Ajutor Montare Sistem De Alarma Auto Pilot Cu Pager Bidirectionala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor Montare Sistem De Alarma Auto Pilot Cu Pager Bidirectionala

    Am deschis acest thread,pentru a cere ajutor celor care se pricep la montarea acestui sistem de alarma,deoarece nu ma descurc cu conexiunea in UCH,folosind bineinteles si celor care pe viitor vor sa isi monteze personal acerst tip de alarma.
    Alarma este: Pilot alarma auto cu pager bidirectionala.
    Are in componenta:
    -doua telecomenzi tip pager,
    -unitatea centrala.
    -unitate de comunicare(antena,led indicator de stare,buton valet,comutator ajustare sensibilitate senzor soc).
    -modul pornire motor din pager(telecomanda)
    -Sirena
    -releu HIHtech T792-112DBF,12 VDC,40 A 14 VDC
    -cablaje 7P,3P,12P,
    Sistemul de alarma vreau sa il montez pe un Dacia Logan Preference 1.4 MPI2008,inchidere centralizata pe cheie,geamuri electrice fata
    Am sa ateasez poze cu: cutia produsului,continutul produsului,manualul de instalare si utilizare.
    Multumesc pentru cei care contribuie la realizare acestui thread,si pentru ajutor.Cu respect
    Attached Files
    Last edited by David Paul; 3 February 2010, 02:43. Reason: Atasare imagine schema montaj
    Life Is A Mistery!
    VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

  • #2
    se monteaza ca orice alarma doar ca aici ai si antena care o pui preferabil in spatele oglinzi.

    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by SoNyKeL View Post
      se monteaza ca orice alarma doar ca aici ai si antena care o pui preferabil in spatele oglinzi.

      @SoNyKeL-Merci pentru indiciu,cu antena,un pas inainte,foarte tare,de ex stiu ca daca apesi pe A butonul din pager se armeaza sistemul,asta bineinteles cand este finalizata montarea propriuzisa.Foarte tare,dar daca zici ca se monteaza ca orice alarma chiar te invit sa continui pana la capat.Conexiune in UCH,modul pornire motor.Rog pe cei care posteaza in thread sa o faca cu seriozitate,pe viitor sa fie util si pentru alti necunoscatori ca mine,pentru ca de aia am cerut ajutor.Nu sa ne ironizam.Multumesc pentru intelegere.
      Last edited by David Paul; 3 February 2010, 16:21. Reason: Text
      Life Is A Mistery!
      VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

      Comment


      • #4
        cauta si tu pe net schema uch si ai s a gasesti sigur pinii de la uch ,iar pentru pornire ai de facut ceva sectiuni la firele de la contact
        atentie ati trebuie si un bypass pentru cheie in care introduci cipul de la cheia de rezerva
        si vezi daca are modul de cutie manuala ( pentru siguranta,sau o procedura de facut inainte ....ex.tragi frana de mana si ai da i comanda de pornire si porma opresti motorul si inchizi masina )uita -te bine dupa asta sa nu ai suprize cu pornirea...
        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

        Comment


        • #5
          Inteleg bine,si tu sti dar o ti pentru tine,daca toata lumea stie,chiar un inteleg la ce mai foloseste acest forum,daca toti is doxa.Am inteles, gasesc schema aflu pinii,nu este de ajuns.De exemplu:nu stiu unde este cutia asta cu sigurante mai exact,daca masina are inchidere centralizate cu motor amplast in usa soferului.Vezi in diagrama de conectare sant 3 versiuni de montaj,cred ca impuls la inchidere,cu motor pe inchidere,vaccum.Shema din UCH cred ca este pe aici pe forum''Cum sa montezi o alarma pe LOGAN'' era thread-ul.Conexiuniile la cei 7Pini snu prea inteleg pentru pornire motor mai trebuie un bypass?in manual nu este specificat cutie automata.Alarma vreau sa o montez la un vecin,nici macar prieteni nu santem si o fac free.
          Aceasta este schema UCH pt conexiuniile alarme-i?
          Attached Files
          Last edited by David Paul; 3 February 2010, 16:47.
          Life Is A Mistery!
          VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

          Comment


          • #6
            Iti dau un sfat. NU DIN RAUTATE dar mai bine dute la un service daca nu stii ce faci casta aproximativ 100lei si nu te doare capul. Stima
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #7
              Nu pot sa zic ca sant pe langa.cat de cat,dar vreau niste instructiuni precise,de la un profesionist,vecinii au apelat la mine pt ca nu stau prea bine cu banii,asta este.Sper sa ai descurc

              Sa fac un rezumat intre conexiuniile din UCH si alarma pe care le-am inteles,daca nu sant ok sa imi semnalatii.La cele cu semnul intrebari(?),nu imi dau seama.

              Conexiune mufa 12P si UCH.

              1.(+)PURPURIU''Sirena'' (-) caroserie
              2.PORTOCALIU/NEGRU-No conection
              3.ALB/NEGRU ''Semnal deblocare''-UCH pini 30B conector EHI(VERDE), si 40B conector EHI(ORANGE)
              4.GALBEN/NEGRU-UCH pin A5 conector PI(GALBEN)
              5.PORTOCALIU
              6.ALB ''Semnal blocare''-Se leaga firul la contactul de frana,firul de dupa contact
              7.GALBEN-UCH pin A5 conector PI(GALBEN)
              8.MARO ''Lampa semnalizare''dreapta.-UCH pin A8 conector PI(ALB)
              9.MARO ''Lampa semnalizare''stanga-UCH pin A9 conector PI(CREM)
              10.VERDE ''Portbagaj pozitiv-
              11.(+)ROSU(15A)-UCH pin A3 conector PI(ROSU)
              12.(-)NEGRU-UCH pin A1 conector PI(NEGRU)


              Conexiune mufa P7:

              1.VERDE,pin semnal(+) usa,pozitiv12 v-???????????
              2.GALBEN,Starter Killer negative 500 mA output-Firul GRI de la releeu
              3.ALB,semnal pozitiv''ON''contact pozitiv-Firul NEGRU de la releeu
              4.PORTOCALIU,semnal lampa frana-dupa contact frana
              5.ALBASTRU,pin semnal(-)usa,negativ----??????
              6.ROSU,semnal senzor ulei(sau lampa ulei bord),pozitiv cand motorul porneste (+)12V apare pe acest fir-?????????
              7.NEGRU,semnal frana parcare,negativ-inainte de contact frana

              Modul de pornire motor.La butuc cheie fac aceste conexiuni?

              Mufa cablaj 3P,Starter Bypass Module--Se conecteaza la acest bypass care trebuie achizitionat?

              Mufa 7P-la unitatea de comunicare
              Last edited by David Paul; 3 February 2010, 19:20. Reason: Automerged Doublepost
              Life Is A Mistery!
              VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

              Comment


              • #8
                pana la urma ai reusit sa o pornesti din pager?

                Comment


                • #9
                  Nu, pt ca nu s-a mai dorit montarea modulului pornire motor
                  Life Is A Mistery!
                  VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

                  Comment


                  • #10
                    sal

                    salut ii luata din Real? ca am vazut ceva asemanator, eu as vrea sa-mi pun dar nu stiu cat e de buna, poate ma ajuti tu

                    Comment


                    • #11
                      Da din Real,am intrebat posesorul daca este multumit de ea,dar ati spun sincer 75% pot sa zic ca da.Senzori nu prea asi fac treaba,tonurile la sirena nu suna foarte ok,in schimb porneste din casa masina,si te avertizeaza pe pager la bruscarea masinii,bruscare mai serioasa.Ce sa zic in locul lor obtam pe un Hornet sau Viper super functii dar si super pret.Sti vorba da-i un ban dar stai in fata.Diferenta nu este de la cer la pamant,acuma tu decizi.Din 5 stele as acorda acestui tip 2 stele
                      Life Is A Mistery!
                      VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

                      Comment


                      • #12
                        am montat si eu (electricianul de la service) o asemenea alarma luata din metro 120, nu e asa stralucita in sensul ca nu urla ca alte alarme timp indelungat la o simpla lovire, urla si ea violent dar doar daca sa deschis usa... Am o intrebare la tine se blocheaza usile la apasarea franei dupa ce motorul a fost pornit, iar deblocarea lor dupa ce acesta se opreste..? la mine nu face acest lucru (meseriashul a spus ca din cauza ca nu e modulul bypass conectat cu pornirea motorului... si butonul acela valet de pe emitatorul de pe parbriz nu i dau de cap...ramane de studiat problema

                        Comment


                        • #13
                          Nu are legatura cu bypass-ul,se inchid:Conexiune mufa 12P si UCH-6.ALB ''Semnal blocare''-Se leaga firul la contactul de frana,firul de dupa contact.Cat despre emitator studiaza mai atent manualul pt ca explica,secretul este sa fi atent
                          Life Is A Mistery!
                          VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

                          Comment


                          • #14
                            mai monteaza si zeci de alarme pe zi ,,marele electrician,, si cand dezarmez mi se deschide si portbagaju(il am pe butonul de deschidere cand apas de 2 ori) zice ca e legat pe direct..blablabla. La tine mai functioneaza inchiderea centralizata de la cheie? in cazul meu trebuie sa o actionez chiar de la usa soferului altfel nu prinde cica o ,,acopera alarma,, (asta in cazul cand nu vreau sa armez masina)

                            Comment


                            • #15
                              Nu,nu mai functioneaza,ati dau un sfat cauta un alt expert sa ati confirme toate functiile care ti se par ca nu functioneaza,2-3 surse si o sa fi mai linistit
                              Life Is A Mistery!
                              VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google