Martor Luminos "neutilizat" Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Luminos "neutilizat" Aprins

    Martorul luminos "neutilizat" ......ei bine DA, s-a aprins la mine. Am reusit performanta. Mai jos aveti si poza cu respectivul LED.
    Azi urma sa merg la I.T.P. asa ca m-am gandit eu sa incalzesc putin masina, sa o turez putin ca sa mai iasa depunerile si sa nu fie nevoiti aia de la statia ITP sa repete proba de gaze turand masina la 5000 pana iau testul. Am facut vreo 15km mers normal 2500rmp prin oras apoi fix inainte de a intra la ITP am mai dat o "tura" in care i-am "dat" de 2-3ori pana la 4000-4200 in treptele II si III pentru vreo 5-6secunde. In treapta a IIa am avut vreo 75/h iar in a IIIa vreo 105.
    "Opreratiunea de turare" s-a desfasurat pe o distanta de 2km in afara localitatii.
    Ei bine in momentul in care am ajuns ultima data pe la 4200 in treapta a IIIa minune... s-a aprins pt. vreo 3-4secunde LED-ul "neutilizat", apoi s-a stins.
    Am fost la ITP dupa, l-am luat evident, dar am ramas cu uimirea reusitei mele.
    Ce ar fi putut determina aceasta aprindere? un contact imprefect ceva? In rest martorii luminosi unctioneaza normal, masina cred ca a vazut pt. prima data in ultimii 2ani mai mult de 3500rmp in regim de sarcina.
    Attached Files

  • #2
    ala e martoru boost overloaded...probabil ca iai dat rapid in gusha... nu prea ma pricep la dizel ...dar stiu ca si lu streulea i se aprinsese martoru acela in filmu cu "tuning iextrem"

    Comment


    • #3
      din cate vad ai diesel.ala e martor bujii de preincalzire si se aprinde in mod normal la pornire.daca se aprinde in timpul mersului inseamna defect la sistemul de injectie.cand se aprinde acel martor de obicei se cam leaga de injectoare.poate ai doar apa in filtrul de motorina.trebe vazut la mester la un diagnostic.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        n are nimic...o sa ti ramana undeva o eroare cum ca i ai rupt blana ) ala se aprinde daca ii dai turatii prea mari foarte repede..daca nu ramane aprins nu i nimic..
        sau cum zice colegu de mai sus, da daca zici ca n ai chinuit o deloc pana acuma...
        sigpic

        Comment


        • #5
          daca s-a aprins pe o perioada scurta poate nu e nimic.totusi recomand sa urmaresti acel martor mai atent.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            Acel martor arata o defectiune la sistemul de injectie sau la bujiile de preincalzire.

            Acel martor nu se aprinde ca ii dai turatii mari rapid sau lent nu are nici o legatura cu asta.

            Eu iti propun sa mergi intr-un service si sa pui testerul pe ea si sa vezi care e problema.
            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

            Comment


            • #7
              Apa in motorina

              Comment


              • #8
                Din cate stiu si cum am si eu la masina a mea fiind fabricatie 2007 pentru apa in motorina este un martor separat.

                Acum daca e model mai vechi de 2007 s-ar putea sa fie si asta o cauza.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #9
                  pt. apa in motorina si orice defec la injectie si injectoare cat si bujiile incandescente ala este singurul martor care te avertizeaza ,in schimb parerea mea cu privire la problema lui lord_wader ii spun sa stea linistit este sigur din cauza turatiei prea mare eu am mai spus te aici pe forum motorul diesel este facut sa lucreze la turatii joase in comparatie cu motorul pe benzina .

                  Comment


                  • #10
                    Eu cu a mea vara cel putin frecvent vede 4000 RPM si nu mi s-a aprins niciodata acel martor.

                    Iar la dci daca nu mergi cel putin mai turat sa schimbi treptele in cel putin 2500 RPM risti ca dupa un timp sa fie furnal in spatele tau.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #11
                      Bine, si de ce in manual spune ca e "neutilizat" ?

                      Comment


                      • #12
                        In manual sunt multe scrise si scrise prost.
                        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                        Comment


                        • #13
                          prost rau manualu...daca la benzina nu foloseste. atunci ce rost avea acolo in bord? pentru diesel normal...si aia era reprezentare grafica a bujiei incandescente..cam in aceeasi forma gasesti si la alte masini...manualu nu zice multe..ca sa te duci la ei pentru orice mica chichita..
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lord_wader View Post
                            Bine, si de ce in manual spune ca e "neutilizat" ?


                            pai la diesel nu are cum sa fie neutilizat.e unul dintre martorii importanti de pe bord.la tine cand pornesti nu se aprinde?cand pornesti un diesel pe bord la foarte multe marci printre care si dacia(au descoperit mai tarziu) martorul ala se aprinde in momentul fazei de preincalzire bujii.daca ai stricate una din bujii sa nu te astepti sa se aprinda al ca nu o va face.martorul ala se aprinde in 90 % din cazuri cand sistemul de injectie nu dezvolta sa zicem minimul de presiune in instalatia de injectie pentru a porni motorul.el se aprinde in timpul mersului cand unul sau mai multe injectoare nu functioneaza corect(defecte),poma de injectie(regulator presiune sau alte piese din componenta pompei de inalta),prezenta apei in filtrul de motorina(in variantele mai vechi ca astea mai noi au martor separat) , congelarea motorinei ,infundarea conductelor sau a sorbului,etc.


                            nu stiu cat de tare te-am lamurit.


                            le -pentru probleme la sistemul de injectie da un search pe forum ca o sa gasesti raspunsurile la problemele legate de sistemul de injectie.sper sa nu ai mari prolbleme .
                            Last edited by margelatu; 19 February 2010, 22:53.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #15
                              ok, multumesc tuturor, in mare masura cam stiu ce am de facut, e prima data cand patesc asta. Nu stiam ca e diferit bordul de diesel adica din moment ce am citit acolo in manual "neutilizat" am tras concluzia asta, mai exact nu am dat importanta. O sa revin cu noi informatii in zilele urmatoare. Injectoarele par a functiona normal, am mai patit-si reparat- si cam stiu acum daca e vreo unu spre "prapastie".Atunci cand era un inj. defect nu s-a aprins nimic in bord.
                              Pompa la fel pare a functiona, la service nu au gasit probleme-acum ceva vreme in toamna- si nici pilitura in filtru, de facut condens e posibil, daca tot anul trecut aveam plinul.... in ultimele 2-3 saptamani am stat cam pe 2-3linii si circulat o data la saptamana.
                              Sper sa fie varianta cea mai simpla, tatal meu spunea ca la utilajele mari dotate cu CB, LED-ul pt apa in filtru sta aprins pana il schimbi sau pana scoti apa pe la buson.
                              Dimineata la pornire se aprinde LED-ul ala apoi se stinge, dar devenind o rutina nici nu il bag in seama. In mers cat a fost aprins mi-a "sarit" in ochi, a fost pt prima data si m-am speriat putin

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google