turatie motor..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da omule ... Iti sta perfect ... nu mai fi asa agitat si mai bine inveti cate ceva despre masina.

    Originally posted by Octavian___30 View Post
    O fi...deci mie imi sta la ralanti la 550 rot/min. Mi-e greu sa cred.
    Arata'mi poza cu temperatura la optim si cu relanti'ul la 550rpm si eu iti mananc motorul .

    Pentru a compensa motorul rece , ECU fixeaza un fals relanti la ~1100 rpm dupa care aceasta va scadea treptat spre optim odata cu cresterea temperaturii motorului spre optim.
    Last edited by Razzvan; 18 September 2008, 23:54.

    Comment


    • #32
      Acolo unde are acul Andreypad se zice ca sunt 700-750 de ture Am intrebat la Inspectia de 2 ani . O sa observati ca atunci cand porneste AC scade undeva la vreo 600 si urca mai sus de 800imediat ca sa-ti tina relanti Ok. Nu va panicati e in regula
      1.6 MPi Icy White

      Comment


      • #33
        E normal ... Si cand ridici un geam scade turatia si vine nenea ECU si corecteaza imediat.

        Comment


        • #34
          Asta poate la masina ta, ca la Logan cand se ridica coboara chiar si 2 geamuri odata nu scade turatia.

          @andreyypad: E normal ca pana se incalzeste motorul turatia sa fie mai ridicata, pentru ca UCE injectie comanda corectia de turatie. Si cu motorul cald, sta bine, la 750 rpm.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            Am zis cand ridici ... Nu cand le cobori .. Ia ridica tu geamurile fata si cand ajung la limita sa mai ti butoanele apasate ...

            Comment


            • #36
              Ce te face sa crezi ca la ridicare macaraua consuma mai mult?
              Si chiar cu geamul sus si daca se tine apasat, scade putin (aproape insesizabil) intensitatea becurilor. Dar turatia nu are fluctuatii.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Razzvan View Post
                Am zis cand ridici ... Nu cand le cobori .. Ia ridica tu geamurile fata si cand ajung la limita sa mai ti butoanele apasate ...
                Motorul acela are acelasi consum, atat la ridicare, cat si la coborare.
                uite un sfat: nu mai vb prostii, ca nu e prima data.

                Comment


                • #38
                  Cezar uite alt sfat : ignora'mha ca incepi sa ma plictisesti .....


                  Cand se termina de ridicat geamurile ... Incerci sa "ridici" ambele geamuri fata ( chiar daca acestea fizic nu mai au unde sa se duca ). Ma faceti sa scot vecinul din casa pentru teste cu geamul ....

                  Comment


                  • #39
                    ...A mea se tureaza dupa cheie la 1500 dupa care scade undeva la 7-800(la liniutele alea...Pacolo).Din ce spune lumea nui bai.A?

                    Comment


                    • #40
                      Doar la frig puternic creste turatia cam pe la 1400-1500rpm , insa e aberant sa spui ca atunci cand vei actiona geamurile electrice iti creste turatia la motor ca sa nu se opreasca(sau scade inainte sa sesizeze ECU pt ca e actionat motorasul). Ce haios ai fost mai razvane ... Poate ai tu ceva care consuma mai mult , geamurile din cate stiu au 0.1 A ... Deci aproape insesizabil. Maine voi ajunge la Bucuresti si voi verifica in calculator manualul de fabricatie din uzina LOGAN sa vedem ce putere au motoarele si ce consum .
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Razzvan View Post
                        Da omule ... Iti sta perfect ... Nu mai fi asa agitat si mai bine inveti cate ceva despre masina.



                        Arata'mi poza cu temperatura la optim si cu relanti'ul la 550rpm si eu iti mananc motorul .

                        Pentru a compensa motorul rece , ECU fixeaza un fals relanti la ~1100 rpm dupa care aceasta va scadea treptat spre optim odata cu cresterea temperaturii motorului spre optim.
                        uite la mine asa sta la 500 da sa nu imi mananci motorul
                        sunt probleme daca sta la 500? Am 1700 km
                        Attached Files
                        Last edited by nicval1970; 7 October 2008, 22:29. Reason: adaugare poze

                        Comment


                        • #42
                          La tine sta la 750 rpm, adica normal. Si gradatia incepe de la 500 si o linie are 250.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by nicval1970 View Post
                            uite la mine asa sta la 500 da sa nu imi mananci motorul
                            Really? ... Sa nu'tzi mananc motorul ? .. Mai bine ai invata cum sunt gradatiile "astea' ...

                            Comment


                            • #44
                              Ieri am reusit sa am sub 500 RPM la motor(nu la ralanti) .
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #45
                                Care credeti voi ca ar fi turatia maxima recomandata in anotimpul rece la plecarea de pe loc dupa o stationare de 1 zi sa zicem, adica la 0 linii temperatura ? Rpm , la 2 linii temperatura ? Rpm ........ Pentru ca motorul sa functioneze in parametrii normali ?
                                Sa zicem ca te grabesti odata dimineata si trebuie sa-i dai talpa, cat de grea sa fie talpa
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google