turatie motor..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    La rece in opinia mea de nespecialist ar trebui sa nu depasesti 3000 dar nu-i batut in cuie. La doua liniute nu prea conteaza. In schimb sa nu accelerezi brusc(mai ales la 0 liniute).
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #47
      Originally posted by Bad_Wolf View Post
      Sa zicem ca te grabesti odata dimineata si trebuie sa-i dai talpa, cat de grea sa fie talpa
      Chiar daca motorul este pe benzina , si afara este frig, incearca pe cat posibil sa te trezesti ceva mai de dimineata, casa nu fi nevoit sa-i dai in gusa masini. Nu este benefic deloc motorului , si daca esti un individ care tine la masina lui ..... Atunci fi cumpatat . In cazul motoarelor diesel, este mai nasol , ca intra in regin termic ceva mai greu .
      Cu stima, FLO>
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #48
        Scire in manualul de utilizare ca atunci cand motorul e rece si affara e frig pana se incalzeste (adica cel putin 2 linii pe indicatorul de temperatura) sa nu se exagereze cu turarea motorului si accelerarile sa fie progresive, nu talpa pana-n fund si cand ajungi la 3000rpm iei brusc gazul. Mai bine putin cate putin...Si 2500 rpm ar fi suficient pana ajunge motorul la 2 linii, apoi pana la 4 linii 3000-3500. Dupa, liber la talpa, daca vreti cu a 1-a prin oras
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          Eu n-am timp dimineata cand ma grabesc la lucru (fie vara fie iarna - 20 gr) sa o gadil la acceleratie si sa stau frumusel locului, sa o calc progresiv pana la 2500-3000 rot/min, ii dau cheie, stau 10-15 secunde si am plecat.
          Normal ca n-o turez pana-n 5000, dar nu o frec atata.
          In manual spun multe cum trebuie facut ca la carte, ca d-aia-i carte.
          Nici sa stai cu ea pe loc pana se icalzeste nu e bine (chiar se recomanda plecarea imediat de pe loc).
          N-o mai gadilati atata ca nu e din plastelina motorul ala...poate la frig tare e bine sa bag sub motor o termosuflanta sa incalzesc oloiu nu...? )))

          Comment


          • #50
            N-am zis sa stai pe loc sa astepti sa se incalzeasca, intr-adevar e contraindicat (scrie si asta in manual daca te obosesti sa-l citesti ... ), dar pana se incinta uleiul eu zic ca-i logic sa nu-i dai capatul. "makes sense" sfatul celor de la dacia.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              Na bine bine, nu-i dau capat nici cand e cald motorul, ca la oerele de varf e cam nonsens. (numai asa cand am chef, dar nu des ))
              Mai tare mi-e frica de motor la rece decat de ulei ca nu e la temperatura de lucru.

              Comment


              • #52
                10 minute de mers in ture mari cu motorul rece = 80.000 km rulaj ( prin topgear parca era testul asta ).

                Comment


                • #53
                  Parca am mai spus. Am vazut masina cu motorul calat pentru ca a plecat "blana" cu motorul rece imediat ce a pornit motorul. Motivul: nu apucase uleiul sa unga motorul.
                  Off topic: cea mai dura pornire la rece este la navetele spatiale de la minus 200 de grade(temperatura hidrogenului lichid) la cateva mii instant .
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #54
                    La diesel pana se fac 2 linii ar trebui mers pana in ~2500 rpm, ca sa nu apara probleme mai tarziu.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      Si dupa ce'i dai putin ... Nu trebuie oprita imediat ( o lasi la relanti 3 4 min ) . 90% din turbine pica din aceasta cauza...

                      Comment


                      • #56
                        Asta e valabil si la benzinar aspirat, dupa forja NU e bine sa opresti imediat motorul.
                        Numai tata-meu m-a certat cand am ajuns o data acasa (dupa o forja) ca sa opresc motorul ca o sa fiarba daca il las pe loc in ralanti... )))
                        Mergea ventilatorul de racire apa, dupa ~5 minute de mers in ralanti s-a oprit.

                        PS: ''off'' vezi..? si d-aia e bine sa ai un oloi bun in motor.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by andrei View Post
                          La tine sta la 750 rpm, adica normal. Si gradatia incepe de la 500 si o linie are 250.
                          si este normal sa tremure?

                          Comment


                          • #58
                            Aia e de la benzina, e alte problema.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #59
                              Nu stiu daca este de la benzina atata timp cat face asa din prima zi; folosesc numai efix de 95

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Razzvan View Post
                                10 minute de mers in ture mari cu motorul rece = 80.000 km rulaj ( prin topgear parca era testul asta ).
                                Ce inseamna ture mari??

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google