stergator spate mcv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by petroman View Post
    eu nul las asa - o sa inversez sigur comenzile (va spun maine ce am rezolvat) intai sa curga apa si dupa aia sa stearga
    Sa nu te superi pe mine petroman, dar ceea ce vrei tu sa faci, mie mi se pare cooperativa munca in zadar. Inteleg sa ajuti parbrizul cu spritarea automata dintr-o singura miscare a manetei. Si la chestia asta am subscris si eu inca de la prima Solnitza pe care am condus-o. Dar cu luneta povestea e alta.

    N-am conduns decit R. Kangoo, VW Passat Break, Q7 si Focus Hatchback care aveau stergator de luneta. Insa nu-mi amintesc ca vreunul dintre ele sa fi avut ceea ce vrei tu.

    Si mi se pare oarecum inutil. De regula stergatorul spate + spritare luneta este o manevra utilizata relativ rar statistic vorbind - pe vreme uscata [si asta pentru ca daca nu e umezeala e putin probabil sa se depuna o picla ce va face imaginea din oglinda retrovizoare neclara; campionul jegului fiind parbrizul din ratiuni lesne de intels]. Pe de alta parte tendinta producatorilor este de a integra acest control al "stargatorului spate" in consola principala, de preferat chiar pe levierul care actioneaza deja stergatoarele fata. Si cum de regula este arhiincarcat de inele si butoane ptr. temporizare si controleaza pe azimut si elevatie comportamentul stergatoarelor principale, inca un buton sau o miscare ar fi prea mult. Asadar se alege varianta pe care o sti deja de la MCV - prima cursa - actioneaza stergatorul dupa care o cursa tip "spring" da spritul. Si exact cum a incercat sa-ti explice si Spike nu inteleg de ce te-ai teme ca se zgirie luneta atita vreme cit nu ai lasat noroiul de-un deget pe ea. Daca ai mers cu autocarul ti-a dat seama deja ca parbrizul este plin de gize la un drum lung chestie care nu-i incurca asa de tare pe soferi, la fel cum in cursele de Nascar se dezlipesc niste folii de plastic de pe parbrize la standuri tot pentru acelasi efect. Si nu mai plinge nimeni intre pittstop-uri.

    Stai d-le linistit si nu-ti irosi energia. Acum, tu faci ce vrei, dar e pacat... Mai bine iti da Sp!ke racleta; uite eu personal cumpar una pentru tine din Cora si o trimit la posta daca vrei.

    ========================
    alexdonc@yahoo.com

    Comment


    • #17
      E bine daca merge apa la spalator, cu timpul la MCV poate sa apara pb faptul ca nu stropeste deloc!
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • #18
        alexdonc oaaaaaau dar ce darnic esti chiar vrei sa-mi trimiti racleta ,bine o accept pote na ai fi si tu vriun pui de Becali.

        Astazi Ciprisor mi-a rezulvat problema cu stergatoarele de parbriz(atunci cand spritui sa si stearga )e mai comod acum iar referitor la stergator luneta se poate monta un mic intrerupator cu impuls numai pentru a spritui cu apa dupa care actionezi stergatorul(daca ai inversa pasii ar curge apa continu )

        Comment


        • #19
          Eu zic sa-l lasi asa, n-are rost sa te complici cu butoane si alte cele, la sute de mii de masini e chestia asta si n-a mai patit nimeni nimic.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            eu asa lam lasat am spus ca este totusi o varianta care mi-a explicato ciprisor

            Comment


            • #21
              Ar trebui un senzor pe geam sau un temporizator .. dar mai bine stai linistit ..

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google