Am si eu o intrebare la care as dori sa va cer ajutorul..De aproximativ o saptamana turatie la motor pe liber cand il pornesc este in jur la 5000 de rot/min..si motorul trepideaza...nu stiu cauza sau motivul ptr care facea asa....Normal stiu ca trebuie sa stea acul putin peste 10.000 de ture..! Stie cineva va rog care sa ma ajute si pe mine ..sau sa-mi spuna de unde ii mai dau asa zisul avans ???? Va multumesc !!!
turatie motor..
Collapse
X
-
uitate pe la cablu de la acceleratie (acolo la motor) ca e deamp***a facut
poate so blocat peacolo
dac nu, nustiu incearca la serv.
ps: la mine cand calc acceleratia si o las libera se mai tureaza inca,dupa cateva secunde scade turatia !"Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari
Comment
-
Originally posted by ct-66-wow View PostAm si eu o intrebare la care as dori sa va cer ajutorul..De aproximativ o saptamana turatie la motor pe liber cand il pornesc este in jur la 5000 de rot/min..si motorul trepideaza...nu stiu cauza sau motivul ptr care facea asa....Normal stiu ca trebuie sa stea acul putin peste 10.000 de ture..! Stie cineva va rog care sa ma ajute si pe mine ..sau sa-mi spuna de unde ii mai dau asa zisul avans ???? Va multumesc !!!
Nu imi dau seama de ce turatiile morotului tau sunt asa mici, mai ales la rece....in mod normal ar tebui sa ai 1000-1200 de rotatii. Sa nu fie de la socul automat....dar nu sunt sigur.
sigpic
Comment
-
Din folclor, am auzit ca un vecin a avut aceeasi problema cu un 1.4 in 2006, noua! Mergea la relanti cu turatie mare, si a mers repejor la service cu ea ... nu stiu ce avea, dar aia de la service i-ar fi zis ca are si alte probleme pentru ca ar fi avut vreo 20 de km cand a luat-o de dealer ceea ce nu e bine, ca cica alea care nu au probleme vin din fabrica cu vreo 5-10 km la bord. Cred ca ar trebui sa mergi la service cu ea daca ai 5.000 rotatii la relanti!Logan - siguranta si incredere!
Comment
-
C'mon guys... Voi nu vedeti ce masina are omul? Daca zice 5000 la un motor de Ferrari, atunci 5000 vrea sa zica... :P
ontopic: la Ferrari nu ma pricep, nu te pot ajuta Daca era Logan, atunci m-as fi orientat pe ce au zis deja antetastatorii.
extras din profilul omului:
Date of Birth: January 1, 1990
Age: 18
Location: romania
Marca Masina: ferrari
Model masina: enzo
Motorizare: benzina
Culoarea / Color: rosieLogan KissFM 1.5 dC
B-79-MEF
Comment
-
Originally posted by razvan2007 View PostAm vazut asta dar m-am gandit ca a pus la misto datele alea, sau ca postul e o teapa ... totusi, chiar ca e greu de crezut ca loganul poate sa functioneze prea mult la relanti la 5.000 de turatii.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
cred ca are dreptate...a vazut x1000 de pe turometru si s-a gandit ca alea 5 liniute de le indica la relanti tre facute x1000 )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
acum daca s-a lamurit problema cu turatiile, se poate ca problema sa fie si de la clapeta fluture (clapeta de acceleratie) care la relanti este controlata de calc. de injectie prin intermediul unui motoras pas-cu-pas, poate conexiunile au oxidat, daca ct-66-wow are cunostinte de mecanica atasez niste desene si sa incerce sa scoata mufele si sa le reconecteze poate isi revine motorul.
Comment
-
Mda, pai bine ca nu ati intalnit pe unu care sa se laude ca a tinut loganu in 15.000 de ture pe o distanta de vreo 200 de km... a fost amuzant tare, si mai ales cat de convins era )Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
Comment