Cum Pot Regla Ambreiajul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Pot Regla Ambreiajul?

    Ambreiajul cuplează acum normal, dând drumu la 2/3 din cursa pedalei și aș vrea să-l reglez cumva da cupleze de jos... Cum aș putea sa fac acest lucru? Am citit pe alt forum și scria că trebuie stransă piulița de la cablul de ambreiaj.Porțiunea de cablu care nu intră în cămașa este de 40mm, ar fi ok daca strâng piulița pana se face 30 mm? sau mai mult?
    Aștept răspunsurile și parerile voastre!
    Dacia Logan 1.4 MPI Dacia Logan MCV 1.6 MP Dacia Logan Pick-up 1.6 MPI

  • #2
    daca strangi piulita, o sa tina si mai sus. cablul trebuie slabit, nu intins.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      nu fa asta am avut neplacerea sa conduc un logan intr-o delegatie si nu mi-a placut deloc dar tu faci cum vrei

      Comment


      • #4
        o cheie de 10 si un patent ca sa ti camasa de la cablu si il reglezi dupa bunul plac

        Comment


        • #5
          nu inteleg care-i smecheria sa cupleze de jos daca cursa pedalei oricum este lunga....

          Comment


          • #6
            Yo l am reglat de vre o 3 ori pana acum si cred ca mai trebuie o data. masina are 6 ani si ceva si 150k si parca da semne ca nu decupleaza bine cel putin cand e rece se simte nasol... ce i drept ca a si fost omorata masina. L am reglat de cate ori am considerat ca tine prea sus si tinea aproape de sfarsit (pedala era aproape ridicata).
            P.S. a schimbat cineva pana acum discu de ambreiaj? Cat a dus toata operatia si tot ce a trebuit schimbat?
            Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

            Comment


            • #7
              domnilor, daca tot umblati la cablul ala de ambreiaj cum va mai dati seama cand "ardeti" ambreiajul?
              @Connexxx: faptul ca pedala tine din ce in ce mai sus poate fi semn clar ca discul e dus. Mai regleaza putin la el si nu mai pleci nici de pe loc. Plus ca se duce dracu si rulmentul de presiune, si placa si tot asa...

              Comment


              • #8
                cand nu mai cupleaza , simplu .
                cu reglajul jos la pedala , mai lungiti si viata ambreiajului.

                Comment


                • #9
                  eu cred ca e invers, eu am dci de 85 si din fabrica e sus ambreajul, il calc cat stiu eu si intra in viteza, astfel tin apasat mai putin timp ambreajul
                  Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                  Comment


                  • #10
                    la tine cataline e mai complicat, ai ambreiaj hidraulic la care oricum nu ai ce sa reglezi .
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #11
                      Daca se seteaza ambreiajul sa tina jos - jumatate de pedala e apasata degeaba ca nu se intampla nimic(e bun pentru cei care au boala sa mai sprijine piciorul pe pedala si pe cei care vor sa cupleze decupleze treptele foarte repede). Daca ai ambreiajul setat sa tina sus - tie tot jos de tot iti decupleaza doar ca, cursa de decuplare este mai lunga, ceea ce faci tu este sa-l uzezi mai repede cu "il calc cat stiu eu si intra in viteza" deoarece tu nu calci pana la capat si el nu se decupleaza pana la capat - astfel incat arcurile au de suferit, ferodo-urile le patinezi ... dar atentie nici prea jos nu trebuie sa fie setata pedala deoarece poti sa ai sansa ca sa-l patinezi incontinuu si daca accelerezi (cu ambreiajul calcat) sa ai surpriza ca masina sa cupleze (intr-adevar foarte putin) dar asta e un semn ca e prea jos lasat.

                      p.s.: la cel hidraulic nu prea ai ce sa-i faci.
                      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                      Comment


                      • #12
                        andybv- iei 2 chei de 10 fixe sau fixa si inelara si slabesti piulitele de la cablu ...apoi le desfiletezi 4-5 ture ...te urci in masina faci 2-3 pedale si apoi te uiti ca pedala de ambreiaj sa fie la linie sau putin sub pedala de frana (nu foarte mult) daca ai nevoie de ajutor da un semn

                        Comment


                        • #13
                          @victorge ce vrei sa spui ca nu trebuie reglat deloc ambreiaju? asta ar insemna sa te tina maxim 100k un disc de ambreiaj. Pentru ce crezi ca e pusa piulita aia acolo si cu tija aia lunga? Bineinteles se reglaza prin probe cu plecari de pe loc etc. etc. Intradevar se regleaza sa tina undeva la jumate... nici sus de tot nici jos de tot pt. ca s ar putea sa nu mai cupleze/decupleze de loc
                          Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

                          Comment


                          • #14
                            bineinteles ca se regleaza. dar doar in doua situatii:
                            - cand schimbi ansamblul ambreiaj (disc, rulment, placa presiune)
                            - cand se rupe cablul sau "se lasa" (mai rar asta)

                            nu vad de ce ar trebui sa il reglezi sa tina jos cand el tine la mijloc si invers, doar asa ca sa bricolam ceva

                            Comment


                            • #15
                              Am si eu o problema cu ambreajul pe langa faptul ca trebuie sa apas nu gluma (se apasa greu), tine foarte sus (calc ambreiajul la podea, bag a I a si la nici un cm de terminarea cursei prinde si discul este bun are carne ) sa il reglez din piulita de la cablu ? Multumesc
                              http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google