte la 700 lei de uzina si nu as vrea sa cumpar si fuzete daca nu ar fii nevoie
    De schimbat o sa mi-o schimb singur pentru ca am toate conditiile adica garaj scule canal si sunt si de profesie mecanic
    mentionez ca masina cred ca a fost lovita in dreapta in dreptul rotii desi nu se observa urme de chit de sudura diferente de culoare

  • #2
    daca esti mecanic ar trebui sa sti...

    Comment


    • #3
      Sunt de profesie mecanic reparatie masini si utilaje si urmez si cursurile unei facultati deci nu sunt mecanic auto .Eu dacia mea nu prea vedea service deoarece eu o reparam doar ceva ce nu puteam eu face reglaje directie pe calculator,noxe,eficacitate frane verificare vitezometru,turometru
      Eu sincer as fi vrut de la voi mai exact de la cei care au patit si au schimbat sa-mi spuna ceva un sfat
      Eu oricum o sa merg la service unul profesionist si sa-mi spuna ce sa fie puntea sau fuzeta
      Astept de la voi sfaturi si pareri si mii de multumiri celor care raspund

      Comment


      • #4
        pe mine cand ma lovit o solenza ma lovit in roata spate-stanga si imi statea roata / pre interior.m-am dus la Adras si era puntea stramba, roata nici macar nu s-a strambat.

        Comment


        • #5
          Si ti-a schimbat puntea toata ,banuiesc,nu stii daca au folosit si fuzetele tale

          Comment


          • #6
            denis,fii atent aici.:d si tatal meu a patit acelasi lucru,e taximetrist si a luat destule gropi inainte d SI CE-AM FACUT NOI"eu +tatal meu"asta dupa ce a fost la reglarea unghiurilor,daca roata era asa/-----(ma refer la roata din spate)pe partea din interior partea de sus am bagat o saiba mai grosuta,nu mai tin minte cate suruburi sunt(4 parca),dar am obtinut un rezultat cat de cat bunicel,si vreau sa zic ca acuma are 187 mii la bord si nu am mai avut probleme cu acea roata

            Comment


            • #7
              Si cum scoti din saiba cele 1`13 grade?
              De obicei cedeaza puntea.

              Comment


              • #8
                Stiu la ce te referi,si unde dar nu as prefera sa fac treaba asta ,curiozitatea mea era sa aflu ce cedeaza mai repede puntea sau fuzeta sa nu mai merg la service sa aflu un lucru pe care il stiu
                Nici nu ma gandesc sa nu schimb puntea si sa-mi iau una noua,mai ales de pe la mioveni arges unde e patria daciei

                Comment


                • #9
                  Puntea !!!!!
                  http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                  Comment


                  • #10
                    Stai calm, ca mi-au facut unii o geometri de ziceai ca a fost rasturnata de 3 ori masina, era cu 7 grade peste doar ca sa-mi recomande 2 capete de bara si 2 bielete (si alea de ASAM). Am fost la alt stand de geometrie, cu mesteri care stiau cum se foloseste si a iesit totul ok. Daca nu ai uzurua neuniforma pe anvelopele de pe spate stai calm sau mai repeta geometria pe alt banc.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google