Salutare tuturor. Vin si eu cu o problema deoarece am cautat si nu am gasit nimic despre acest subiect pe forum. Sunt curios sa stiu cat ar trebui sa fie valorile optime (nu cele "lasa ca merge si asa") pentru unghiul de fuga in asa fel incat masina sa nu traga deloc in nici o parte. Si vreau sa stiu si daca e adevarat ca de obicei se regleaza unghiul de fuga in asa incat sa traga putin spre sant. Precizez ca la mine, din ce am sesizat eu pe ecran, mi-au reglat-o cu +50 pe o parte si cu +60 pe cealalta (fata) tinand cont ca aveam +110 la una din ele si masina tragea considerabil.
Valoare Unghi De Fuga...?
Collapse
X
-
"Banca de date" din dreapta paginii reprezinta valorile normale si tolerantele acceptate.
Masina trebuie sa mearga drept, nu trebuie sa traga in nici o parte. Oricum ea are tendinta sa traga putin in sant pentru ca drumurile sunt construite putin inclinate spre sant ca sa se poate "varsa" apa de pe carosabil. Deci efectul asta + ca o mai regleaza din service sa traga... nu stiu ce ar iesi...
P.S. Cei care sunt interesati sa vada hartia aia, salvati si apoi cititi. Altfel nu se intelege nimic.Attached FilesLast edited by vitriol; 5 February 2010, 17:40.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
nu cunosc valorile ca sa ti le spun si chiar daca le-as cunoaste tot nu pot sa-ti ca nu pica de la masina la masina, fiecare masina va da diferenta, mare sau mica.
si vezi ca trebuie sa fie cauciucurile umflate egal si poate sa mai fie din cauza cauciucurilor unul mai mare altul mai mic si altul mai tocit decat celalalt si asa poate sa-ti dea diferente. am auzit si cazuri cand cauciucurile cumparate SH erau diferite ba unul mai tocit decat celelalt si mai mare sau mai miclipsa text
Comment
Comment