Sunt cazuri in care cel cu spatele bushit e sanctionat (chiar in conditii de vizibilitate excelenta si fara legatura cu luminile)
Mergand pe premiza ca indiferent de situatie cel vinovat este cel ce loveste in spate, indiferent de conditiile de vizibilitate atmosferica, prezenta/absenta luminilor (vizibile sau invizibile a luminilor celui lovit) ar insemna sa se aplice acea prevedere veche din regulament de circulatie cu viteza redusa pana la limita evitarii oricarui pericol, punand responsabilizarea strict pe spinarea celui care conduce in spate si facandu-l total indiferent pe cel care va fi lovit.
Incorect, as spune.
Eu unul era sa o patesc urat, mergand cu viteza redusa (sub 40 km/h), am vazut o masina de-abia la vreo 3-4 m (erau stopuri fumurii, zapada, polei, pod in coborare).
In alta ordine de idei: nu vad de ce soferii se urca la volan fara sa isi fi dat zapada jos de pe stopuri, faruri, mai ales in aceste conditii vitrege. Sunt foarte dese situatiile cand nici macar nu e vizibila o asemenea masina, plus ca vizibilitatea atmosferica este extrem de joasa (viscol, zapada abundenta).
Asadar...de ce se fie responsabilizat strict cel din spate si nu ambii conducatori auto?
Mergand pe premiza ca indiferent de situatie cel vinovat este cel ce loveste in spate, indiferent de conditiile de vizibilitate atmosferica, prezenta/absenta luminilor (vizibile sau invizibile a luminilor celui lovit) ar insemna sa se aplice acea prevedere veche din regulament de circulatie cu viteza redusa pana la limita evitarii oricarui pericol, punand responsabilizarea strict pe spinarea celui care conduce in spate si facandu-l total indiferent pe cel care va fi lovit.
Incorect, as spune.
Eu unul era sa o patesc urat, mergand cu viteza redusa (sub 40 km/h), am vazut o masina de-abia la vreo 3-4 m (erau stopuri fumurii, zapada, polei, pod in coborare).
In alta ordine de idei: nu vad de ce soferii se urca la volan fara sa isi fi dat zapada jos de pe stopuri, faruri, mai ales in aceste conditii vitrege. Sunt foarte dese situatiile cand nici macar nu e vizibila o asemenea masina, plus ca vizibilitatea atmosferica este extrem de joasa (viscol, zapada abundenta).
Asadar...de ce se fie responsabilizat strict cel din spate si nu ambii conducatori auto?
Comment