turatie motor..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • turatie motor..

    Am si eu o intrebare la care as dori sa va cer ajutorul..De aproximativ o saptamana turatie la motor pe liber cand il pornesc este in jur la 5000 de rot/min..si motorul trepideaza...nu stiu cauza sau motivul ptr care facea asa....Normal stiu ca trebuie sa stea acul putin peste 10.000 de ture..! Stie cineva va rog care sa ma ajute si pe mine ..sau sa-mi spuna de unde ii mai dau asa zisul avans ???? Va multumesc !!!

  • #2
    Probabil ar trebui sa stea la 1000 rpm (nu la 10000). Daca zici ca la pornire se duce la 5000 fugi la service!. Ma mir ca nu ti s-a spart motorul pana acum!

    Comment


    • #3
      uitate pe la cablu de la acceleratie (acolo la motor) ca e deamp***a facut
      poate so blocat peacolo
      dac nu, nustiu incearca la serv.

      ps: la mine cand calc acceleratia si o las libera se mai tureaza inca,dupa cateva secunde scade turatia !
      "Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari

      Comment


      • #4
        Originally posted by ct-66-wow View Post
        Am si eu o intrebare la care as dori sa va cer ajutorul..De aproximativ o saptamana turatie la motor pe liber cand il pornesc este in jur la 5000 de rot/min..si motorul trepideaza...nu stiu cauza sau motivul ptr care facea asa....Normal stiu ca trebuie sa stea acul putin peste 10.000 de ture..! Stie cineva va rog care sa ma ajute si pe mine ..sau sa-mi spuna de unde ii mai dau asa zisul avans ???? Va multumesc !!!
        10.0000 de ture? :O ai motor de kawasaki? ;)) 1000 de ture...respectiv 500 ;)

        Nu imi dau seama de ce turatiile morotului tau sunt asa mici, mai ales la rece....in mod normal ar tebui sa ai 1000-1200 de rotatii. Sa nu fie de la socul automat....dar nu sunt sigur.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Daca la 500 n-are nimic. Numai sa nu fie 5000 ca-i bai mare!

          Comment


          • #6
            Cred ca vrea sa zica 500 de RPM. Nu e bine nici asa dar pare mai "normal" . Nu pot sa-mi dau seama cum se poate tura motorul la 5000 la relanti din senin.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              Doar daca se rup fire din cablul de acceleratie si se agata p mansonul de protectie, dar asta se poate intampla numai cand accelerezi. 500rpm nu e o problema, ar mrge un pic mai sus, dar e ok.

              Comment


              • #8
                Din folclor, am auzit ca un vecin a avut aceeasi problema cu un 1.4 in 2006, noua! Mergea la relanti cu turatie mare, si a mers repejor la service cu ea ... nu stiu ce avea, dar aia de la service i-ar fi zis ca are si alte probleme pentru ca ar fi avut vreo 20 de km cand a luat-o de dealer ceea ce nu e bine, ca cica alea care nu au probleme vin din fabrica cu vreo 5-10 km la bord. Cred ca ar trebui sa mergi la service cu ea daca ai 5.000 rotatii la relanti!
                Logan - siguranta si incredere!

                Comment


                • #9
                  C'mon guys... Voi nu vedeti ce masina are omul? Daca zice 5000 la un motor de Ferrari, atunci 5000 vrea sa zica... :P

                  ontopic: la Ferrari nu ma pricep, nu te pot ajuta Daca era Logan, atunci m-as fi orientat pe ce au zis deja antetastatorii.

                  extras din profilul omului:
                  Date of Birth: January 1, 1990
                  Age: 18
                  Location: romania
                  Marca Masina: ferrari
                  Model masina: enzo
                  Motorizare: benzina
                  Culoarea / Color: rosie
                  Logan KissFM 1.5 dC
                  B-79-MEF

                  Comment


                  • #10
                    Am vazut asta dar m-am gandit ca a pus la misto datele alea, sau ca postul e o teapa ... totusi, chiar ca e greu de crezut ca loganul poate sa functioneze prea mult la relanti la 5.000 de turatii.
                    Logan - siguranta si incredere!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by razvan2007 View Post
                      Am vazut asta dar m-am gandit ca a pus la misto datele alea, sau ca postul e o teapa ... totusi, chiar ca e greu de crezut ca loganul poate sa functioneze prea mult la relanti la 5.000 de turatii.
                      ma, lasa-ti omul in pace, eu sunt sigur ca ati inteles ce a vrut sa zica. a pus un zero in plus acolo; zice ca trepideaza; pai la 5000 isi lua zborul daca era. daca era dacie 1310, era infundat jigleorul de relanti! asa, service-ul e ala care ii rezolva problema....
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • #12
                        cred ca are dreptate...a vazut x1000 de pe turometru si s-a gandit ca alea 5 liniute de le indica la relanti tre facute x1000 )
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          acum daca s-a lamurit problema cu turatiile, se poate ca problema sa fie si de la clapeta fluture (clapeta de acceleratie) care la relanti este controlata de calc. de injectie prin intermediul unui motoras pas-cu-pas, poate conexiunile au oxidat, daca ct-66-wow are cunostinte de mecanica atasez niste desene si sa incerce sa scoata mufele si sa le reconecteze poate isi revine motorul.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Mda, pai bine ca nu ati intalnit pe unu care sa se laude ca a tinut loganu in 15.000 de ture pe o distanta de vreo 200 de km... a fost amuzant tare, si mai ales cat de convins era )
                            Don't touch! Never ever steal
                            Unless you're in for the kill

                            Comment


                            • #15
                              Scuze ...am gresit yo ....My mistake ....Da aveti drepate....1000 de ture si nu 10.000. deci cand pornesc masina la relanti are 500 de ture ...si inaintea avea putin peste 1000 .....asa cica e si bine sa stea...putin peste 1000 ...iar acum sta sub 500

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google