Ajutor Montare Sistem De Alarma Auto Pilot Cu Pager Bidirectionala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    raman tot la nea asta... fiindca mia promis ca o face sa porneasca din pager, sa astept sa faca rost de un bypass dinala (sa vad daca si renteaza). Chestia cu blocatu usilor i-am mai explicat-o odata si mi-a spus ca nu a activat-o deoarece de fiecare data cand pleci cu masina ti se blocheaza/debloc usile si e posibil sa se strice motorasele de la i.c.
    Cu alte ,,surse,, poi fiecare zice in felul lui, ala zice asa altu invers.. stii bine
    Last edited by floriche; 5 May 2010, 18:59.

    Comment


    • #17
      Doi dintre meseriasi tot o sa zica la fel.Un sfat dute la service Dacia,semnaleaza problemele,va interveni un profesionist si te lamureste ,un nr de tel si te-ai scos
      Last edited by David Paul; 5 May 2010, 23:48. Reason: text
      Life Is A Mistery!
      VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

      Comment


      • #18
        se poate renunta la una din telecomenzi(pager) si sa se adapteze o telecomanda cheie briceag in care sa pui cipu si lamela si implicit sa o armezi..?

        Comment


        • #19
          In principiu da cred ca se poate atasa o telecomanda auxiliara dar mare grija cand o achizitionezi sa aiba aceiasi frecventa.
          Last edited by David Paul; 10 May 2010, 13:33. Reason: text
          Life Is A Mistery!
          VW Touareg 3.2 V6 4x4 automatic

          Comment


          • #20
            montajul modulului bypass implica pe langa legarea la alarma si la contact si intrarea in calculatorul masinii(mufa din torpedou) pentru efectuarea anumitor reglaje?!?

            Comment


            • #21
              Nu ai treaba cu calculatorul masinii. Se fac doar legaturile electrice si setari ale alarmei daca sunt necesare.
              Modulul de bypass functioneaza doar la pornirea motorului din alarma si primeste alimentare de la ea urmand sa faca frecventa cheii la inelul de pe butuc cateva secunde pentru a da ok-ul la injectie. E nasol ca trebuie sa lasi cipul cheii in modul sau corpul cheii iar modulul sa-l ascunzi bine pe undeva prin masina ....
              Last edited by lau; 24 May 2010, 13:09.

              Comment


              • #22
                ms lau, daca iti spun ca cel care mi-a montat alarma (elect. alarme etc.) a spus treaba asta nu ma crezi.. sincer aveam si eu o banuiala ca nu are de aface una cu alta si uite ca se adevereste.. Sa vezi ce dau cu masina peste el daca face vreo boacana Misteru` Electrishan..

                Comment


                • #23
                  pai ii e lene sa traga 2 fire la contact si sa faca un bypass, ca altfel nu stiu de ce ti-a spus asta. Poate a crezut ca ai megane...si ca trebe lucrat la cititorul de cartela

                  Comment


                  • #24
                    Mai simplu (vremuri de "criza")... pui cipul de la cheia de rezerva (cea fara butoane) in apropierea inelului de citire de la butucul cheii de contact (o lipesti ...).
                    1. Poti sa-ti faci chei de rezerva cate vrei .....
                    2. Da-l incolo de modul bypass ....
                    3. Adio antidemaraj ... (chestia asta e bine sa o stii numai tu daca faci asa ...), ramane doar blocajul de volan al cheii.

                    Comment


                    • #25
                      chestia asta o auzisem si am probat-o inainte, la mine unul nu porneste cu cipul pus-lipit pe contact(in exterior, nu am stat sa demontez cochilia pt asta) si actionand cheia ,,cheala,, vb serios nu porneste asa :P

                      Originally posted by mike26ro View Post
                      pai ii e lene sa traga 2 fire la contact si sa faca un bypass, ca altfel nu stiu de ce ti-a spus asta. Poate a crezut ca ai megane...si ca trebe lucrat la cititorul de cartela
                      nu stiu ce o fii crezut, dar eu nu il mai cred..
                      Last edited by floriche; 26 May 2010, 00:04. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns..
                        la pornirea din telecomanda alarmei dupa ce motorul porneste mai face alte 2-3 incercari de pornire desi motorul merge.. probat cu si fara modulul by pass. Din ce cauza ar face treaba aceasta !?

                        Comment


                        • #27
                          Salutare, pe unde mai gasesc si eu acest tip de alarma sau ceva cu pager dar nu foarte scumpa? Am fost la REAL dar nu mai aveau.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by floriche View Post
                            ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns..
                            la pornirea din telecomanda alarmei dupa ce motorul porneste mai face alte 2-3 incercari de pornire desi motorul merge.. probat cu si fara modulul by pass. Din ce cauza ar face treaba aceasta !?
                            Trebuie sa ai la alarma un fir prin care sa stie ca motorul a pornit (astfel nu mai incearca alte porniri).
                            Pe firul respectiv trebuie sa apara (de obicei) o tensiune pozitiva (+) in momentul in care motorul a pornit !
                            Se leaga la sonda de presiune ulei, la alternator..., turometru, sau se da cateva spire pe unul din firele de inalta tensiune de la bobina de inductie. Depinde de alarma "meseriasa" pe care o ai (se mai poate face si din setarile ei ...).
                            Last edited by lau; 4 June 2010, 22:12.

                            Comment


                            • #29
                              ms de ajutor, stiu ca la legat la ulei si tot asa face, a zis ceva de 12 v pe firul de la pompa de ulei si parca avea, zice ca e din modul(bypass) treaba asta..

                              Comment


                              • #30
                                Stie cineva cum se demonteaza (daca trebuie) acea masca de sub bordul masinii? Am versiunea noua de Logan si am observat ca sub bord se afla o masca care este prinsa cu nituri. Pentru a ajunge la UCH cred ca trebuie demontata. A mai instalat cineva alama pe Logan Facelift? UCH-ul este acelasi?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google