If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut,sunt nou in ale "sofatului"
fratilor,am un logan 2008 . am si eu o problema , ambreiajul tine sus si nu prea pot sa ma acomodez cu el, cum as putea sa fac sa tine putin mai jos?
iei 2 chei de 10 fixe sau fixa si inelara si slabesti piulitele de la cablu ...apoi le desfiletezi 4-5 ture ...te urci in masina faci 2-3 pedale si apoi te uiti ca pedala de ambreiaj sa fie la linie sau putin sub pedala de frana (nu foarte mult)
si daca nu stie unde vine acel cablu cum ar putea sa desfileteze un surub pe care nu il gasesti?
In prima poza se vede furca. Daca ai model vechi de logan vei avea 2 piulite. O destrangi pe prima din exterior prin 2 chei de 10 si dupa reglezi piulita ramasa dupa aceea apropii si strangi bine ambele piulite una de alta. Daca ai faza 2 se poate sa ai o piulita autoblocanta care o vei misca cam greu dar se poate.
In a 2-a poza am incercuti unde este furca, este sub bidonas putin mai in dreapta.
Apropos de cablu' de ambreiaj, daca garnitura aia de cauciuc, ca un tampon, aflata in preajma piulitelor din zona furcii, s-a deteriorat si de-abia se mai tine, e vreo problema?
Influenteaza in vreun fel daca se deterioreaza de tot sau pot merge fara probleme asa?
Gasesc pe undeva cauciucu' ala sau vine doar cu cablu'?
Io zic ca nici f. sus (se uzeaza mai repede ambreiaju') si nici f. jos (sunt sanse sa caraie cand bagi in viteze si sa se strice sincroanele).
Ma gandesc ca undeva la mijloc, o idee spre jos e ok.
Eu am vreo cinci piulite puse pe cablu de ambreaj de cand am schimbat kitul la 80 000 de km.Pana sa-l schimb, tinea sus si ma enerva.Acum am 130 000 km si nu am mai avut nici o problema cu ambreajul; tine la jumatate, nu carie in nici o viteza, i-a I-a din mers fara probleme iar piulitele nu ma deranjeaza cu nimic.
Io zic ca nici f. sus (se uzeaza mai repede ambreiaju') si nici f. jos (sunt sanse sa caraie cand bagi in viteze si sa se strice sincroanele).
Ma gandesc ca undeva la mijloc, o idee spre jos e ok.
Vorba vine, "la mijloc"; ambreiajul la Logan, oricum l-ai regla, tot sus prinde, adica la sfarsitul cursei pedalei. Problema se pune doar in ceea ce priveste lungimea cursei, asta reglam defapt; slabind piulita de la cablul de ambreiaj coborîm pedala si scurtam cursa acesteia.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Apropos de cablu' de ambreiaj, daca garnitura aia de cauciuc, ca un tampon, aflata in preajma piulitelor din zona furcii, s-a deteriorat si de-abia se mai tine, e vreo problema?
Influenteaza in vreun fel daca se deterioreaza de tot sau pot merge fara probleme asa?
Gasesc pe undeva cauciucu' ala sau vine doar cu cablu'?
Apropos de cablu' de ambreiaj, daca garnitura aia de cauciuc, ca un tampon, aflata in preajma piulitelor din zona furcii, s-a deteriorat si de-abia se mai tine, e vreo problema?
Influenteaza in vreun fel daca se deterioreaza de tot sau pot merge fara probleme asa?
Gasesc pe undeva cauciucu' ala sau vine doar cu cablu'?
Vine doar cu cablul. Nu stiu daca o mai am eu pe cea de la vechiul cablu. Daca o gasesc si esti din Bucuresti iti pot da eu cauciucul ala. Gratis, evident.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment