Sistem auto antiderapant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sistem auto antiderapant

    e bun ma asta ???

    Sistem inovator de centuri antiderapante care se pot atasa rapid si cu usurinta la rotile cu tractuiune.Intregul sistem este impachetat intr-o geanta compacta de calatorie.
    Centurile sunt formate dintr-un material numit tehnopolimer.Acest material asigura aderenta atat pe zapada cat si pe gheata oferindu-va o satisfactie maxima



    Poate fi utilizat cu toate sistemele electronice de siguranta cum ar fi: ESP, ASC+T,ASR si ABS fara sa le fie afectata buna functionare


    Specificatii:

    - 12 centuri confectionate din tehnopolimeri
    - Maxima aderenta pe gheata si zapada
    - Foarte rezistente
    - Usor de montat
    - Nu dauneaza anvelopelor chiar daca se circula pe asfalt
    - Nu interactioneaza cu nici un dispozitiv electronic ABS, ESP,ASR .etc
    - Se adapteaza pentru toate tipurile de cauciucuri de la 135/80 pina la 265/35

    Pachetul contine: geanta de transport, 12 centuri, un tester, o pereche de manusi, manual de instructiuni.

    pretul am vazut ca e de 250ron/set. o merita ?? scump ?? mai bune ca lanturile ??
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    sincer nu stiu daca sunt mai bune decat lanturile dar mie imi place mai mult cum se vad decat lanturile...si pretul e pt set ...si setul cate contine...pt 2 roti?
    0.9 tce SL plus

    Comment


    • #3
      Sincer nu stiu ce sa spun...mi se pare interesant...dar dupa cum arata in poza....O sa te cam zdruncine la drum....si sunt si cam scumpe...parerea mea.

      Comment


      • #4
        pretul e pentru un set, pentru 2 roti. eu as incerca dar mi se car scumpe la 250ron
        sigpic

        Comment


        • #5
          De zdruncinat asta e sigur,dar din cate vad eu acolo eu zic ca DA sunt mai bune ca si lanturile pt.ca daca observati atent pe chestia aia de polimer mie mi se pare ca sunt iesiti niste tepi de metal sau ce o fi alea ! deci sunt si pentru gheta(polei) pe cand lanturile nup!

          ca si pret intradevar sunt scumpe(probabil ca sunt o noutate si de aceea),poate peste cativa ani se vor ieftini.
          Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

          Comment


          • #6
            Eu nu sunt de acord nici cu lanturi nici cu chestiile astea. Merg foarte bine cu anvelope de iarna si pana acum nu am ramas niciodata inzapezit sa ma impinga altii.
            Gheata?! Daca e gheata pe sosea stai nene acasa nu pleci de nebun. Chiar daca ai tu d-alea se gasesc multi care n-au si te tuneaza de nu te vezi.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              Originally posted by vitriol View Post
              Eu nu sunt de acord nici cu lanturi nici cu chestiile astea. Merg foarte bine cu anvelope de iarna si pana acum nu am ramas niciodata inzapezit sa ma impinga altii.
              Gheata?! Daca e gheata pe sosea stai nene acasa nu pleci de nebun. Chiar daca ai tu d-alea se gasesc multi care n-au si te tuneaza de nu te vezi.
              Sunt de acord cu tine

              Comment


              • #8
                @vitriol: ai dreptate mai sunt si unii care au harul de a te "tuna"
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Vitriol ai dreptate referitor la cauciucuri si la gheata...dar totusi mai sunt si situatii speciale de exmplu cand deja esty plecat si se pune poleiul sau se intampla ceva si trebuie neaparat sa pleci...
                  Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                  Comment


                  • #10
                    io as merge pe lanturi, nu pe polimeru' ala... cuiele alea nu vor tine o vesnicie (ba chiar sunt sigur ca vor tine mai putin decat niste lanturi), daca dupa o portiune de gheta dai de asfalt, surpriza, ramai fara cuie...plus ca e distanta mare intre "zonele cu dinti" si o sa zguduie mai tare decat lanturile. apropo de lanturi, as recomanda impletitura tip "fagure", nu clasica "scarita"...si mai sunt si scumpe.daca pui lanturi si mergi sute/mii de km cu ele, probabil strici cauciucurile, dar nici polimeru' nu-l vad sa functioneze bine mai mult de cateva zeci/sute de km, iar la ce pret are...mai bine doua seturi de gume decat 4 seturi de sistem antiderapant;acest sistem pun pariu ca nu tine mai mult decat un set de gume cu cuie pt ghiata.si clar, nu e nici la fel de performant. si-atunci care-i afacerea? cand te lasa cuiele, mai bine cu cauciucuri de iarna decat cu niste plasticuri agatate pe anvelope de vara. si cum la drept vorbind, la noi cateva zile(maxim doua-trei saptamani)/an chiar ai nevoie de super sisteme pt mers iarna, raman la parerea ca gumele de iarna sunt cea mai ok alegere. io umblu cu lanturile in portbagaj de 4 ani si inca n-a trebuit sa le folosesc. oi fi avut noroc, nu stiu....
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Nici eu n-as zice ca e bun polimerul ala, mai bine niste lanturi sau cauciucuri cu cuie in ele.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Sunt omologate RAR? Daca nu, ia sa vezi ce bine te simti fara certificat la prima zapada...

                        Comment


                        • #13
                          Va mai supun atentiei niste variante la lanturi, niste Vulcan SCC Super Z-6
                          z6chain.jpg
                          si care au la baza (pe cauciuc) un arc special folosit in aviatie sipentru Logan se potrivesc Z123 de $49.
                          .
                          De asemenea niste sosete pentru cauciucuri Logan AutoSock 62, pret 50eur.
                          AutoSock_High_Performance.jpg

                          Am mai vazut in trafic unele luate cica din Austria, care aveau insa decupata (libera) zona din dreptul axului rotii, iar pe suprefata de rulare din lic in loc niste X'uri verzulii din material cred asemanator cu al Shosetelor de mai sus.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by skocsis View Post
                            Sunt omologate RAR?
                            Sunt omologate, normal.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              sock-urile alea cred ca-s niste aberatii. cum sa ai aderenta mai mare cu crampoanele anvelopei imbracate de un material textil? in ce se mai infig crampoanele? faza asta cred ca-i ca si aia din batrani sa-ti tragi sosete peste pantofi ca sa nu aluneci iarna. ceea ce e ok primii pasi, dupa care, datorita frigului, apa din tesatura ingheata si ajungi ca suprafatele in contact sa fie de fapt gheata/gheata in loc de cauciuc/gheata...ghici in care situatia ai aderenta mai mare? oricum, gheata uda luneca mai tare decat gheata uscata. raman la parerea ca lanturile sunt cea mai buna varianta cand esti in rahat evident, alea acu profil romb...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google