Cum Pot Regla Ambreiajul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,sunt nou in ale "sofatului"
    fratilor,am un logan 2008 . am si eu o problema , ambreiajul tine sus si nu prea pot sa ma acomodez cu el, cum as putea sa fac sa tine putin mai jos?

    Comment


    • #17
      Originally posted by cos_min_i View Post
      iei 2 chei de 10 fixe sau fixa si inelara si slabesti piulitele de la cablu ...apoi le desfiletezi 4-5 ture ...te urci in masina faci 2-3 pedale si apoi te uiti ca pedala de ambreiaj sa fie la linie sau putin sub pedala de frana (nu foarte mult)
      @oct , ai citit un pic mai sus ce a spus Cosmin?
      sigpic

      Comment


      • #18
        si daca nu stie unde vine acel cablu cum ar putea sa desfileteze un surub pe care nu il gasesti?

        In prima poza se vede furca. Daca ai model vechi de logan vei avea 2 piulite. O destrangi pe prima din exterior prin 2 chei de 10 si dupa reglezi piulita ramasa dupa aceea apropii si strangi bine ambele piulite una de alta. Daca ai faza 2 se poate sa ai o piulita autoblocanta care o vei misca cam greu dar se poate.
        In a 2-a poza am incercuti unde este furca, este sub bidonas putin mai in dreapta.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Apropos de cablu' de ambreiaj, daca garnitura aia de cauciuc, ca un tampon, aflata in preajma piulitelor din zona furcii, s-a deteriorat si de-abia se mai tine, e vreo problema?
          Influenteaza in vreun fel daca se deterioreaza de tot sau pot merge fara probleme asa?
          Gasesc pe undeva cauciucu' ala sau vine doar cu cablu'?

          Comment


          • #20
            pana la urma cum e bine sa fie reglat cablul, sa tina pedala sus sau mai jos? ma refer sa "prelungeasca" viata ambreiajului? la mine tine foarte sus
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • #21
              Io zic ca nici f. sus (se uzeaza mai repede ambreiaju') si nici f. jos (sunt sanse sa caraie cand bagi in viteze si sa se strice sincroanele).
              Ma gandesc ca undeva la mijloc, o idee spre jos e ok.

              Comment


              • #22
                Eu am vreo cinci piulite puse pe cablu de ambreaj de cand am schimbat kitul la 80 000 de km.Pana sa-l schimb, tinea sus si ma enerva.Acum am 130 000 km si nu am mai avut nici o problema cu ambreajul; tine la jumatate, nu carie in nici o viteza, i-a I-a din mers fara probleme iar piulitele nu ma deranjeaza cu nimic.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Kojak View Post
                  Io zic ca nici f. sus (se uzeaza mai repede ambreiaju') si nici f. jos (sunt sanse sa caraie cand bagi in viteze si sa se strice sincroanele).
                  Ma gandesc ca undeva la mijloc, o idee spre jos e ok.
                  Vorba vine, "la mijloc"; ambreiajul la Logan, oricum l-ai regla, tot sus prinde, adica la sfarsitul cursei pedalei. Problema se pune doar in ceea ce priveste lungimea cursei, asta reglam defapt; slabind piulita de la cablul de ambreiaj coborîm pedala si scurtam cursa acesteia.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Kojak View Post
                    Apropos de cablu' de ambreiaj, daca garnitura aia de cauciuc, ca un tampon, aflata in preajma piulitelor din zona furcii, s-a deteriorat si de-abia se mai tine, e vreo problema?
                    Influenteaza in vreun fel daca se deterioreaza de tot sau pot merge fara probleme asa?
                    Gasesc pe undeva cauciucu' ala sau vine doar cu cablu'?
                    Vreo solutie, careva?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Kojak View Post
                      Apropos de cablu' de ambreiaj, daca garnitura aia de cauciuc, ca un tampon, aflata in preajma piulitelor din zona furcii, s-a deteriorat si de-abia se mai tine, e vreo problema?
                      Influenteaza in vreun fel daca se deterioreaza de tot sau pot merge fara probleme asa?
                      Gasesc pe undeva cauciucu' ala sau vine doar cu cablu'?


                      Vine doar cu cablul. Nu stiu daca o mai am eu pe cea de la vechiul cablu. Daca o gasesc si esti din Bucuresti iti pot da eu cauciucul ala. Gratis, evident.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google