turatie motor..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la mine pe la 600-700 sta cand e cald motorul...cand o pornesc...e ceva mai sus...aproape de 1000 cred...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Eu stiam ca ralantiu normal e la 750 rpm, si cand e rece pe la 1000 si ceva...
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #18
        Originally posted by ct-66-wow View Post
        Scuze ...am gresit yo ....My mistake ....Da aveti drepate....1000 de ture si nu 10.000. deci cand pornesc masina la relanti are 500 de ture ...si inaintea avea putin peste 1000 .....asa cica e si bine sa stea...putin peste 1000 ...iar acum sta sub 500
        benzinaru tre sa stea intre 650-850 in ralanti normal, fara consumatori auxiliari porniti (faruri, ventilatie, clima, dezaburire, etc). in functie de temperatura si/sau consumatori, uce injectie poate mari sau scadea ralantiul, de marit pana pe la 1100-1200rpm, dar asta e in cazuri extreme. oricum, odata ajuns motorul la temp optima, ar trebui sa ai cam 750rpm (fara acei consumatori porniti). ralanti uzual peste 1000 au masinile sport, nu-i cazul la logan bine ca s-a rezolvat dilema, pana la urma...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Originally posted by ct-66-wow View Post
          Scuze ...am gresit yo ....My mistake ....Da aveti drepate....1000 de ture si nu 10.000. deci cand pornesc masina la relanti are 500 de ture ...si inaintea avea putin peste 1000 .....asa cica e si bine sa stea...putin peste 1000 ...iar acum sta sub 500
          mmmda... sti !... poate ca masina nu are nimic...

          numai bine !
          "Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari

          Comment


          • #20
            Informatia care o citesti de pe tabloul de bord este orientativa ,daca iti indica tabloul 1000 rotatii /min foarte rare cazurile cind turatia afisata de tablou este acceasi cu turatia din calculatorul de injectie. Parerea mea este ca daca simtomul apare des trebuie sa vizitezi un sevice.Citi km ai la bord? sau cit timp ai folosit motorul?-ani-
            Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

            Comment


            • #21
              Originally posted by MESERIASU' View Post
              Informatia care o citesti de pe tabloul de bord este orientativa ,daca iti indica tabloul 1000 rotatii /min foarte rare cazurile cind turatia afisata de tablou este acceasi cu turatia din calculatorul de injectie. Parerea mea este ca daca simtomul apare des trebuie sa vizitezi un sevice.Citi km ai la bord? sau cit timp ai folosit motorul?-ani-
              la majoritatea mai tot timpul turatia afisata cam "pusca" cu viteza, dupa calculele rapoartelor de transmisie...culmea, chiar se potrivesc. erpoarea apare la kilometraj, nu la turometru, asta exceptand cazurile de defect mecanic al motorasului pas cu pas care misca acul...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                La turatie pusca, la tahometru nu pusca (eroarea aia de pana la 10-11 km).
                Mie la 6000 rot/min fix mi-a taiat injectia.
                La ralanti se poate sa fie o eroare de cateva zeci de rot., nesemnificativa. Adica nu poti spune clar cu citire pe ceas ca ai 650 sau 700 rot./min. La ralanti la a mea (ca si la altele baniesc) daca mai uit atent imi arata cam 550-600 rot/min, ceea ce nu cred ca e real (un 650-700 ma gandesc ca este)

                Comment


                • #23
                  Turometrul nu are deloc eroare, nici la ralanti nici in sarcina, asta se poate vedea cu CLIP.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    O fi...deci mie imi sta la ralanti la 550 rot/min. Mi-e greu sa cred.

                    Comment


                    • #25
                      cand e rece motorul e undeva la 1100 1200 rpm si apoi dupa ce se incalzeste scade sub 1000 rpm 500 rpm mi se pare cam putin dar poate consuma mai putin si reglajul poate e de vina

                      Comment


                      • #26
                        Cei care zic ca le sta la 550 rpm, acul turometrului unde sta? la mine cand motorul e cald, nu sunt alti consumatori porniti, acul sta la a doua liniuta sub 10.. si acolo e turatia de 750 rpm... asta stiu pt ca am vazut cand am facut ITP-ul... aparatul lor afisa digital, si am vazut acolo, iar acul era asa cum am zis... de aici trag concluzia ca primul interval nu este 0-1000 rpm, ci ar cam fi 500-1000 rpm... iar dac amotorul s-ar invarti la doar 500 rpm, ar tremura din toate "incheieturile"
                        Don't touch! Never ever steal
                        Unless you're in for the kill

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Octavian___28 View Post
                          deci mie imi sta la ralanti la 550 rot/min.
                          Fara nici un consumator pornit?
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            nu are cum sa stea la 550 rpm pt ca de la 500 abia incepe gradatia turometrului!!!
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Aceeasi problema o am si eu ,la pornire imi arata 1000 rpm...Dupa ceva timp ..Scade si ramane la 500 rpm,nu a facut niciodata asa.....,si asta o face de mult,am crezut k din cauza caldurii...De afara,dar s pare ca nu am scapat de asa zisa problema,acum k a venit putin frigu tot la 500 imi sta...,imediat cum s a incalzit motoru...!!!!...Deci ..In concluzie tre sa vizitez service ul ???!!!!!??????..Sau ...Ce se poate face altceva???

                              Comment


                              • #30
                                Poza de sus nu am vazut o..Si nu stiam asta..Gradatia incepe de la 500....Deci mie imi sta acul la la 3 -a liniutza..!!!
                                Attached Files
                                Last edited by andreyypad; 18 September 2008, 23:37.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google